Minu Mini mopeed - 1989 - doktorms
#1

Minu sõber juba mitu head aastat (kui õieti mäletan, siis 6 aastat).
Tehtud:
*jalakäigud
*3 rõngaga kolb
*suunatuled
*pikk iste+lisajalatoed taha
*kleepsutuuning Toungue

Muidugi on tehtud ka pidevalt vajaminevat hooldust (sidurid, käiguhammasrattad, gaasitrossid, pidurid, ketid, ketirattad jne)

[Pilt: Mopa1.jpg]
[Pilt: Mopa2.jpg]
[Pilt: Mopa3.jpg]
[Pilt: Mopa4.jpg]
[Pilt: Mopa5.jpg]
Vasta
#2

palju ta selle komanda kolvirõngaga sisse võttab kah?:duh
Vasta
#3

kolm rõngast ei anna sellele mootorile midagi juurde. pigem vastupidi.
Vasta
#4

Kolmas rõngas midagi tuntavat juurde ei anna, aga ära ka ei võta...eks siis läheb see lisaenergia selle sama kolmanda rõnga üles-alla liigutamiseks...
Tegelikult ei olnudki plaanis 3 rõngaga kolbi sisse panna, vaid tahtsin silindrit suuremaks treida/hoonida...sai isegi uus ja suuurema läbimõõduga kolb ära ostutud. Silindri mahavõttes aga selgus, et midagi oluliselt suuremaks teha ei saa, kuna lihtsalt silindri sein saab otsa Toungue
Lõpptulemusena vahetati poes suurem kolb 3 rõngaga vastu...ja nii ta jäi
Vasta
#5

hmm..klaabu..ära nyyd midagi pahax mpane aga võibla see jutt ei ole tõsi aga ...minu klassivend treis metallitrei pingipeal..omale..3 kolvirõnga koha...ja masinal pidavat minema kompressioon paremax ning minek..aga ma ei tea..kas see tõsi on..aga muidu doktorms...palju masina max kiirus on?...ja aitäh..tevalos mulle skeemi andmise eest:bounce
Vasta
#6

pole ju midagi pahaks panna.
aga kunagi sai seda teemat ka lahatud ja tundus, et hõõrdetakistus saab määravaks.

aga et asi konkreetsem oleks, siis doktorsm: ehk saaks su mopil kompressiooni mõõta? olen ise sellisest infost väga huvitatud. võtaks ühe sama läbisõiduga kaherõngalise mopi kõrvale ja teeks sellist pinnapealset uuringut. nõus?
Vasta
#7

Ma kardan, et praegu mõõtes ei saaks ma päris õiget tulemust. Uus kolb ja rõngad pole veel korralikult sisse kulunud. Vana kaherõngalisega umbes 6000 km sõidetud ja eks sellest silinder ka ovaalne. Võtab aega, enne kui uued rõngad ja kolb ovaalseks kuluvad.
Max kiirus - õige seguga sai 60 km/h kätte...see muidugi origanaal spido järgi...Toungue
Vasta
#8

ehk jagaksid tarkusi ja ytleks kuidas sa need suunatuled panid, kuidas yhendasid, kust vool jne jne jne
Vasta
#9

Suunatulede paigalduseks,et need vilguks,
tuleb relee vahele panna.Ma ei näe mõtet
mopile suunatulede paigaldamisel:smug
3-rõngas suurendab hõõrdumist,mootor ei lähe võibolla enam nii hästa pöördesse,jne.See pikk iste ei sobi kohe mitte sinna!
Vasta
#10

Voolu võtsin pingeregulaatorilt, piduritule otsa alt. Lisaks panin ka veel kaks suurt (2x1000uF) kondet, muidu jäi voolu väheks. Suunareleeks panin moditud 12V PC905 (vist oli selline markeering) oma. Kahele kondele lisaks on soovitav piduritulele vahele teha ka lisa pingeregulaator, kuna suuna kustumise hetkel tõuseb pinge üle 6V.

To Tegija: suunad igati praktilised asjad. Ei pea käega vehkima linnas. Ja pikk iste on minuarvates tunduvalt parem, kui see originaal kitsesadul ning loomulikult saab pika istmega ka sõbra või tüdriku punktis A punkti B toimetada. 3 rõngaga läheb pöördesse sama hästi kui enne (tuntavat vahet ei ole).
Vasta
#11

ma näen et sa oled sumpat tuunida vä?Big Grin kas ta siis andis kah midagi...hääle vms..:rull?
Vasta
#12

Sumpat on pikemaks tehtud tõesti. See peamiselt selleks, et suunatuld ja istet ära ei tossutaks, samas sai ka kaks tagumist sõela välja visatud... aga üldujuhul ei ole soovitav neid sõelu seal niisama välja lõhkuda, kuna ikkagi asi sinna mõeldud (ära võttes mõnu hääl tuleb küll, aga tõmme kaob - õiged vastusurved kaovad ära)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne