Räägime natukene kärudest ka
#1

ülemuste loogika järgi oleks kõige parem käru see, mille saaks üliodavalt kätte ja millel oleks rattad all, kuid see kas sellega tööd annab ka teha, see neid ei huvita. Mina oleks küll huvitatud ju ikkagi kärust, millel oleks kardinad, kokkulükatav lagi ja ketaspidurid, ja paar rihmakasti, kuid saad ikkagi tavaliselt, mingi raipe sealt TIPi hoovi pealt. Millel ei käi tent korralikult kokku ja luugid lahti, kummid, Continentalid on head vähemalt enamasti, pidurid on koju jäetud ja tuled ja käru väljanägemine tekitab ARKi külastamise himu. Ja ei pesta ka neid ronte, kurwwa, hinge ajab täis.
Vasta
#2

Üldiselt ühe haagise remont ei ole üle mõistuse kallis ettevõtmine. Peale korralikult tehtud remtööd, kestab haagis pikalt. Sinu mureks jääb aegajalt korralikult alusvankri osa määrida.
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pix
Üldiselt ühe haagise remont ei ole üle mõistuse kallis ettevõtmine. Peale korralikult tehtud remtööd, kestab haagis pikalt. Sinu mureks jääb aegajalt korralikult alusvankri osa määrida.




jah, kui on selline klubi ikke, mis on huvitatud, et tehnika vastu peaks, palju on ikke firmasid, kes töötavad motoga, \"reisi kannatab veel ära\" stiilis, seal ei saa ju korralikust hooldest üldse rääkida, ja minu arust oleks ka ju normaalne, kui üks käru oleks ju ikkagi ühe veduri taga, pidev vahetamine lõhub saba kokkuvõttes ikkagi, kuna iga järgmine, kui midagi laguneb, ei prrugi pärast seda korda teha ja mitte isegi mainida, et midagi korrast ära, pärast jebid oma ajusid, kui tolli ei saa tehtud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne