küsimus iz 49 kohta
#1

Et huvitab siis selline asi, et osadel 49-tel on seisujalg, osadel hark. Sõltus see millest? Ja siis veel selline asi, paljud on kohanud sellist laiendatud porikaservade varianti 49-sast?
Vasta
#2

minu teada ei ole mingeid porika laiendeid tehase poolt pandud?! need peaksid olema kohaliku plekksepa käsitöö... või kuidas?
Vasta
#3

ma isegi seda arvasin a siis üks vanamees ütles, et tema teada pidi see olema miski iz4 M ehk siis modifikatsija. Külasepa kohta on need laiendid liiga korralikud ja olen samasugust porikat ka Kurtnas näinud. Kuna pole skännerit siis ei saa ka midagi üles panna nettiSad
Vasta
#4

DKW porikad?
Vasta
#5

kahtlane. Siis oleks seal ilmselt veel dekkari juppe olnud kui ainult esimene ja pool tagumis porikat
Vasta
#6

praegu ei tule küll meelde ja aega pole otsida ka, aga siin foorumis keegi vedas metsast ühe vana dkw juppidega 350-e välja. pildid kah siin kuskil. võrdle nendega, kui endal puudub võimalus praegu pilt välja panna. anna teada kah. aga sellest modifikatsiast põle küll midagi kuulnud, kuigi pole spetsiaalselt otsinud ka.
Vasta
#7

Seisujalg ja hark sõltub ilmselt sellest millises variandis ta tehasest välja lasti. Korviga ratastel seisujala kohtagi pole. Vähemasti uuematel IZidel.
Vasta
#8

Seisujala kohaks on esimene mootorikinnitus. Nii et seal vahet väga pole.

Asp
Vasta
#9

dkw pildid siin on siis selle deekaawee pildid Smile
Vasta
#10

klaabule: see ei pruugi üldse olla dekkarijuppidega 350 vaid võibki vabalt olla dekkar sest minuarust 350 on dekkari koopia. Parandage kui ma eksin.
Ja siis veel see, et pole ikka sellised porikad nagu seal piltidel. Minuomadel on need servad juurde needitud, Kahjuks pole jah hetkel võimalust pilte netti pannaSadSad
Vasta
#11

no muidugi võib see dkw olla. kuid küllalt palju oli ikka izh-e, millel lihtsalt mõned jupid sakslaste omad peal olid.
Vasta
#12

Esiteks hargist vs. toejalast. Minu IZ-350-l
(1948) küljes mõlemad. Kasuta kumba tahad.

Teiseks IZ-350 vs. DKW NZ 350. Venelane
taris 1945 DKW tehase 350 liini oma maale
arvatavalt koos lattu jäänud osadega.
Esimestel isenditel (1946) oli mitmeid
originaalmärke (Audi neli rõngast, kuna Audi
on DKW järglane) küljes. Vanemad inimesed
mäletavad sääraseid hübriid-isendeid veel
vägagi hästi. Moskvatega (M-1-A) muide oli
sama lugu. Igatahes 46. aasta võrril olid
rataste sees veel olnud saksa laagrid kui
inimese mälu pold 50 aasta jooksul tuhmunud.
Enam ei saa küll üle küsida, sest
inimene vaatab juba mitmed aastad meie
tegemisi tespoolsusest... Sad

Olen ise Kurtna laadalt mõned aastad tagasi
komistanud varase 350 (kere)jäänuste otsa,
kus osadel jubludel nelja seotud rõngaga
DKW (Audi) märk sisse pressit. Ise ostsin
tagaporilaua ja pakiraami... terve klaasiga
helkuri pärast Smile


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

To IZ350: ega Sul ei ole juhuslikult 350
tükikataloogi?

Ma olen seda kahes kohas näinud, aga... kes
suudab pikkade aastate tagant meenutada, kus
see võis olla. Igatahes hetkel ei meenu aga
heast koopiast või korraks laenuks saamisest
ei ütleks küll isendit omavana ära. (49
kataloogi koopia olemas)


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

niih, tänu hr. Aspelundile saivad nüüd porikapildid ka ülesse pandud
http://vmh.ee/gallery/album10
vaadake ja kommenteerige
Vasta
#15

et siis terved porikad vai ainult need laiendused?
Vasta
#16

Pildi pealt vaadatuna tundus see ikka isetehtud asi. Kuigi plekksepp on olnud proff. Tal puha sikemasinad.
See et neid laiendeidrohkem liigub ei tähenda veel seda et see poest ostetud. Vene ajal tehti jooniste järgi palju ühesuguseid asju. Oli selline ajakiri (on praegu ka) nagu \"za ruljom\". Seal anti nii lolle kui häid ideesid ja jooniseid. Nende järgi siis tehti. Näiteks Dnepri suur tuuleklaas alt plekiga. Neid ei olnud poes müüa aga kõik kohad olid pea ühesuguseid tuuleklaase täis.
Vasta
#17

Oma 49-l on ka need laiendid küljes ja teeb mootorratta ikka hoopis teiseks kohe. Ja ise pole nad kindlasti mitte tehtud.
Vasta
#18

Selle venna DKW-st küll midagi erilist säilind ple ,aga uurimisex üsna huvitavCool
Vasta
#19

Ma juba hakkan kahtlema teie jutu põhjal kas mul üldse on IZ-350,:??? kuna mul paljudel detailidel DKW märk peal, bensiinipaagi korgil ja õlivardal saksakeelsed kirjad ning esimese amordivedru katteplekil on märgi kinnitamiseks augud (IZ-il pidavat seal käima vesikleeps). Äki ainult esimene porilaud kuulub IZ-350 -nele. Mul nigunii palju võõraid juppe teistelt kaherattalistelt (esilatern, summutid, õhufilter, suunatuled).
http://forum.automoto.ee/viewthread.php?...3#pid17776
http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=3577
Vasta
#20

aga jalahoidjad ..mis kirjad nendel peal on ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne