Murutraktoril silinder ära,hülss sisse?
#1

Selline probleem:
[Pilt: large_25699937_HSia.jpg]
[Pilt: large_25699951_Pq7W.jpg]
[Pilt: large_25699961_cGbp.jpg]
Ruumi peaks hülsi jaoks olema?
[Pilt: large_25699929_wLgg.jpg]
Silindri läbimõõt 87mm ,et kui paneks hülsi sisse kas siis probleem laheneks?
Hetkel otsingi mis masinal on 87mm hülss,võib väiksem või suurem ka olla,saab hj juurdeSmile hetkel närune 10hj Big Grin
Pole veel aru saanud mis seda asja põhjustas.
Vasta
#2

Hülssima hakates tuleb arvestada, et vaja ka sobiv kolb leida (lisaks kolvi enda läbimõõdule kepsu silma mõõt ja kõrgus silmast peavad sobima), seega suht keeruline lugu.

variant 1 oleks uurida, kas sellele mootorile remontkolbi leidub/pakutakse ja variant 2 oleks uurida palju sama mõõdu silinder ja kolbkoosrõngastega maksavad.

Ehk siis, lähtuks esmalt tootja poolt pakutavast, siis mõtleks edasi.

Hülssides ja kolbi sobitades võib hea algatus lõppeda nn "kajakasupi keetmisega", kus esmalt viskad kajaka välja, siis valad puljongi pellerisse ja lõpuks viskad ka poti minema, kui kogu "kompott" kokku jookseb.

Tervitab,

IP
Vasta
#3

Tavaliselt pakutakse teeninduses muidugi kohe uut traktorit, kuna vana remont läheb liiga kalliks.

Võid proovida lihtsalt silindri hoonimist, kolvil viiliga rõngapilu parajaks ja uus rõngas sisse.

Ei kesta 100 aastat, kuid surma lükkab edasi.
Vasta
#4

Mis masinaga tegu? Kui paiskõlitusega mootor, siis on ilmselt otsustavaks surmalöögiks saanud pikalt suurel kallakul töötamine. Teist hülssi sisse aretada on üsna ajamahukas ja keeruline, kuid mitte võimatu töö.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#5

Kui tegu on Briggsi mootoriga, siis neile peaks olema väga lähedasi Hiina kloone Eestis müüa. Küllap on siis väga lähedasi (loe "kopeeritud") silindreid ka saada.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Remontmõõtu ei anna puurida + selle kolb?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#7

Hülssida saab põhimõtteliselt originaalkolvile...
Vasta
#8

No esmalt vaja ikka uurida, kas on olemas remontmõõt-kolb ja plokk lihtsalt üle puurida. Kõige odavam ja kindlam.ˇMilleks leiutada. Kui siis midagi sellist ei pakuta- noh, siis andke minna ja hülssige jne. Selline asi võib tekkida ka ülekuumenemisest. Must/tolmune silinder, vähene jahutus, samuti võib seda põhjustada ka umbes õhufilter - värske õhu juurdevool takistatud jne. Mõnikord pole vaja palju...


Vasta
#9

kui remomõõdus kolb eksisteerib, siis võib ehk tõesti eeldada, et silinder üleüldse puurimiseks sobib. kehval juhul aga võib pinnatud materjaliga tegu olla.
Vasta
#10

"Meli66" Tänud lk. eest
Seal täitsa olemas:
Kolvi komplekt. 88,07MM 10-18HJ 3.remont
Nüüd peaks läbipuurima ja vaatama mis alles jääb silindrist.
Ise arvan,et aluminiium silinder on,mis on ületehtud.
Kas kui panna 3.remont sisse kas silindri seinad nõrgaks ei jää?Pole enam seda tugevat kihti?.
Paneks hülsi sisse siis oleks vastupidavam ja kui kokku peaks jooksma siis korralikultBig GrinSad
Vasta
#11

magnet kinni ei jää.
Vasta
#12

Plokk siis Tartus Mati Sugaseppa juures ,ütles ,et aega võtab kuid asja saab,varem ka teinud neid.
Ütles veel mingi imeliku sõna millega silindri seinad kaetud.
Hülss sisse ja originaal kolb sisse,aint uued rõngad peale.
Vasta
#13

imeliku sõna millega silindri seinad kaetud nikasiil äkki ?
Vasta
#14

hülss sisse 100euri Sad
Hea ,et üks hülssSmile
kasutatud mootor muidu 700euri.Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne