Honda Civic 1200
#1

Tervist,

Tekkis võimalus ning jõudis selline isend,aastast 78, minu kätte. Kuna selle aja hondad kartsid roostet on seegi päris hullus seisus. Rooste on plekine oleks õigem öelda. Kuid lootust on ja dokumentide vormistamine on lõpusirgel.
Pilte leiate SIIT


Lugupidamisega
Lennuk
Vasta
#2

Lääne keskmise väikeauto keskmine põhi maksab uuena ostes 500 kuni 1000 euri. Ilma kardaanitunneli ja küljekarpideta.
Lihtne hinnanäide. (selliseid tükke käib autol neli, kui kogu põhi mäda.)

Miks ise ei taha teha?
Vasta
#3

Iseenesest ei ole isetegemise vastu midagi, kuid põhjaplaat. ."with all original pressings." Põhi on iseenesest parajalt sade, kuid jah, keevitamiseks metalli jagub. Eks näis, kuidas juppe liigub.. Ehk on võimalus soetada teine samasugune "punn" kõrvale. Kahest autost on ühte lihtsam teha, kui ühest.
Vasta
#4

Riisirakettide puhul ei aita kahest doonorist, kui kere teha tahad. Reeglina kõigil samad kohad läbi ussitanud. Eks välisturul silma peal hoides leiad veel kohti, kust kerepaneele saada.
Vasta
#5

Konkreetseid tükke diagonaalis vaadates ei näinud aga kõike muud küll

http://www.hondapartsnow.com/1978/civic~...oning.html

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#6

(15-08-2011, 22:02 PM)Lennuk Kirjutas:  Ehk on võimalus soetada teine samasugune "punn" kõrvale.

Vblla see ei olegi nii paha mõte.
Siin kuulutuses ntx. vana väidab, et põhi on enam vähem, lisaks saad veel uued amordid, summuti, hunnik pukse jne...
Vasta
#7

Omaniku juttust kahjuks ei selgu, kas tegu on 2, 3, 4, 5 ukselise vöi lausa universaal kerega isendiga.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic...eration%29

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#8

Saaremal on ühel mehel nii kolme kui viie ukseline . Ise tahtis teha 3 ukselist korda ja 5 ukseline oli doonoriks . Ise üritan teha 5 ukselist .[/align]
Vasta
#9

Tervist,

Hetkel käib suure hooga tagumiste tiivakaarte otsimine. Ühe poole leiab klokkerholmi saidilt, kuid seegi ei vasta auto kere koodile. Kui kellelegi jääb midagi silma andke julgelt teada.


Mart
Vasta
#10

Käi linnas lahtiste silmadega ringi,vaata millisel autol oleks kasvõi sarnased,tellid vastava margi omad,modifitseerid ja ongi korras.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11

(21-12-2011, 22:19 PM)hundu615 Kirjutas:  Käi linnas lahtiste silmadega ringi,vaata millisel autol oleks kasvõi sarnased,tellid vastava margi omad,modifitseerid ja ongi korras.

Jutt õige. Ise tegin kunagi Geo Stormile - le Daewoo esitiibadest tiivakaared...


Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#12

Miilbaum soovitas sama kuid kiiremini saab vast mõõdud võttes koos pildiga ja kohale minna.
Neil leidub seal igasuguses mõõdus kaari, midagi ikka passib.
Hetkel Tallinna linnapildis pole miskit silma hakanud peale uute autode.


Mart
Vasta
#13

ma pole küll leidnud veel poode kus tiivakaari möödu järgi müüakse(valtsi serv, tiiva kumerus jms, ei kujuta ette kuidas neid üldse mööta,)



Vasta
#14

Miilbaumis olevat varemgi sellise probleemiga lahendus leitud. Keegi olevat enda masinale uued kaared saanud sealt raadiuse järgi. Eks see saab üks "huvitav" mõõtmine olema. Vähemalt ei hakka igav. Heh.. Eks katsun mingid mõõdud paika saada, kui maale jõuan. Saab sessi ajal asja uurima hakata.
Vasta
#15

Selline karmim variant oleks mädam kaara äralõigata ja poodi/parklasse võrdlema minna.
Kunagi sai tehtud Opel Vectrale esitiibadest tagumised koopaääred, pooled tuli küll omavahel äravahetada, aga sai täitsa popp.
Vasta
#16

Terv,

Mina se Saaremaa kutt. Kui sa ära tüdined vms, siis vöid teada anda, mulle kuluvad doonorid ikka ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne