Kehvakesed kaubamärgid
#1

Rubriigi eesmärgiks, siis jagada kogemusi varuosade ja miks ka mitte muude toodete teenuste kohta, mida ei soovitaks.
Värske kehvake kogemus siis FAI eelüüsteküünaldega, nissani D mootorile.
eelmine omanik oli vahetanud äsja KÕIK eelsüütekünlad korraga. Kõva investeering 4 x ~250 eek. 6 kuud/mõned tuhanded km hiljem olid 2 küünalt läbi põlenud.
Remondimehed suhtusid FAI toodangusse üheselt: pidid \"head\" küünlad olema, annavad palju tööd. Big Grin ise nad selle firma toodangut ühelegi masinale ei paigalda.

Sama jutt ka PAL (Poola) pihustiotste kohta, head ja odavad, remondimeestel näod naerul.


Vasta
#2

tuttav remondimees võrdles FAI klapisääretihendeid Vene omadega - 60-100Mm ning jälle vahetus. Mees on eluaeg masinatega mütanud, viimased 10a siis lääne masinatega - ise usun ta juttu...

ma lisaks siia \"Eurogold\" piduriklotsid - eelmine talv tuli mitu korda jäärajal lõpetada, kuna pidurid kadusid. Seal said tegelikult valu kah - samas kadusid pidurid ka ühe järsema pidurduse lõpul maanteel (ca 110km/h kiiruselt alla pidurdades) - enam ei julge kasutada!

kojameestest ei soovita \"Klaxcar\" (kirjapilt?) kojamehi (mingi odav saast) - temperatuuril alla +10kraadi muutuvad jäigaks. Soovitada julgen jälle \"Hella\" kojamehi - terve aasta kriibitud klaasi nühkinud ning veel korras. Müüja väitel pidi \"Hella\" tegema kojamehi ka \"Bosch\"ile, samas on papsi masinal (sõidab vähem kui mina, korralik esiklaas) \"Bosch\"id vähem vastu pidanud. Hind firmadel sarnane.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

ETF piduriklotsid läksid linnasõidul \"põlema\": seega ei soovitaks!
Muide hilisemal uuringul miks ja kuidas, selgus, et neutraalses prantsuse laboris tehtud võrdluse tulemusel oli jällegi ETF see mida ei soovitatud kasutada üldkasutatavatel teedel ja Ferodo klotsid olid ainukesed millede pidurdusjõud kasvas soojenedes...
Vasta
#4

Mina olen orki lennanud Säästumarketist ostetud tööriistadega (näpitsad, kruvikeerajad). Teadsin küll, et pidid teised üsna lühiealised olema, aga et kruvikeeraja juba esimese kruvi keeramisel ära murdus... Kaubamärk oli vist Lifetime või AllRide:haige (AllRide toodab küll ka mõningaid enam-vähem kõlbulikke asju) Õnneks on mul vanast heast nõuk. ajast veel hunnik mutrivõtmeid ja muud staffi alles. Need on küll riistad, mida saavad vist veel mitu põlvkonda oma järeltulijatele pärandada:duh

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#5

Muide need Vene nõukogude mutrivõtmed on head selle tõttu, et veel tänapäevalgi kasutatakse nende tootmiseks külm- ja tulirelva murdu, sealhulgas ka konfiskeeritud ja hävitamisele kuuluvad relvadest asitõendid.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#6

Vene riistad on eluaegsedCool Annab ikka teisi puruks keerata......:mad:Cool
Vasta
#7

Vot seda, et vene mutrivõtmed osaliselt relvaterasest koosnevad, ma ei teadnudki... Nüüd ma saan aru, miks mul mõned maalt leitud 1940-1950-ndatest pärit võtmed on siiamaani heas korras. Sakslaste relvad olid heast terasest:smug

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#8

\"Forsist\" võetud õlikorgi tihend oli MITTE-õlikindel. 3kuud - ning välja veninud. :???
loodame, et vähemasti klapisääretihendid mingi selline \"naljanumber\" poleSad

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#9

kas kellelgi on kogemusi fai mootoriketiga? kaua vastu pidas? kas on üldse mõtet sellise firma ketti kasutada(kui lihtsalt pole muu firma ketti võimalik tellida)?
Vasta
#10

margus16 Kirjutas:kas kellelgi on kogemusi fai mootoriketiga? kaua vastu pidas? kas on üldse mõtet sellise firma ketti kasutada(kui lihtsalt pole muu firma ketti võimalik tellida)?
mida arvate? leidsin sellel ketil ka luku - mis pidi peaks lukk käima?
Vasta
#11

FAI puhul on osa kaupa lihtsalt tema pakendis. valmistaja on keegi teine. mitte sugugi kõik pole halb kaup.
Vasta
#12

mgarageu Kirjutas:FAI puhul on osa kaupa lihtsalt tema pakendis. valmistaja on keegi teine. mitte sugugi kõik pole halb kaup.
fai pakendit polnudki oli grip kotike ja fai oli ketilülide peale pressitud. Smile
Vasta
#13

mul oli äsja selline lugu, et hakkasin ladal kiirenduspumba membraani vahetama ja siis tark sõber andis nõu, et pane enne bensiini sisse likku ja vaata kas pärast on midagi sest alles ka... tal endal nimelt oli paari tunni jooksul uus membraan lihtsalt ära sulanud.... kahjuks ei mäletanud ta et mis firma toodang oli...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#14

1. mis auto kett see on? huvi pärast.
2. eestis liigub bensiini, mis kõike lahustab. tean, sest remondin ise karburaatoreid. mõned panevad happekindlaid kummidetaile, sest bensiinikindlad teatud bensiine ei talu!?
Vasta
#15

mgarageu Kirjutas:... mis auto kett see on? huvi pärast.
selleks autoks on minu arm - skoda 120. kuna tal ketipingutit ei ole siis oleneb keti kvaliteedist väga palju (kui kähku hammasrattad kuluvad seoses keti venimisega/keti hülsside kulumisega). seoses sellega tekkis ka küsimus: kui tihti peaks ketti üldse vahetama?
Vasta
#16

huvitav kas tõesti ei ole siin foorumis ühtegi inimest kellel on olnud kokkupuude fai ketiga? Sad
Vasta
#17

Soovitan mitte osta ja hoiatan sellise asja eest nagu DWT. Juba teine suur relakas lendas laiali tööjuures, tõeliselt vihaseks ajab kuna töö jäi seetõttu lõpetamata.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#18

saadukas Kirjutas:Soovitan mitte osta ja hoiatan sellise asja eest nagu DWT. Juba teine suur relakas lendas laiali tööjuures, tõeliselt vihaseks ajab kuna töö jäi seetõttu lõpetamata.




Big Grin Tunnustatud SAKSA kvaliteet......
Huvitav on see,et vend sai täna POOL tundi UUE DWT Relakaga T-16 vikatit teritada ja läind see õrnuke oligi.....
Vasta
#19

DWT relaka kohta võiks ainult halba õelda!!! Hammasrattad kulunud peale mõningast tööd........

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#20

Mis veel mutrivõtmetesse puutub, siis häid nõuk. aegseid võtmeid võib teinekord EMEX\'ist saada, kui hoolega otsida. Eriti tasub läbi vaadata sinnatoodud enam-vähem komplektsete autode pagasnikud ja pardatshokid. Ma sain ühest sinnatoodud sõidukorras Zapakast omale terve peotäie igasuguseid võtmeid mingi 10 EEK eest.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne