Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Teist juhtme auku polegi ju vaja. Juhe läks aku kõrvalt otse massi.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Jätkuvalt huvitaks,mis masinatele need esemed kuuluvad.
Postitused: 4,969
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
149
Laternaga on lood nii, et minu arust on see nupp seal taga käigukangi otsast. Kopsik on ja seda nägu nagu 125 ccm vene tsiklitel (M1A ja K125) sama tehase K täht ovaali sees ka küljes. Korra oli siin traktori latern jutuks (HTZ) mida pidasin ka tsikli omaks, need kopsikud olidki samad, mõlemil külgedelt kinnitus poltidega. Mille oma see latern on, ei tea. Kui nupp ise kellelgi külge pandud, siis vb ka traktori oma, vb ka mitte.
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
No tõenäoliselt on see suht tavalise vene traktori lisalatern - oma mälu järgi olen selliseid traktorite küljes näinud. Ei saa välistada et traktorite puhul kautatavate laternate kopsikud (ilma taganuputa) olid identsed mõne masstoodangu tsikli omaga.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Tagumine nupp,sellel laternal tundub ikka tehase töö olema, samas milleks traktorile jälle pööratavat laternat?
Postitused: 1,565
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Metsapullidel ju olid pööratavad, uuematel küll natuke teise süsteemiga, aga vanematel võis ka midagi olla. Omal ka olemas üks pöördlatern, mis tundub esmapilgul käsitööna, aga pole seda mitte.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul oli vene kroonus 131-l faroiskatel külges. nupp oli mälu järge täitsa samasugune, a kopsik ei olnd küll seuke pikergune, pigem poolkera. sile klaas oli ja 100w pirn. siis tavaline auto hõõglamp, mitte mingi uhke h tähega asi.
Postitused: 4,378
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
10-09-2011, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2011, 13:09 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Nupp nagu 69-l prožektori küljes, käigukanginupul 51-l oli keermepoolne osa pikem. 69 käigukanginupp pisem ja ilma rihvelduseta. Olen näinud ka selliseid tuleelemente, kus pirni vahetust polnud võimalik teha, ehk siis oli esiklaas reflektor ja hõõgniit ühes tükis. Küll veidi hiljem ja kas neid ka 69 küljes nähtud, ei tea. Olid 12 voldised. Samuti olid miskid veduri omad aga need vähemalt 24 voldised polnud, olid kas 27 või mingi muu pinge jaoks. ZIC127-l pidi eesti ainuke selline küljes olema, mis pingega süsteem seal on, ei tea.
See kronstein viitaks nagu raskema tehnika poole, teehöövlid, kombainid, mõni lumelaadur või miski muu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
põld minagi seukest pirni näind. mis autodel külges olivad, neis olid sees nigu vanasti sapaka esitule pirn ainult ühe niidiga. vast mingi 30 vati jägu oli võimu. a nz-s olivad kastis seuksed sajased (no võib-olla mälu veidi ümardab, a vähemasti 80 küll). privatiseerisin ühe omale ää (häbi mulle) ja saatsin postiga kodu. veitsa pealt seda kui kroonu läbi sai, käisivad vargad ja viisivad muuhulgas ka selle prozhe ää.
sain teenitud palga ilmselt.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kui ma selle prožektori vanaraua hunnikust,välja tõmbasin arvasin esimese hooga,et ehk on see SK-4 või vanema vene teravilja kombaini oma,lähtudes tulekopsiku kujust. Aga plastrüüga juhe hakkas kahtlusi tekitama ning eks seepärast ta siia foorumi üles sai pandud,et ehk saab sellele mõistatusele lähemale.
Postitused: 62
Teemad: 46
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Paistab ,et tegu on 50ndate GAZ-69 lisalaternaga.Minu 1957a kataloogis on latern veel sellise tilga kujuga,hiljem tuli selline nagu kassi pildil.Kataloog ütleb ka ,et nupp peabki selline suur seal taga olema.Paistab olevat veel selline näritav detail ja kui tahad sellest lahti saada,olen väga huvitatud.Võta ühendust 5243978. Mart.