[poolitatud teema] kereosade tootjad-pakkujad?
#1

vabandan "teemavälisuse" pärast - aga kes pakub lisaks Klokkerholmile "rauast kereosi"? Klokkerholmi kataloog annab vajaliku poolraamina ilmselgelt vale jupi... Masinaks on muidu opel vectra 2000 4x4, mis ses osas väga levinud calibraga (ja kindlasti mitte poolsõltuva sillaga tava-vectratega nagu Klokkerholm väidab) juppe jagama peaks.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

Ma ei suutnud ühtki B-osa keredetailide tootjat leida, kes neid pakuks. Ehk on A-osana veel saadaval...
Vasta
#3

(22-08-2011, 21:07 PM)13piisab Kirjutas:  Masinaks on muidu opel vectra 2000 4x4,

Kas sel põhi mitte hoopis omega alt ei ole...? Tagaosa vähemalt...
Tagadiffer paistis küll o. moodi.

B-osade tootjad ei pressi juppe mingitele mitterahva ja eriversioonidele...Wink

Vasta
#4

(24-08-2011, 10:44 AM)stihl Kirjutas:  Kas sel põhi mitte hoopis omega alt ei ole...? Tagaosa vähemalt...

Varuosakataloogi järgi mitte. Ja kui olekski, siis poleks sellest suurt tolku midagi - poolraame mina B-osana ei leidnud...

Vasta
#5

(24-08-2011, 12:24 PM)pppp Kirjutas:  poolraame mina B-osana ei leidnud...

Loomulikult, ei leidnud; mõtle ise, mis maksab automargikohase poolraami pressimine.
Seda ostetakse meetrikaubana (enamlevinud mõõdud isegi klokkerholmil olemas) ja ise vastavalt autole põhja all valmis teha.
Enne keregrilli panekut, muidugi...Toungue

Vasta
#6

No aga Vectrale need margikohased B-poolraamid täiesti olemas... ja Kadettilacile ja Asconnile... Omega ei tohiks ju oma roostekindluselt muudest sama ajastu Opelitest eriti erineda?
Vasta
#7

keegi võiks teema kaheks teha. ot juttu opeli poolraamidest on juba palju rohkem kui pealkirjas mainitet siiviku üle arutelu.
ja ise jätkan ka teemaväliselt. ksf! stihl ehk mäletab, et kunagi sai suisa tervet komplektset agoonia keret ascarist nii umbes tuhande euroga.
tõsta kone ja rattad ringi ja sõida uue autoga. krt, oleks pidand diili ää tegema.
Vasta
#8

antud "eksemplar" näikse tõesti keerukas olevat - kuigi sama sõltumatu vedrustusega sillaga kupeeversiooni elik calibrat on palju tehtud, ei ole vist kerelappimine eriti popp. Ju siis ei roosteta Big Grin
netikataloogid ei anna, niiet pole vast tootja oluline - kui pole, siis pole...
meetrikaup on keeruline - jutuks sel pildil nr7 ja 10 vahel asuv jupstükk, millele meetreid oleks vaat' et sama tark nii piki- kui ristipidi panna Smile
[Pilt: 454724b.gif]
calibra on selle jupi osas ootuspäraselt sarnast pilti eviv: ootuspäraselt sarnane

Teet,
harjunud küll viitama, et 16V Kadett GSI on tegelikult '66a põrnikast hulka haruldasem - jupipoolt hakkab aga nüüd hoopis Vectra üllatama

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

Krt, keeruline tükk on, jah.
Aga, tõepoolest, mida Ascar täna selle A osa kohta kostab..? Saab ei saa...?

Ja kui ei saa, siis peaks mõne peapealekäinud 4x4 Calibra ikka leidma, kus need asjad terved on ja välja puurida kannataks...kasvõi saksast, kui siinmail pole.
Ascari aegadest mäletan, et Calibraid osteti lastele keskkooli lõpetamise puhul kingituseks...Big Grin. Vaevalt, et need täna veel tänaval ja sõidukorras on.

Nende 4x4 kastidega oli kah mingi jama: simmer, mis tagasilda vajadusel lülitas, kippus ära koolema ja uut sai ainult koos kastiga, a la 50 tuhat eeki.
Vasta
#10

Servapidi teemasse: hulgi saab odavamalt - 1965. aasta Mustangi uus kere maksab 15000$. Smile
Vasta
#11

(28-10-2011, 16:16 PM)bom Kirjutas:  Servapidi teemasse: hulgi saab odavamalt - 1965. aasta Mustangi uus kere maksab 15000$. Smile
Väga peen!

Kuid algsesse teemasse... Kui ei leia, kas siis käsi küljes pole ja taipu pole et ise valmistada antud detail , ületamatuid ülesaindeid pole ju olemas.


http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#12

(28-10-2011, 16:16 PM)bom Kirjutas:  hulgi saab odavamalt - 1965. aasta Mustangi uus kere maksab 15000$[/url]. Smile


Fordi poolt suht silmakirjalik, ma ütleks.

Kõik 1. gen. Mustangid vaevlesid muu hulgas ka selle probleemi käes, et esikandle alune paneel roostetas läbi, vesi jooksis tuppa ja pani roostetama auto põhja jne...

[Pilt: Armatuuri_alune.jpg]

Põhjus oli väga lihtne, auto polnud salongi poolt isegi mitte krunditud, rääkimata värvimisest.
(pildil 69 aasta Stang pärast armatuuri eemaldamist, tegu on halja plekiga.)
Kuna see isend oli alla 100ja tuhande sõitnud california auto, siis suht ilus, aga kujutan ette, mismoodi muud autod, ntx, soome omad, sealt välja näevad...

Huvitav, kas see täna 15k maksev kere on "sealt" värvitud...? Big Grin
Vasta
#13

(28-10-2011, 21:53 PM)ryblik1 Kirjutas:  Kuid algsesse teemasse... Kui ei leia, kas siis käsi küljes pole ja taipu pole et ise valmistada antud detail , ületamatuid ülesaindeid pole ju olemas.
paraku ei mõista tõesti sellist asja (ja mingi jupikestest kokkukeevitatud puzzle ei ole "selline asi") valmis teha. Kui ka oskaks, siis ikka ei kibeleks tegema asja, mis poeletil saadaval on.
aga Sul tundub ülaloleva viite põhjal käsi-taipu rohkem olevat, niiet ole aga palun lahke vastavaid detaile pakkuma!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

(30-10-2011, 20:47 PM)13piisab Kirjutas:  
(28-10-2011, 21:53 PM)ryblik1 Kirjutas:  Kuid algsesse teemasse... Kui ei leia, kas siis käsi küljes pole ja taipu pole et ise valmistada antud detail , ületamatuid ülesaindeid pole ju olemas.
paraku ei mõista tõesti sellist asja (ja mingi jupikestest kokkukeevitatud puzzle ei ole "selline asi") valmis teha. Kui ka oskaks, siis ikka ei kibeleks tegema asja, mis poeletil saadaval on.
aga Sul tundub ülaloleva viite põhjal käsi-taipu rohkem olevat, niiet ole aga palun lahke vastavaid detaile pakkuma!
No vaata juhul kui on tegu spetsiifilise kereosaga mida ei ole lihtsalt saada, ei originaalist ega b-c-d-e varuosast siis tulebki teha.
Hetkel tekkis mu töökotta selline isend. http://album.ee/album/268480/50291291
Sellele kerel pole tema nimega ühtegi plekki mitte kuskilt saada, rääkimata raamidest või muust peenemast, enamik asju tuleb nn käsitöö ja mõni üksik plekiserv või karp on leida sõsarmudeli nime alt, kuigi ka need on juba enamik tootmisest maas.
Niiet kui muud üle ei jää siis peabki ju ise ehitama. Selles see vana auto ehitamise rõõm ongi, kui valmis saab siis on hea öelda et näe : oma kätega tehtud!
Olen ehitanud mitmele autole poolraame alla mida ei müüda, võimatut pole miskit. Mõnele autole tasub neid nokitseda kasvõi mitu päeva järjest. Mõnele massitootele mis on nagunii suvaline rüsa ei tasu neid tegema hakatagi.


http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#15

oma viimases postis ütlesin küll vihjamisi, aga küsin nüüd siis konkreetselt: kas kodanik ryblik1, kes lahkelt õpetust jagab, suudab teha ülal lausa pildil kujutatud jupi (tegelikult kaks - vasak plus parem) tehasekvaliteediga (st ilma keevitamata) valmis ja kui, siis mis on hind? Lihtsad kaks küsimust, mille millest ühe vastus on kas "jah" või "ei" ning teise vastus on euronumber.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

Kindlasti saab ka teha ilma keevitamata sellise detaili nagu sa soovid kuid arvestades et tegu on käsitööga mis võtab meeldiva hulga tunde siis kardan et see ületab remonditava auto hinna. Mis tähendab siinkohal ei asi ei oma mõtet.
Ma võin sulle tuua need keredetailid ka nn originaalina, oma kanaleid pidi , aga hind oleks pehmelt öeldes krõbe, ca 1000 eur tk Big Grin

Teisalt vihjangi sellele et ega sul muud üle ei jää kui teha mitmest tükist ja kokku keevitada, kui suudad keevitada nii et ei jää vahesid ja tühikuid siis korralikult kruntides ja detailile kaitsekihte kandes ei tohiks sell detailiga pikemas plaanis midagi juhtuda.

Samas arvan et see aeg mille sa raiskad detaili ostimisele ja kirjutamisele ja muule oleks keevitades see detail juba ammu auto all ja valmis.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne