Teeks GAZ 21 varuosade panka.
#1

Et põhimõte umbes selline et kuigi GAZ 21 varuosad pole eriti kallid ja saadaval, tihti tekib olukord millal otsid konkreetse detaili mis mujal saaks kas või muidu, aga ajaga nii kitsas et oled ka normaalsed rahad maksma.

Näiteks enda kohta: on olemas terve garaazh varuosi alates esisillast ja lõpetades spidomeetriga, enamus on teatud tingimustel müügis. Mõne asja oleks nõus ka suhteliselt odavalt ära anda, kui mitte mina, siis minu sõber (temal kaks garaazhiSmile
Samas, ise otsin üht-teist, kohati olen valmis ka päris korraliku papi välja käia.

Näiteks on vaja:
II seeria kapotiembleem heas korras
Suunatulede lüliti (mis rooli alla käib)
Salongi soojenduse üks osa (mustast plekist detail, ümmarguse otsikuga, asub torpeedo all)
Läbipaistavast plastikust päikesesirmid

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Endalgi vedelevad mõned GAZ 21 osad:

Esitulede võrud, 2tk täitsa uued.
Esisuunatule klaasid, 2komplekti, uued.
plastmassist, (Kas originaal oli klaasist?)
Vasta
#3

Miks, originaalis on plastmassis ka.
Kas need on kandilised või poolümmargused?
Kui kandilised, siis arvan siin foorumis peaks olema inimesi, kes neist on huvitatud

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: denis23
Miks, originaalis on plastmassis ka.
Kas need on kandilised või poolümmargused?
Kui kandilised, siis arvan siin foorumis peaks olema inimesi, kes neist on huvitatud

Nad on ikka pool-kaarjad, nagu priitsuvila autol. Samas ei ole ühtegi tehase numbrit peal. Äkki on koperatiivi toodang?:eureka http://www.carrating.org/car.php?1253
Vasta
#5

need on tavalised Volga tuled, suht. levinud kaup.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Mul peaks kuskil vedelema 21 uksed ja pagasnikuluuk. Väga ilusad ei ole aga tundub,et läbiv rooste puudub ja asjad isegi enam-vähem värvi all. Tasuta ära andmiseks.
Kui kellelgi huvi on siis andku teada ja lähen vaatan asjad täpsemalt üle.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#7

Väga hea mõte tegelikult. Pean üle vaatama mis on üle ja mida ei vaja. Suunatulede klaaside kohapealt võin pakkuda isegi oranze klaase. Endal on tegemisel 59 a. masin ja vajaksin väga korralikku tagumist kaitserauda.(selliseid nagu priit suvila autol).
Vasta
#8

Mul peaks olema 21 esituled või isegi
tuliuued esituleklaasid.:smug
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: kurmokas
Väga hea mõte tegelikult. Pean üle vaatama mis on üle ja mida ei vaja. Suunatulede klaaside kohapealt võin pakkuda isegi oranze klaase. Endal on tegemisel 59 a. masin ja vajaksin väga korralikku tagumist kaitserauda.(selliseid nagu priit suvila autol).
Olenkuulnud, et esimese seeria gaz 21 kaitseraud võib maksta vähemalt alates ca 2500 krooni.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#10

Arvan et esimese seeria kaitseraud ei ole lihtsalt saadaval. Minu mälu järgi müüdi iluvõre Kurtnas mai kuus mingi müstilise hinnaga...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#11

ise olen ka 61a väljalaske omanik. mõned varuosad on ka garaazi kogunenud.
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: alar38
ise olen ka 61a väljalaske omanik. mõned varuosad on ka garaazi kogunenud.
Kas laetule klaasi ja vintpuksi tihendeid on?

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#13

Mis aastani esi stange selline oli nagu sellel autol (vt. linki üleval) Mul 58 ja 61a omadel mõlemal teistsugused, sellised sirged.
Vasta
#14

Mul on olemas uus torpeedo plekk (see, mis jääb mootoriruumi ja salongi vahele) ja taksoversiooni armatuurlaud (koos kohaga taksomeetrile). Mõne vanad uksed ka lisaks .

Asp
Vasta
#15

laetule klaas on isegi olemas küll
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: RZ
Mis aastani esi stange selline oli nagu sellel autol (vt. linki üleval) Mul 58 ja 61a omadel mõlemal teistsugused, sellised sirged.

minu teada olid lainelised staged kuini 63a.
Vasta
#17

krt siis keegi need enne mind ära vahetanudSad
Vasta
#18

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: RZ
krt siis keegi need enne mind ära vahetanud:
ju on kappremonti tehtud enne sind
Vasta
#19

58a ja 61a (ehk 1 ja 2 seeria esistanged) on erinevad.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#20

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: denis23
58a ja 61a (ehk 1 ja 2 seeria esistanged) on erinevad.
Sellele vaidleks vastu. Esimese ja teise seeria volgadel oli vahe esikadles ja suunatulledes. Stanged oild samad. Armatuur oli ka katteta, lihtsalt värvitud ja raadio kõlari augud olid armatuuri peale puuritud. Mitte ees suure iluvõrega nagu see juba teisel seerial oli. Punased tagatuled olid ka siledad, ilma nuputa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne