Uunikute V tähesõidu järelkaja
#1

Nonii!
Nüüdseks peaks kõik asjaosalised olema enam-vähem välja puhanud ja kodudes tagasi. Paras aeg hakata jäädvustusi, muljeid ja muud seesugust jagama.

Endal kahjuks pildimaterjali pole, ise unustasin seebikarbi suure kiiruga maha ja kaardilugeja tuli eeltäidetud mälukaardiga rajale.

Üritusega jäin igatahes sigarahule, midagi väga ette heita polegi. Volga pidas vaprasti vastu, välja arvatud 2. silinder, mis väga ebaühtlaselt kaasa rääkis. Vahetult enne starti sai vahetatud ka kojamehemootor, seega sai aknast välja ka vaadata. Korraldus oli vinge, AKP-de lisaülesanded ja viidete abil keskmise kiiruse saamine olid täitsa huvitavad.

Tänud (ja ühtlasi õnnitlused võidu puhul) Heiksonile auto laenamise eest, Sm.Tsapajevile kojamehemootori eest, Suppile jahutusvedeliku eest ja korraldajatele ülivinge ürituse eest!

Talverallil näeme!

Martti
Meeskond nr 14. GAZ-24.
Vasta
#2

Tänud korraldajatele ka Team Granada poolt. Korraldus ja tegevused tundusid sel korral küll paremad, kui mullu ja vaevalt see nii tundus sellepärast, et seekord sai osaletud neljal rattal. Asjale andis vürtsi asjaolu, et ise panime legendiga mitu korda puusse ja lõpuks ütlesid ka kojamehed töölepingu üles (sõit läbi Tartu) ja vahetult enne starti sai vahetatud kiiruga üks pidurivoolikutest ja peapump, mistõttu jäi õhutamine puudulikuks (viisime läbi kahe mehe ja suure kisaga).
Aga lõpp hea, kõik hea. Ka band oli hea, nagu ka kogu seltskond, kes tõsise töö kõrvalt vanatehnikaga ka korralikult pidu oskab panna!
Cyllionu ja Sull7
Pildid on ka meil oma mälus, nii et siia üles panna kahjuks ei saa.

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#3

Tänan korraldajaid ja häid kaasteelisi.

Kõige eredamad on mälupildid, seetõttu tuleb ikka ise kohal olla. Paar pilti tuli meelde teha - http://album.ee/album/372660/50284535

Vasta
#4

Tänud hea ürituse eest. Lisan siia väikese pildigalerii lingi. Suppi Alfa pidas reisi kenasti vastu, tehnilisi probleeme peale vahel hõõgunud laadmis tule polnud. Jooksu pani üks summuti kinnitusklamber, kuid torustik püsis all ja ühes tükis täitsa ilma selleta.

Omast arust sai õigesti arvestatud ja võibolla ajas püsitud, kuid eks lõpptulemustest paistab.

Kindlasti järgmine kord uuesti.
http://album.ee/album/95341/50284565

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#5

Lisan paar sõna ka kiirabi meeskonna poolt,üritus oli igati vinge ja väsitav,puusse sai vahest ikka korralikult pandud,kuna luugid ei tahtnud eriti enam lahti seista ja apsakad tulid sisse.Tänu teedele sai veermik korraliku kontrolli ja kolkse ning naginaid veermikus ei tuvastatud,st veermik on korras.
Kilomeetreid kogunes kokku ca 650 (ei tea isegi miks niipalju) poole sõidu pealt otsustas genekas et ta ei viitsi koguaeg laadida ja jättis mõned kilomeetrid oma töö tegemata.
Aga siiski Talverallil näeme rsk!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6

Kadett Caravan'i poolt samuti au ja kiitused korraldajatele. Kahjuks jäi tuleku korraldamine täiesti viimastele tundidele ja minutitele, mistõttu ka riietuse/stiili osas meie poolt täielik feil. Vabandused....

Magamatusest tulenevad trikid olid tõesti toredad - näiteks meenub üks tore seik kaardilugemisest. Kell on ca 5.00. Ütleme, et etapi pikkus on märgitud 35 km. Kaardilugeja kõrvalistmelt: "ma ei saa aru, meil on legendi ainult 28 km jagu". 15-20 sek segadust ja lahendus oli: tuleb lehte keerata.

Tore oleks olnud ka võistlus ruudulipuga lõpetada, mitte teepervel autolappimisega. Aga vähemasti viimane lahendus, kus lehtvedru sai õõtshoova külge toruklambri, 3 poldi ja jumalteab mis plekiriba abil, kannatas ka tagasitee pealinna välja.

suuga teen suure linna
Vasta
#7

Tervitused kõigile "MustaPärliLeedidelt"

Teeme mitu kniksu korraldajatele, sest meie arust oli see Tähesõit aegade parim!!!..........ja kuna meil oli tuttuus kaardilugeja, siis oli raja algus ka ülihuvitav Toungue ...nibin nabin jäi puudu, et oleks oma Volga täiega kuskile metsa väljaveo teele uputanud Smile

Ka matemaatika rehkendused kippusid longama ning keset distantsi tuli teha ümberarvutusi, et sihik paika saada. Tore oli kuulda, et nii mõnigi ekipaaz oli võtnud meid vaatluse alla, pidades meid teadjateks "muttideks" ning sättinud oma sõitu meie järgi.....kuid kahjuks ei olnud sellel korral meie kaootilises liikumises mingit loogikat Toungue Sõitke ikka oma peaga!

Üks tähelepanek: kui tee vähegi võimaldab ja tunned, et oled teistest sõidukitest aeglasem, siis lase palun tagant tulijad läbi, sest vahel on vaja eksimuse tõttu kaotadud aeg tagasi sõita.

ps. ööbimiskohalt leidsime noa. Omanik saab meite käest selle tagasi Smile

Uute kohtumisteni!

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#8

Seekord võtsin osa korraldamise poolelt,koos kasutajaga rutua ning jäädvustasin ka seda sündmust nii hästi kui aparaat lubas,sest vahepeal kippus aku tühjenema aga vähemalt 80 fotod mõned küll,mitte kõige parema kvaliteediga said üles laetud ja on nüüd vaatamiseks avatud: http://fotoalbum.ee/photos/steves/sets/1196097
Meelde jääb see üritus kindlasti kauaks ja on mida meenutada. Kas või Priit Veski Opel ning ekpiaazi nr 69 ära eksimine,sest Elva vahefinishi nad ei jõudnud.
Samuti ka Chevrolet Expressi aku ära suremine,millest meid ekipaazi 111 meeskond välja päästis.Ennem üritas meid aidata musta RAFi meeskond aga juhtmed jäid liiga peenikeseks.
Mosse võistlusnumbriga 13 pidas edukalt vastu ja miskit kaduma ei läinud ega katki ka.
Tänud korraldajatele ja endal oli ka huvitav asjade käigule kaasa elada.


Vasta
#9

Tervitused ka Manta tiimi poolt. Ühinen ka kõigi eelkõnelejatega, kes üritust kiitsid. Sõit oli tõesti vinge, kuigi vaene Manta on veel siiani shokis sest sellist kohtlemist ei ole ta vähemalt minu käes olles varem saanud Smile Öisel sõidul tulid ka mõned auto nõrkused välja, esituled on ikka parajad seasilmad ja spidoka valgustus oli selline, et pidevalt pidi taskulambiga lisavalgust näitama, et odoka numbreid näeks. Paar korda sai ka kaardilugeja valvsuse vähenemise tõttu ka tiba puusse pandud, aga kuna me lõpuks siiski Elva jõudsime, siis järelikult läks kõik siiski superhästi.
Auto pidas enam-vähem ilusti vastu kui mitte arvestada esivõrelt jalgalasknud kirja OPEL ja mingit niiskuseussi, mis ei lase mõnel vajalikul vidinal oma ülesandeid täita (kojamehed ja tagumist käiku lülitades kipub mootor välja surema). Kuna pidevalt olid käed-jalad tööd täis, siis (asjalike) pilte ei jõudnudki väga teha http://album.ee/album/508643/50284715?
Kuna pidime ürituselt lahkuma kohe peale krossirada, siis pole lõpptulemustest õrna aimugi. Kas neid on võimalik veel kuskilt näha?
Vasta
#10

No nii, oli üks tore vanatehnikaüritus!

Meie giga-mega röövlilaev oopel pidas ennast kenasti üleval kuni hetkeni, kus katlaruumi suitsutoru otsustas täies mahus lahkuda oma tööpositsioonilt ja kiilu alt läbi käia. Aga sinnamaani oli SUPER!
Et alati oleme ise orgunnijad, sõitnud ju vaid esimesed kaks talvesõitu, mis olid suvalised kihutamised ise endale tehtava plaani alusel, siis oli osalejana rallimine igati õpetlik ja tore. Kõigepealt see, et tõesti-tõesti, KOGU osalejaskond on lihtsalt SUPER ja kui on ka mingi häda külges tranduletil, siis viipad vaid käega ja abi on KOHE olemas. Iseeneselik tekkinud lahinguvälja kord, kus haavatuid ja surnuid maha ei jäeta. Vinge.

Rada. Kui ise teeme, siis me ju teame, kus me oleme ja kuidas kuhugi sõidame. Seekord vaid eht-oopelliku ehk ka Toffelit vaevanud hädaga odoka järgi sõites tekkis seesama tunne, millest kõik alati räägivad: no absoluutne null on teadmine oma asukohast! Niipalju oli, et laevale sai installitud ikak ka korralik oma jahi valgustusega kompass ehk suund ilmakaarte suunas oli arusaadav ja navigaator võis anda juhiseid ka kursikraadides. A'la "paut vasakule halsile, kurss 162 kraadi" ehk maismaakeeles "vasak-kaks". Õnneks oli halssimisi, mis on oluliselt ohtlikumad manöövrid piisavalt vähe, et vaid korra oskasime iseeneseliku halsi saada ja tagumik ees kraavis maanduda, seda õnneks peaaegu tuuletuses ehk nii u.2 km/h. Rada oli mõnus, sai kihutada kui mudas mütata. Ja Elva leidsime ju üles Big Grin

Erinevad röövimised õnnestusid aga edukalt: Cyllionult röövisime täkujuhtmed, külapoiste Laadast esimest korda pisut voolu aga rohkem nende aega, siis röövisime sm.Supp'ilt nii Alfa sidurikettalt tuhandiku kraavist välja veo pealt, elektrit kui aega ja kõige lõpuks röövisime samamoodi paljaks Ratberdi Gaziku. Kokku saime ikka päris mitu volti/amprit ja palju-palju minuteid, mida kasutasime hiljem Elvas linnarahvale rõõmu tehes ja koleda häälega laeva koos laevapasunaga tutvustades. Seega tänaks eriliselt neid kolme röövlipunti!!! Öö saabudes röövisime veel korraldajate õlut ning natuke torti.

Kui üldse viriseda, siis ebainformatiivse Legendi üle. Miskit pole teha, selline Legend oma pisikeste märgikeste ja mullilähedase OHUTUST tagava lisainfoga ei tohi rohkem korduda. See on rahvusvaheline nõue vanatehnika regulaarsussõitudele aga ka ajalooline tava: Legend ehk Road Book peab olema nii piisavalt informatiivne, et välistada KÕIK peateedele ja eriti suurtele maanteedele ettesõitmise võimalused. Külavaheteede mahapöörded, "ussikeeled" etc, see ongi raja raskemaks tegemiseks aga "anna teed"-märgid ja rõhutatult suured maanteed peab olema selgelt kirjas. Navigaator loeb Legendi ja kui suvaline teerist, kus ollakse peateel (lihtsalt külateede rist) ja ristumine maanteega on täpselt ühesugused, siis mina, sõites aega tagasi, hoian ju kogu aja peal. Navigaatoril peab olema võimalus teavitada juhti, et "kakssada meetrit anna teed, sõidame üle maantee!"


Aga kõik muu, eriti arvutused, selleks vajalike algandmete leidmine loodusest jne, see oli kõik juba "järgmise pealt". Kogu röövlibandel oli tegemist, mitte vaid kaptenil roolivahis olles.

Karta on, et "kohtumiseni Talverallil"...
Vasta
#11

Meie poolt ka korraldajatele väga hästi korraldatud sõidu eest rohkelt kiidusõnu ! Loodame, et Tähesõit osalejate vähesuse tõttu välja ei sure ning kohtume ka järgmistel kordadel !

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#12

Väga äge tähesõit oli !

Enne tähesõitu ca 10 aastat seisnud Maserati pidas ilusti vastu, mis ei ole muidugi mingi ime, sest 80ndate itaalia tehnika on ju teadatuntud oma töökindluse poolest...

Legend oli hea, teed/rajad huvitavad.
Anna teed märkide puudumise panin ka tähele, aga väga puudust ikkagi ei tundnud.

Raadi slaalom käis muidugi veits üle jõu ... aga krossirada oli see eest väga mõnus sõita. Meeldis, et sai lausa 3 ringi teha!

Mõned klõbsid ka meie poolt: https://picasaweb.google.com/juhani.jaan...directlink

Huvitav oleks muidugi AKP tulemusi näha Smile
Vasta
#13

Kiitus korraldajatele ka meie poolt, kes uustulnukatena said ürituselt korraliku elamuse.Kuigi tiim V8 sai kokku alles stardis (tänud Võhma poolsele korraldajale Janekile),läks sõit üle ootuste hästi. Masin mis pole küll ettenähtud selliseks sõiduks ,pidas üllatavalt hästi vastu.
Nüüd kus asi selge, katsume järgminekord pakkuda tõsisemat võistlust.
Kui leidub häid piltte meie tiimist võiks üles panna.

Edu kõigile.
Vasta
#14

Rohelise Lada meeskond tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid.Meie seebikarbi ette jäänu ka vaatamiseks välja pandud.
http://album.ee/album/523365/50284777
Vasta
#15

Piraadi Rafi tiim tänab ka korraldajaid suurepärase ürituse eest! Meie raf jõudis ka õnnelikult eile Hiiumaale tagasi, kokku kogunes meil ligikaudu 1300km ja mingeid probleeme ei esinenud väljaarvatud katkine rehv krossirajal. Sõit ise oli huvitav ja veel huvitavamaks tegi see, et peale AKP1-te eksisime totaalselt ära ja peale ekslemist metsas suundusime otse Pikasilla tanklasse. Sealt edasi sujus sõit nii nagu legend ette nägi Big Grin
Siinkohal tahaks tänada Rauli ja rehviboxi töömeest, kes tulid meile vastu ja võimaldasid pühapäeval rehvi korda saada!
Tervitaks veel Miki tüdrukuid, kes meile ikka ja jälle kojuminnes teepeal "ette jäid".

Kohtume järgmine aasta!
Vasta
#16

minu poolt ka kiidusõnad, väga huvitav rada oli ja kirss tordil oli krossirada, vana itaalia tehnika jaoks on sopp ja sodi nagu rusikas silmaauku
Vasta
#17

Täname osalejaid, sponsoreid ja kõiki, kes meid abistasid!

Tulemused Unicu kodulehel: www.unic.ee

Korraldajad

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#18

Tänud korraldajatele ka meite tiimi poolt. Ja ehk siis järgmise suveni Big Grin

Turist.
Vasta
#19

Suured tänud korraldajatele, kohtunikele ja kaassõitjatele huvitava sõidu eest ka "Somaalia Piraatidelt".
Teed olid ikka kohati päris huvitavad, vihm tegi nende läbimise veel eriti põnevaks. Tehnika ja sõiduoskused said kenasti proovile pandud.
Enne Raadit murduski autol sharniir, milletõttu jäi meil ka Raadi katse vahele. Erilised tänud seltsimeestele, kes sebisid Tartust meile uue sharniiri ja Leedidele kes selle meile Raadile ära tõid.
Aftekas oli ka super, bändile 5+
Loodame, et korraldajatel jagub indu aastakümneteks selliste ja veel paremate ürituste korraldamiseks.
Stardis näeme Wink

Vasta
#20

Tiimi BlackMamba käru nr. 35 poolt ka meeldivate sõiduelamuste eest, mida pakkusid korraldajad, SUURED TÄNUD! Meie pärast oldi juba mures enne starti, kas ikka jõuame, lõpp hea kõik hea. Veel kiidaks ma oma kaardilugejat, kes oma vanuse ja esmakordselt sellelaadsel üritusel osaleja, sai imehästi hakkama legendi lugemisega, mida näitab ka saavutatud koht üldarvestuses. Kuigi hommikupoole vajus silm kinni, ei jäänud ükski ristmik valesti läbimata. Legend ja rada olid seekord väga selged ja nauditavad. Sõita sai ohtralt, aga noh adrenaliini jagus, seda näitad kõikidesse kontrollpunktidesse varem jõudmine, ei saanud ju kella jälgimist ka kaardilugeja kaela veeretada.
Jään juba ootama järgmist starti talvistel teedel.
Ka kaasvõistlejad olid meeldivad ja lõbusad.
Seekord ei kukkunud ükski detail ega muttergi auto küljest ära, arvestades seda et viimased mutrid sai esisilla alla keeratud mõned tunnid enne starti. Big Grin

Mamba is Black where ever you go! few Fords!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne