Jälle,tundmatuid asju
#1

Kas just tundmatuid aga vaja oleks kindlaks teha kahe eseme päritolu.
Nimelt sihuke latern, omab plastkattega juhtme rüüd, ümber pole needitud ja liigutatav prožektor tüüpi tuli nagu GAZ 69 ja GAZ 66l
[Pilt: 0899148491dffa.jpg]
[Pilt: 0899148518c51b.jpg]
[Pilt: 089914853cdb82.jpg]
Laternasse sobiks 70date Minski,Voshodi laterna klaas ja hajuti. Kas tegu võib olla miski, tuletõrja auto lisa prožektoriga?
Teine mõistatus on see raam...
[Pilt: 089914855eab20.jpg]
[Pilt: 089914857a9ec2.jpg]
Sobib 75-80 Ah akule katteks, kuid ühel pool on vaid klemmi sisend,teisel pool pole. Kaas kinnitub klambritega, värv on raamil algne. Algul arvasin,et ehk vana T100MWink oma aga milleks sellle,nii suurt akut,kuna elektriseadmeid seal suurt pole. Ei oska arvata,kas tegu on traktori, auto või bussi osaga. Ehk targemad ütlevad.




Vasta
#2

Teist juhtme auku polegi ju vaja. Juhe läks aku kõrvalt otse massi.
Vasta
#3

Jätkuvalt huvitaks,mis masinatele need esemed kuuluvad.


Vasta
#4

Laternaga on lood nii, et minu arust on see nupp seal taga käigukangi otsast. Kopsik on ja seda nägu nagu 125 ccm vene tsiklitel (M1A ja K125) sama tehase K täht ovaali sees ka küljes. Korra oli siin traktori latern jutuks (HTZ) mida pidasin ka tsikli omaks, need kopsikud olidki samad, mõlemil külgedelt kinnitus poltidega. Mille oma see latern on, ei tea. Kui nupp ise kellelgi külge pandud, siis vb ka traktori oma, vb ka mitte.
Vasta
#5

No tõenäoliselt on see suht tavalise vene traktori lisalatern - oma mälu järgi olen selliseid traktorite küljes näinud. Ei saa välistada et traktorite puhul kautatavate laternate kopsikud (ilma taganuputa) olid identsed mõne masstoodangu tsikli omaga.
Vasta
#6

Tagumine nupp,sellel laternal tundub ikka tehase töö olema, samas milleks traktorile jälle pööratavat laternat?


Vasta
#7

Metsapullidel ju olid pööratavad, uuematel küll natuke teise süsteemiga, aga vanematel võis ka midagi olla. Omal ka olemas üks pöördlatern, mis tundub esmapilgul käsitööna, aga pole seda mitte.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#8

mul oli vene kroonus 131-l faroiskatel külges. nupp oli mälu järge täitsa samasugune, a kopsik ei olnd küll seuke pikergune, pigem poolkera. sile klaas oli ja 100w pirn. siis tavaline auto hõõglamp, mitte mingi uhke h tähega asi.
Vasta
#9

(10-09-2011, 10:29 AM)diesel Kirjutas:  ...sile klaas oli ja 100w pirn. siis tavaline auto hõõglamp...
Mina autoelektrikuna pole igastahes kohanud (sügaval vene ajal) 100w pirni. Ühe niidiga suured pirnid olid 21w (kasutati traktori töötuledes). Olid ka 32w pirnid. Prosektorites kasutati kahe niidiga pirni kaugtule osa, mis oli 60w. Tuuninguna pandi teine pirni ühenduspesa, millel oli kaks klemmi ja siis ühendati need kokku. Muidugi polnud lähitule niidi ühendamisest prosektori sees mingit kasu. See ju teisest nõrgem ja fookusest väljas.

Vasta
#10

Nupp nagu 69-l prožektori küljes, käigukanginupul 51-l oli keermepoolne osa pikem. 69 käigukanginupp pisem ja ilma rihvelduseta. Olen näinud ka selliseid tuleelemente, kus pirni vahetust polnud võimalik teha, ehk siis oli esiklaas reflektor ja hõõgniit ühes tükis. Küll veidi hiljem ja kas neid ka 69 küljes nähtud, ei tea. Olid 12 voldised. Samuti olid miskid veduri omad aga need vähemalt 24 voldised polnud, olid kas 27 või mingi muu pinge jaoks. ZIC127-l pidi eesti ainuke selline küljes olema, mis pingega süsteem seal on, ei tea.
See kronstein viitaks nagu raskema tehnika poole, teehöövlid, kombainid, mõni lumelaadur või miski muu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

Kuna tegemist on tähtsa ja kuuma teemaga, siis minu poolt ka üks udupilt minu munadega laternate erakogu paremikust
http://i56.tinypic.com/2wgcaw9.jpg
Kas on tegu seeriatoodangu või autorieksemplaridega, mul täiesti ükskõik. Ei tea ka mille küljest või kuhu panekuks.
Vasta
#12

(10-09-2011, 12:55 PM)aavu Kirjutas:  ...Olen näinud ka selliseid tuleelemente, kus pirni vahetust polnud võimalik teha, ehk siis oli esiklaas reflektor ja hõõgniit ühes tükis...
Need olid täis ja pooltulega ja hajutiga klaasiga.

Vasta
#13

põld minagi seukest pirni näind. mis autodel külges olivad, neis olid sees nigu vanasti sapaka esitule pirn ainult ühe niidiga. vast mingi 30 vati jägu oli võimu. a nz-s olivad kastis seuksed sajased (no võib-olla mälu veidi ümardab, a vähemasti 80 küll). privatiseerisin ühe omale ää (häbi mulle) ja saatsin postiga kodu. veitsa pealt seda kui kroonu läbi sai, käisivad vargad ja viisivad muuhulgas ka selle prozhe ää.
sain teenitud palga ilmselt.
Vasta
#14

Kui ma selle prožektori vanaraua hunnikust,välja tõmbasin arvasin esimese hooga,et ehk on see SK-4 või vanema vene teravilja kombaini oma,lähtudes tulekopsiku kujust. Aga plastrüüga juhe hakkas kahtlusi tekitama ning eks seepärast ta siia foorumi üles sai pandud,et ehk saab sellele mõistatusele lähemale.


Vasta
#15

Siin üks tore video kus näha,et selline prozektor on mingil ajahetkel GAZ 69 külge pandud.

http://www.youtube.com/watch?v=iZlbnT2Yi94

17.37
Vasta
#16

(10-09-2011, 10:51 AM)motamees Kirjutas:  
(10-09-2011, 10:29 AM)diesel Kirjutas:  ...sile klaas oli ja 100w pirn. siis tavaline auto hõõglamp...
Mina autoelektrikuna pole igastahes kohanud (sügaval vene ajal) 100w pirni. Ühe niidiga suured pirnid olid 21w (kasutati traktori töötuledes). Olid ka 32w pirnid. Prosektorites kasutati kahe niidiga pirni kaugtule osa, mis oli 60w. Tuuninguna pandi teine pirni ühenduspesa, millel oli kaks klemmi ja siis ühendati need kokku. Muidugi polnud lähitule niidi ühendamisest prosektori sees mingit kasu. See ju teisest nõrgem ja fookusest väljas.

100W pole näinud aga 80W ühe niidiga olid täitsa olemas 50W liikus ka.
Vasta
#17

Paistab ,et tegu on 50ndate GAZ-69 lisalaternaga.Minu 1957a kataloogis on latern veel sellise tilga kujuga,hiljem tuli selline nagu kassi pildil.Kataloog ütleb ka ,et nupp peabki selline suur seal taga olema.Paistab olevat veel selline näritav detail ja kui tahad sellest lahti saada,olen väga huvitatud.Võta ühendust 5243978. Mart.
Vasta
#18

(15-12-2012, 11:33 AM)martpoiss Kirjutas:  Paistab ,et tegu on 50ndate GAZ-69 lisalaternaga.Minu 1957a kataloogis on latern veel sellise tilga kujuga,hiljem tuli selline nagu kassi pildil.Kataloog ütleb ka ,et nupp peabki selline suur seal taga olema.Paistab olevat veel selline näritav detail ja kui tahad sellest lahti saada,olen väga huvitatud.Võta ühendust 5243978. Mart.
Otseselt müügiks pole aga sellel teemal võib vestelda PM teel edasi.Wink


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne