T-16 käigukast lekib
#1

Kas keegi oskab peast öelda, kuspoolt vahetatakse käigukastist väljuva sidurivõlli zimmerit, kas mootori poolt või kastist seest?
Peab vist asja ette võtma
Vasta
#2

(19-07-2011, 11:14 AM)AddressUnknown Kirjutas:  Kas keegi oskab peast öelda, kuspoolt vahetatakse käigukastist väljuva sidurivõlli zimmerit, kas mootori poolt või kastist seest?
Peab vist asja ette võtma

Siduri võlle on kaks oleneb kumma zimmerit on vaja vahetada. Kumbagi zimmerit ei saa käigukasti kaudu vahetada. Peasiduri võlli zimmerit sai vist ka ilma võlle maha võtmata vahetada selleks tuli ainult siduri ketta nuutmuhv maha võtta, seda hoiab kinni väike stopper seib. Aga, et jõuvõtuvõlli zimmerit vahetada on vaja võtta maha mõlemad võllid selleks tuleb keerata lahti neli mutrit ja eest võtta ka siduri lülitus hark.

Pilti ka http://www.avtoall.ru/acat/index1.php?mo...1&group=43
Vasta
#3

Vaatan joonist ja ei saa muhvigi aru.
Tihendid justkui ainult aga kas mõni zimmer ka on või on kõik papist?
Ei mäleta enam, seda tööd tehtud oi kui ammu...
Vasta
#4

(19-07-2011, 11:14 AM)AddressUnknown Kirjutas:  Kas keegi oskab peast öelda, kuspoolt vahetatakse käigukastist väljuva sidurivõlli zimmerit, kas mootori poolt või kastist seest?
Peab vist asja ette võtma

Mootor tuleb maha võtta ja siduri võlli otsast nuutmuhv maha ja siis näed tihendeid. Üks on sk-tihend,teine rõngastihend. Tavaliselt laagrid ka läbi,kui vanem masin. Kui juba lahtivõtmiseks läheb,tuleks kõik üle vaadata.
Jõudu!

Vasta
#5

Kui sellest joonisest muhvigi aru ei saa, siis on vist mõtet tõsiselt kaaluda veel töötava asja lammutamisest loobumist?

Kaelustihendid on joonisel numbrite 15 ja 26 all. Mõõdud on olemas, kood Saukoga (või kellegi teisega, kes venest varuosa tarnib) suhtlemiseks olemas.

Mootori pead loomulikult eemaldama, samuti lammutama sidurivõllide kinnitusi. Ma praegu ei suuda meenutada, kas peasiduri ajami nurkülekande hambumist peale siduri lammutamist ka reguleerida tuleb...

Ahjaa, käigukastist pead osa õli ka välja laskma. Päris tühjaks vist ei pea (kuigi õlivahetus vanal masinal on alati kasuks....
Vasta
#6

Õliga enam probleeme pole, see juba sidurikoja kaudu vaikselt kastist minema hiilinud......
Lihtsalt sedapidi mootoriga masinat sai viimati putitatud oi kui ammu...
Kuigi 25-l vist samad asjad ainult vastupidi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne