Meeste jalgratta raam 2.
#1

Siin siis veel üks minu jaoks tundmatu raam.Taas kord ei leidnud raamilt numbrit.Võimalik ,et rooste on oma töö teinud.Valmistatud on see raam võrdlemisi jämedast torust - läbimõõt 32,5 mm.

[Pilt: DSC03270.JPG]

[Pilt: DSC03271.JPG]

[Pilt: DSC03272.JPG]

[Pilt: DSC03273.JPG]

[Pilt: DSC03274.JPG]

[Pilt: DSC03275.JPG]

[Pilt: DSC03276.JPG]

[Pilt: DSC03277.JPG]
Vasta
#2

Nojah, normaalsed inimesed juba magavad, et hakata homme jälle kl 4 - st heinakaarel tööd vihtuma, enne kui päike ja parmud ärkavad.
Aga tegelikult oleme sõber Meelisega juba täna eelnevalt sellest raamist telefoni tel veidi muljetanud....vana asi, igatahes. Ja silt peaks 4 neediga/poldikesega kinnituma, sellest nagu pole siin juttu. Mõõda aukude vahed ära, tundub, et mul võib seekord õigus olla. Aga las targemad pakuvad ka, mis või kes. Rolleyes
Vasta
#3

Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.
Vasta
#4

(07-06-2011, 17:49 PM)illi123 Kirjutas:  Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.

Pead ei anna, aga arvatvasti ta Schümanni Matador siiski on. St - ma ei tea, kas keegi veel peale tema on teinud raame, mille alumise tagakahvli harud lähevad enne keskjooksu toruks kokku.

Kuna Schümann lõpetas rattatoormise ära 1905, on ta jah ÜSNA vana asi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

(07-06-2011, 17:49 PM)illi123 Kirjutas:  Noh siin on ju minusuguselegi selge,et tavaline John Schümann.

No "Sinusugusele" on selge, "tavaline John..", aga vb mõni lugeja ei tea, mida silmas peame ja otsida ei viitsi. John Schümann pani Tallinnas e. Revelis/Revalis tsaariajal (kuni 1905) väidetavalt ameerika juppidest jalgrattaid kokku, Matadori nime all ja turustas neid küllaltki laialt mööda tollast Vene riiki. Kuigi vene spetsialistid ei vaevu teda ja tema toimetamisi eriti tunnustama, spetsialistegi seal üsna vähe, kes sõna võtavad ja midagi teavad ennemuistsetest aegadest...meie jaoks aga tegu tõsise Eesti Kubermangu tegijaga.
Muidugi lähtume siin ainult faktist, et Schümanni raamidel oli selline ühe, jämeda toru ühendus kurblivõlli muhvi ja tagahargi vahel. Aga vb oli (kindlasti) kellelgi teisel veel.
Süda jääks rahule, kui sildiaukude vahed saaksid võrreldud Matadori sildi omadega...on selline silt ka Türi VRS luuraja Sorge "erakogus!" Cool


"Targemad" jõudsid vahepeal, kui ma ennast kratsisin, juba ka selgitava postituse teha! Wink
Vasta
#6

Vabandan viivituse pärast.Vertikaalselt asetsevate aukude vahe on 83,2mm , horisontaalselt asetsevate vahe 42mm.
Vasta
#7

(08-06-2011, 00:08 AM)onumeelis Kirjutas:  Vabandan viivituse pärast.Vertikaalselt asetsevate aukude vahe on 83,2mm , horisontaalselt asetsevate vahe 42mm.

Mis siin ikka tormata. Anname mõõdud töösse, edasi peaks tegelema MTÜ Vennad Tiitsmaad & Tütred.

Vasta
#8

<script src='http://imageshack.us/shareable/?i=p1010278n.jpg&s=706&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[Pilt: p1010278n.jpg]</noscript>

Vabandan minagi viivituse pärast.Uurisin neid silte ja mõõdud on:
Matador verd. -83mm.
hor.-44mm.
Continental verd.-83mm.
hor.-50mm.
NB! Horisontaalsed mõõdud võetud koos kumerusega .
Vasta
#9

Nüüdseks siiski raami number tuvastatud.
[Pilt: DSC03366.JPG]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne