K-750M tsingitud detailid
#1

Oleks natuke taastajate abi tarvis.Nimelt küsimus selles,et millised detailid võiksid(peaksid) olema sellel mudelil tsinkkattega?
Igasugu poldid-mutrid,kodarad,korvikinnitus kõrvad,pisemad liigendid nii taga,kui ka esipidurihoovastikus.Mis veel?
Kuidas käituda poltide-mutritega?Kas püüda alles jäänud vanad korrastada või asendada kõik uutega(võimalikult vanade sarnastega)?
Teema lähiajal tõsisemalt päevakorral,ootan vastukaja.
Ette tänades,
Heiti 5072541
Vasta
#2

Kuna keegi pole vastanud siis ütlen mõne sõna,kuna hiljuti taastasin K-750M-i aastast 1968.
Arvesta et erinevad aastakäigud võivad omavahel omajagu erineda,isegi raam on viimastel erinev minul veel vanaraam.Poldid soovitan jatta vanad sest niisuguseid seest nagu tüjaks tretud peadega polte vaevalt leiad,poldipeal on 12mm ja mutter 14mm võtmele,peale selle peaegu kõik keermed on tihe 1,0mm.Siledapeaga on sadula,amortide,tagaporika liigendi poldid.(viimased võivad olla ka kroomitud,samuti tagaamordi poldid.On esinenud ka kroomitud esilaterna polt,kui mõni polt kollakas siis paljud tagavara osad olid sellised,midu ikka see valkjashall tsink.Seetsink mis praegu tehakse on natuke heledam ja läikivam agakui saab päikest ja vihma siis mõneaja pärast täitsa talutav
Easipiduri hoovastiku jutt tekitas kahtlusi,sest K-l ei ole väljaspool hoovastikku,siis on kas MT või Ural,külge istuvad mõlemad.
On pakkuda ka mõningaid uusi ja kasut.osasid,
Kui veel küsimusi on siis tel.56644605
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne