Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
tuttav remondimees võrdles FAI klapisääretihendeid Vene omadega - 60-100Mm ning jälle vahetus. Mees on eluaeg masinatega mütanud, viimased 10a siis lääne masinatega - ise usun ta juttu...
ma lisaks siia \"Eurogold\" piduriklotsid - eelmine talv tuli mitu korda jäärajal lõpetada, kuna pidurid kadusid. Seal said tegelikult valu kah - samas kadusid pidurid ka ühe järsema pidurduse lõpul maanteel (ca 110km/h kiiruselt alla pidurdades) - enam ei julge kasutada!
kojameestest ei soovita \"Klaxcar\" (kirjapilt?) kojamehi (mingi odav saast) - temperatuuril alla +10kraadi muutuvad jäigaks. Soovitada julgen jälle \"Hella\" kojamehi - terve aasta kriibitud klaasi nühkinud ning veel korras. Müüja väitel pidi \"Hella\" tegema kojamehi ka \"Bosch\"ile, samas on papsi masinal (sõidab vähem kui mina, korralik esiklaas) \"Bosch\"id vähem vastu pidanud. Hind firmadel sarnane.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
ETF piduriklotsid läksid linnasõidul \"põlema\": seega ei soovitaks!
Muide hilisemal uuringul miks ja kuidas, selgus, et neutraalses prantsuse laboris tehtud võrdluse tulemusel oli jällegi ETF see mida ei soovitatud kasutada üldkasutatavatel teedel ja Ferodo klotsid olid ainukesed millede pidurdusjõud kasvas soojenedes...
Postitused: 1,189
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Mina olen orki lennanud Säästumarketist ostetud tööriistadega (näpitsad, kruvikeerajad). Teadsin küll, et pidid teised üsna lühiealised olema, aga et kruvikeeraja juba esimese kruvi keeramisel ära murdus... Kaubamärk oli vist Lifetime või AllRide:haige (AllRide toodab küll ka mõningaid enam-vähem kõlbulikke asju) Õnneks on mul vanast heast nõuk. ajast veel hunnik mutrivõtmeid ja muud staffi alles. Need on küll riistad, mida saavad vist veel mitu põlvkonda oma järeltulijatele pärandada:duh
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Muide need Vene nõukogude mutrivõtmed on head selle tõttu, et veel tänapäevalgi kasutatakse nende tootmiseks külm- ja tulirelva murdu, sealhulgas ka konfiskeeritud ja hävitamisele kuuluvad relvadest asitõendid.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 1,189
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Vot seda, et vene mutrivõtmed osaliselt relvaterasest koosnevad, ma ei teadnudki... Nüüd ma saan aru, miks mul mõned maalt leitud 1940-1950-ndatest pärit võtmed on siiamaani heas korras. Sakslaste relvad olid heast terasest:smug
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
\"Forsist\" võetud õlikorgi tihend oli MITTE-õlikindel. 3kuud - ning välja veninud. :???
loodame, et vähemasti klapisääretihendid mingi selline \"naljanumber\" pole
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 231
Teemad: 15
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
kas kellelgi on kogemusi fai mootoriketiga? kaua vastu pidas? kas on üldse mõtet sellise firma ketti kasutada(kui lihtsalt pole muu firma ketti võimalik tellida)?
FAI puhul on osa kaupa lihtsalt tema pakendis. valmistaja on keegi teine. mitte sugugi kõik pole halb kaup.
Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
mul oli äsja selline lugu, et hakkasin ladal kiirenduspumba membraani vahetama ja siis tark sõber andis nõu, et pane enne bensiini sisse likku ja vaata kas pärast on midagi sest alles ka... tal endal nimelt oli paari tunni jooksul uus membraan lihtsalt ära sulanud.... kahjuks ei mäletanud ta et mis firma toodang oli...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
1. mis auto kett see on? huvi pärast.
2. eestis liigub bensiini, mis kõike lahustab. tean, sest remondin ise karburaatoreid. mõned panevad happekindlaid kummidetaile, sest bensiinikindlad teatud bensiine ei talu!?
Postitused: 223
Teemad: 38
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Soovitan mitte osta ja hoiatan sellise asja eest nagu DWT. Juba teine suur relakas lendas laiali tööjuures, tõeliselt vihaseks ajab kuna töö jäi seetõttu lõpetamata.
Miks need puud alati vale koha peal on?
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
DWT relaka kohta võiks ainult halba õelda!!! Hammasrattad kulunud peale mõningast tööd........
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 1,189
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Mis veel mutrivõtmetesse puutub, siis häid nõuk. aegseid võtmeid võib teinekord EMEX\'ist saada, kui hoolega otsida. Eriti tasub läbi vaadata sinnatoodud enam-vähem komplektsete autode pagasnikud ja pardatshokid. Ma sain ühest sinnatoodud sõidukorras Zapakast omale terve peotäie igasuguseid võtmeid mingi 10 EEK eest.
Puruks ja pool pööret tagasi!