Auto elektriga probleem
#1

Tere, kui reaalne on, et läbipõlenud kaitse põhjustab järgmisi nähtuseid-näidikute paneelis ei tööta ükski kell peale mehhaanilise spidomeetri ning kui tuled sisse lülitada ja mootor käivitada, töötab pidevalt see helisignaal, et tuled põlevad. Viimane töötava mootoriga peab ju kuss olema. Näidikuploki enda valgustus töötab.
Asi sai alguse sellest, et vahetasin relee, mis asub salongipuhuri vooluahelas?
Küsimus sai ka sama segane nagu see asi praegu on. Ehk on mõni elektriga sinapeal olev kiirreageerija.
Sõiduk siis profiilis olev mikidemaa auto aastast 87, on olnud kunagi konditsioneer, aga hetkel mitte.

Ford Granada
Vasta
#2

Kõik võib reaalne olla. Just mõni päev tagasi olin ühe konnasööjaga sellise probleemi ees, kus siis ei töötanud spidomeeter(tahho, temp, küte ja valgustus olemas), lisaks EGR, õhukulumõõtja, kütusefiltri soojendus ja miskit veel. Probleem seisnes ühes läbipõlenud kaitsmes.

Sinu puhul on aga veidi kummalisem lugu, kuna see tulede piiks ei tohiks vast ikkagi toimida niiviisi. Oled kindel et ikka õige relee õieti paika sai?

Arvan et kõige lihtsam oleks elektriskeem kuskilt leida ja siis selle pealt peaks jälgi hakkama ajama...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#3

(08-09-2011, 23:55 PM)marz Kirjutas:  Tere, kui reaalne on, et läbipõlenud kaitse põhjustab järgmisi nähtuseid-näidikute paneelis ei tööta ükski kell peale mehhaanilise spidomeetri ning kui tuled sisse lülitada ja mootor käivitada, töötab pidevalt see helisignaal, et tuled põlevad.

Ei ole väga reaalne. Keegi on vist "kallal" käinud...Cool Pigem on mingi massiots kadunud.

Kas on kindel, et salongimootori vooluahelas üldse mingi relee asub... ?
Pole nagu kohanud - tavaliselt sel ju mitu kiirust, kas siis ka mitu releed või on kõikidel kiirustel üks relee?
Või siis kui relee ka on, miks ta peaks maha põlema, resistor plokist saab ta ju esimesena suht väikese voolu...
Kolmas asi on see, et kui mingit suvalist releed vahetada, ei põle tavaliselt kaitsmed läbi.

Räägi lähemalt...
Vasta
#4

(08-09-2011, 23:55 PM)marz Kirjutas:  Asi sai alguse sellest, et vahetasin relee, mis asub salongipuhuri vooluahelas?

Kas vahetasid kindlasti sama marki relee vastu? On releesidki erinevaid ja erinevaks otstarbeks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Marz- täitsa võib kaitse selliseid asju põhjustada. Paar päeva tagasi Valmetil otsisin parema gabariidi läbipõlenud kaitset- leidsingi, asi sai korda kuid uus jama- ei tööta enam tahhomeeter, käsipidur jäi mahavõtteski käuksuma ja armatuuris hakkas punane stop vilkuma. Sunnikul 50 kaitsmekohta, kasutuses 35 ja olin tagasipannes ühe hoopis vabale kohale torganud. Kohe ei jaganud ka, sebimist kuipalju. Tahtsin ka selle igavesti stoppi kolksuva relee kallale juba minna.
Vasta
#6

(09-09-2011, 21:13 PM)stihl Kirjutas:  Pigem on mingi massiots kadunud.
arvan minagi, et mass on vajaka.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

Süsteemis on relee küll ja probleem oli selles, et pistiku eraldamisel eraldus relee küljest ka üks klemm. Asenduse võtsin sama ajastu Usa bussilt ehk siis asendasin selle http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=2397254 järgnevaga http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=2398066. Kui asendasin näidikute kaitsme põles uus kaitse esimest korda läbi ja teine kaitse enam mitte. MIks aga oleks pidanud kuskilt kaduma vahepeal mass iseeneslikult. Probleemid ilmnesid just sel hetkel kui teine relee oli ühendatud.
Praegu näidikud ja asjad töötavad aga küsimus jääb, milles asi.

Ford Granada
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne