GAZ69-l pöörates kolksud. Arvamusi?
#1

Pöördun taas targemate poole, ehk oskab keegi nõu anda.
Gaz69, ühel päeval hakkasid sõidus olles pööretel alt (tundub, et tagant alt) kostma tugevad kolakad, sellega kaasnesid ka autot läbivad rapsakad. Rattad otseks tagasi keerates kolksud kadusid, aga tundus, et aeg-ajalt väikesed jõnksatused läbisid autot ikka. Ja järgmisel pööramisel kõik taas kordus. Kolksud kostsid ka tagurdamisel pöörates.
Oskab keegi võimalikku vea põhjust arvata?
Ja taas panen suure kella külge oma igipõlise mure - oskab keegi soovitada Tallinna kandis mõnda asjalikku oskajat meest, kes sõnapaari "vene tehnika" peale ei sülitaks? (Mu iskilik "ihumehhaanik", kes mind mu 93 a. Mitsubishiga alati jutule võtab, teatas just telefonis, et "tema Villiseid ei tee!" Big Grin )
Vasta
#2

Esisild sul sisse lülitatud? Võimalik et poolassid kulunud.
Vasta
#3

Kui kolksud tulevad pööramise ajal justkui tagasillast, siis vist differ õhtal. Lukku sellel ju ei ole?
Vasta
#4

(05-09-2011, 12:47 PM)kylminaator Kirjutas:  Esisild sul sisse lülitatud? Võimalik et poolassid kulunud.
Esisilda pole ammu olnud vajadust sisse lülitada, nii et "pidev" tagavedu.

(05-09-2011, 14:02 PM)sass Kirjutas:  Kui kolksud tulevad pööramise ajal justkui tagasillast, siis vist differ õhtal. Lukku sellel ju ei ole?

Ajasin edevusest eelmisel aastal autole suuremad(/kõrgemad) rehvid alla (7.50 R16), see vist - nagu õigesti aru saan - koormab ülekannet rohkem (?). Samas - mingeid ülemõistuse loom- ja inimkatseid pole autoga sooritanud - sõit põhiliselt maanteel ja linnatänavatel...
Kui ongi differ - kui keeruliseks remont võib osutuda (ise pole eales asja lahtilammutamisega tegelenud)?

[Pilt: G82.jpg]
Vasta
#5

(05-09-2011, 14:44 PM)Tom Kirjutas:  Kui ongi differ - kui keeruliseks remont võib osutuda (ise pole eales asja lahtilammutamisega tegelenud)?

Remont iseenesest ei ole keeruline. Küll aga võib osutuda keeruliseks hambumuse reguleerimine. Ma üldiselt arvan, et lihtsam on kusagilt uus tagasild leida , või siis terve reduktor. Reduktoreid vist on kahe erineva ülekandearvuga, niiet päris huupi ei saa vahetada. Peab jälgima, et ülekanne jääks sama , mis enne oli. Muidu hakkab pooma.
Vasta
#6

Esimese asjana tuleb otsida üles viga ja alles siis saab seda likvideerima hakata. Kui kolks tuleb tagasillast,tuleks see lahti võtta ja vaadata milles asi. Kui väike viga,saab jagu vähema vaevaga. Kui suurem viga,eks siis töö käigus selgub,mida tasub teha. Kui kolksumine ei ole peale mõningast sõitmist suuremaks läinud ja ei ole isu sillaremonti ette võtta,siis võib ka edasi põrutada....vene auto kolksub ja koliseb nii või naa...Big Grin Kuigi seda viimast eriti ei soovita.....remont tuleks ikka siis ette võtta,kui miskit märku annab.
Kunagi kolksus ka minu auto pööramise ajal. Siis aga oli asi esisilla liigendite ja pooltelje kulunud pukside pärast. Need olid liiga kulunud ja ka piirajad olid kadunud. Rooli täielikul väljapööramisel hakkas kõvasti kolksuma ja rapsima.

Jõudu!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne