Vanatehnika romula?
#1

Kas oleksid nõus loobuma oma vanatehnikast mille oled plaaninud viia vanarauda veidi odavamalt teades, et mõned osad leiavad omale uue kasutuse ja sa ei pea müügikuulutuses kedagi ähvardama , et viid oma raua kuusankoskisse juhul kui keegi ei osta?

Tehnika saab seisma angaaris ning vajadusel on võimalik soovijatel kasutada tõstukeid ja tööriistu vajalike osade demonteerimiseks.




Juhul kui on selliseid inimesi kes sooviksid sellist vanatehnika romulat näha siis paluks endast teada anda.

Tegu pole kasumiteenimis vaid väikese vanatehnika pääste aktsiooniga. Millest võib väljakujuneda ka vanatehnika atraktsioon.

hobiautod@hot.ee

kc
Vasta
#2

Tegeled tonkihotteliku tegevusega kahjuks.
Kui pakud kõrgemat hinda kui metallikokkuost siis võib neid sinna tekkida isegist, seniks kuni hind all, seniks on paraku iga kui moonaka leivakotti tekkiv eesti uus rubla rohkem väärt kui vanatehnika.
Lühidalt, kapitalismis võidab enamasti see kes teeb parema pakkumise.

Muidugist oleks vahva sellist kohta luua jne. Kuid reaalselt tähendab see seda et maksad üritusele igati peale.

See rada on enamvähem juba läbitud osaliselt. Arvestades ostjaskonda ja muud kaadrit on lihtsam loobuda ja oma närve säästa ja tegelda millegi kasumlikumaga. Kõige targem oleks teha selline 2 päevane Swap ja Camp ja Powertour tüüpi üritus mis paikneks kesk eestit , selleks et kõikse mehel oleks sama maa kokku tulla. Toovad oma romud ja muu kola kohale , kes müüb , kes ostab, kes viib koju tagasi... Platsil võiks olla ka esindatud mõne metalli kokkuostu box kus saab lasta oma müümata romu ntx pidulikult konteinerisse lüüa ja kaaluda ja hind oma arvele saada.

Saaks paar päeva kummalist romulat vaadata ja romudega kuskil ka romurallit teha ja hiljem oleks muljeid maa ja ilm. Saaks vajalikud müügid ja ostud teha ja Tagadi tüüpi plastmass automaatide ja savikruusimüügile mõni asisem alternatiiv tekitada.

Müüki võidaks tuua ka kõike uuemat, küll keegi mõne auto küljest ikka midagi tahab.

Kuid see oli vaid uitmõte ja mõttekaaslaste puudumisel panen selle nüüd kenasti kalevi alla tagasi.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#3

Selliseks kohaks (romu laada) võiks hästi sobida Järva JaaniSmileSmile

eino
Vasta
#4

See oleks tore küll,kui meil oleks selline angaar olemas,kus siis seisavad vanad masinad,mille küljest oma autule vajaliku jupi saaks. Ma ei tea seda,millise vanusega autode lammutus see oleks ja mida asutaja mõtleb. Kui see oleks 20-30 ndate aastate autode ja nende osade lammutusega,siis oleksin nõus kohe ka mõne sellise tundmatu massina jupi sinna kinkima.....ja kiidaksin ettevõtmist taevani....
Kui aga uuemate masinatega lugu,siis poleks ka asi väga hull. Aga sel juhul jääb angaarist väheks. Mingi aja pärast oleks angaar puupüsti täis ja oht,et seoses järgmiste uute autode pealetulekuga rändavad siiani angaaris seisnud "haruldased" vanatehnika ülejäägid ikka uksest välja....koskisse,sest kes see tahab aastaid (aastakümneid) säilitada mingi Moskvitši keret lootuses,et keegi seda viimast tahab. Just sellepärast ei ole ma kellegile tihanud müüa oma vanu Maanteemuhke. Need lihtsalt lõhutakse ära. Kui aga hoian neid komplektis,on lootust,et keegi saab omale tulevikus auto ehitada. Mis sest,et põhjad olematud jne.
Tavalised lammutused meil juba on. Ja miskiste asutuste pärast on vast väiksemad tegutsejad juba lõpetanud....?
See mõte pole aga üldse paha,et saaksin ülikond seljas kohe autot lammutama hakata ja omale vajaliku jupi soodsamalt osta. Ja veel sellise osa,mida kõik otsivad....Toungue
Kui jõudu ja isu on,siis andke aga minna!
Vasta
#5

ksf! armex-il külas käies jäi muu jutu kõrvalt meelde ka tema kogemus pisema romulaga. asja kinnipanemise taga olivad suuresti igatsugu keskkonna ja jäätmete teemalised normid ja nõudmised. eks ta ise või keegi muu targem pajatab lähemalt.
küll aga võib olla kindel, et samad reeglid kehtivad ka vanema tehnika lammutamisel-säilitamisel.
Vasta
#6

Minuteada on igasugused huvitavad nöuded välja möeldud lageda taeva all tegutsevate romulate jaoks, angaaris sees vöid teha mida tahad.
Ei mäleta kust kuulsin niiet pead pakule ei pane selle jutu öigsuses.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

(08-10-2011, 13:55 PM)90Deville Kirjutas:  Minuteada on igasugused huvitavad nöuded välja möeldud lageda taeva all tegutsevate romulate jaoks, angaaris sees vöid teha mida tahad.
Ei mäleta kust kuulsin niiet pead pakule ei pane selle jutu öigsuses.
Ei taha nõustuda ,et angaaris sees vöid teha mida tahad.
Pole küll kunagi lammaris töötand aga tavalises remonditöökojas on iga vedeliku jaoks ikka oma anum. Kasutatud õli ja jahutusvedelikku ikka ühte ei pane.Kasutatud õli viiakse (eriti külmade saabudes isuga minema). Igasugu õli,kütuse,õhu jms.filtrite,kanistrite ja ka pühkematerjali kohta on oma koht. AGA ? Kuidas neid edasi käsitletakse- mina ei tea.Võibolla saavad ühes suures tünnis jälle kõik kunagi kokkuRolleyes
Ja veel.Üks lugu sellel aastal Tartus toimunud mingitest"päevadest"
Plasku kõrval tegid päästetöötajad lihtsalt demot- kuis käib auto katuse mahalõikamine jne. Autoks oli Ford Scorpio 2,4 (Chia vist)
Küsisin meeste käest,et mis sellest masinast edasi saab? Nemad ei teadnud midagi - tuli kohale treila kes õnnetu Scorpa ära Kuusakoski ilmselt viis.
Aga ise olles Scorpa omanik oli hale vaadata küll kuis asjad lihtsalt ära lõhutakseSad Esiklaasisoojendusega klaas ja muud särgid-värgid.
Oleks ette teadnud ,et sihuke asi tuleb - oleks oma raha eest mingi
odavama "projekti" lammutamiseks-lõikamiseks toonud ja selle endale lihtsalt tagavaraks ostnud.



Vasta
#8

Aga ise olles Scorpa omanik oli hale vaadata küll kuis asjad lihtsalt ära lõhutakse.

[/quote]

Nii asjad käivadki. Kõigil on savi. Selleasemel et viia asi taaskasutamisse,hävitatakse kõike. See pole ka kellegi huvides,et Sina väike inimene saaksid oma autole odavalt jupi. Tahetakse ikka,et peaksid selle kallilt poest ostma. Ja veel parem,kui ostad hoopis uue auto,see veel kasulikum. Muidugi ei saa unustada seda,et autoomanikul on voli teha oma vana autoga mida tahes. Eks siis omanik otsustab,mis talle kasulik.
Autolammutuse idee on ju see,et lammutus ostab auto,see võetakse osadeks. Kõik mis kõlbab,läheb siis uuesti käiku. Mittevajalik ja katkine osa läheb siis vanametalliks või prügimäele. Põntsa paneb see,et võibolla küsitakse lammutuses vana jupi eest liigapalju raha? Kui võtab,siis on sellel ka põhjus. Kõik tahavad ju elada. Töömees tahab palka,elekter,tööriistad,maamaks. Muud kulutused ka veel ja lõpuks ei tulegi omadega välja. Ütleme ausalt,et niipea kui lehmakooki liigutad,hakkab haisma..... ehk ei tasugi midagi laialt ette võtta.
Tõsine mure on ju ka veel see,et neid kes ise autot remondivad,jäävad aastast-aastasse vähemusse. Muidugi on ju veel see häda,et remontida lasta on ka kallis. Lihtsam on ju vana autuloks lihtsalt metalliks müüa. Keegi seda vana masinat parandada ei taha ja ei ole ka majanduslikult mõtekas. Ja kui vurabki mõni selline vanem liikur teepeal vasta,siis võib olla ainult mõned võimalused. Kas tegu vanatehnikamehega,lihtsalt õnnekombel säilinud eksemplariga või siis on omanik ise kõva remondimees......
Tegelt peaks olema neid lammutusi veel rohkem,siis läheksid ka osad odavamaks ja juppe liiguks kindlasti rohkem. Et asi kliendile odavam tuleks,peaks vist tõesti tegema nii,et klient saaks ise juppe krudida. Sellepealt hoiaks kõvasti kokku. Kliendile ka odavam. Töömeest ka poleks vaja. Kuid siis ilmuks välja jälle mingisugune inspektor.....kes asjale põntsa paneb..... Tööohutus. Kas üldse lastaks sellist autolammutust teha,kus klient oma vanasõidukile juppe saaks maha krudida....? Ega meil sellist kohta järsku juba olemas pole?....
Taaskasutus ja roheline mõtlemine peaks hakkama rohkem levima. Milleks saastada keskkonda uute asjade tootmisega,kui vana saaks korralikult ära kasutada. Kurb on muidugi see,et meil käib see uute asjade hullus. Vana visatakse ära. Huvitav,kas meie veel näeme ära selle aja,kunas läbustamine lõpeb....
Vasta
#9

Teretulemast KAPITALISMI!

Kui kõigil oleksid igilikurid mb w123 ja 124 siis autotööstus seisaks ja arenduseks raha poleks. Mõneti on hea et osa nõmedat aasia rämpsu kaob pressi alla jne.

Iga kui järgijääva vana sõiduki hind kerkib vaikselt ajas kui arvestada et sama mudelit kaob pressi alla. Hind sõltub ka tootmisarvudest.

8 aastat tagasi sai vaadatud opel monzasid, hinnad kõikusid põhjas ca 3000 eeki kanti ja mõni ka 10000 eek, saksas olid nad miinimum 300 eur.
Tänasel päeval kui neid juba üldse enam alles pole siinmail ongi tekkinud olukord et hinda ei saa öelda sest neid ei müüda enam. Mina ntx oma toorikut ei raatsi maha müüa , vb mingi kohutavalt vastikult kalli raha eest aga see ei anna enam seda tunnet et mul selline oma silmarõõm oleks alles. Saksas ka hinnad juba tugevalt kerkinud. Seega on kohati isegi hea et suurem osa on neid juba kaduva teed läinud. Minu omal ntx selle võrra oluliselt kõrgem väärtus.

Teiseks veel see teema et olles müünud ikka igasugust vana auto kola, tean seda et need kes on huvilised neil on seda venes.tta ikka lademes juba aastatega varuks kogutud ja neile eriti enam midagi ei müü, kui sul just ZIM detaile pole pakkuda.
Seega milleks luua kahjumit tootev angaar. Pigem peaks olema asi rohkem selles et oleks kasvõi siin foorumis mingit sorti registri taoline asi kus on kirjas kellel on mida ja kus asub. Mõneti see on olemas. Kuid see info on üle foorumi laiali. Küsimus poleks mitte müügi teemas vaid INFO olemasolus ja leitavuses.
Parim oleks tehnikast põhjalik piltmaterjalidega varustatud omalaadne müügi keskkond nagu ntx auto 24 kuid vana tehnikale pühendatud.

Kuid ikkagist ka see peab ennast ära majandama ja seniks kuni igasugused käivad vaid tilka näppimas ei muutu miskit.

Ise olen kohanud kuute erinevat suuremat junkyardi eestimaal. Kus seisab põllu või kuuritaga palju igasugu surmasid.

Kuid US junkyarde ei saa siin kunagi olema. Minu lemmik pildiseeria on siin: https://picasaweb.google.com/11487549849...JunkLesnKO
Rust in Peace! või siis Rest in Peaces !


http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#10

(08-10-2011, 23:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Aga ise olles Scorpa omanik oli hale vaadata küll kuis asjad lihtsalt ära lõhutakse.

Nii asjad käivadki. Kõigil on savi. Selleasemel et viia asi taaskasutamisse,hävitatakse kõike...


[/quote]
100% nõus Sinu jutuga. Hästi säilind eksemplare on vähe.
Kõik vajavad ka hoolet. Ja aeg teeb oma tööd. Vanade autodega läheb lihtsalt rohkem aegaSad Näit.vanal Fordil kulub kasvõi poolteljeotsa kummi vahetuseks"sigapalju"aega,sest enne murrad sinna paar tähikut ära, raiskad gaasi kuumutamiseks(kui vaja)jne.
Paljud inimesed on millegipärast arvamusel,et neil vana ja odav auto siis ka remont peaks odavam tulemaBig Grin No Sorry. Vanemaga on just rohkem tegu,et miskit lahti saada võrreldes uuemaga.
"Vanakesega"ringi sõita on jah üsna kallis lõbu.Kas oled ise kõva remondimees või piisavalt raha auto jaoks.
Ja veel tuleb meelde.Kunagi käis üks Scorpa meil sees.Käivitus korralikult aga peale seda suri kohe välja.Mõte oli,et katt kinni aga ei. Arvutiga see masin ei suhtle.Siis selgus et õhukoguselugeja tuksis. Uus lugeja maksis esinduses Info autos umb.5 kilo EEK-i .Õnneks leiti lammarist asendus 300EEK-i eest.
Kui nii mõelda siis see eksemplar mis mis peale katuse mahalõikamist Kuusakoski läks - oleks juba kasvõi õhulugeja+ katalüsaatori(60€ kilo) oma hinna juba rohkem tagasi teenind,mis terve romu eest pakutakse. Aga ega need"emexi mehed"ka lollid ole-
kindlasti ei lase nad romut hunnikusse pressida koos katalüsaatoriga.
Ja mis veel.Enamus lammaritest vanematele autodele ei leiagi enam juppeSad Ennem visatakse plasmass jms.prügikonteinerisse ja metall
kuusakoski kui et poolmuidu ära anda.
Nii et vanemat autot omada ei ole sugugi nii odavSad

Vasta
#11

Vaat see kapitalismi jutt on ikka ka õige! Mõnel sellil on olnud mingid romud õues ja siis lammutas neid. Tahtsin saada miskiseid juppe. Peremees ütles,et tule kiiresti,sest kohe lõikame tükkideks. Ei olevat aega oodata,kuna uus masin pidavat peale tulema ja raha vana all kinni.....?
Samas ka vanarauaplatsil selline lugu. Tuuakse auto,vaatad,et enam-vähem kobe massin. Siis tuleb kopp,lööb kihvad sisse ja solgutab seda autot edasi-tagasi mööda betooni. Kummid pigistatakse ka kopaga lõhki ja asi näib nagu vihase hamba-arsti juures,kes meeleheitlikult püüab haiget hammast lõualuust välja saada.... Samas oleks sealt mitmedki mehed omale vajalikke juppe saanud.
Kas vanametallifirmade omanikud on tõesti nii rumalad,et ei ole taibanud uus äri käima panna? Nimelt võiks seda jupiäri ka platsil ajada. Näiteks tuleks auto sisse. See pannakse ilusti ritta teistega ja oleks siis kohalikus ajalehes kuulutus,et näete,meil on selline autu,millelt saaks vajalikke tagavaraosi võtta. Kuulutuses võiks siis ära märkida,et näete,meile toodi selline auto ja seisab siin angaaris täpselt kuu aega. Niipalju on siis teil lugupeetud autuomanikud aega,et sellelt masinalt juppe võtta saaks. Tööriistad ja vahendid meil siin olemas. Tööl endine mehaanikust pensionär,kes teid igati juhendab. JNE. Hinnad meil soodsad-näiteks kolmekordne metallihind. Plastikut,klaasi ja kummi saate nt. muidu. Ja oleksidki kõik rõõmsad....... Miks nii ei tehta,ei mõista. Selline eelnevalt
pakutud süsteem hakkaks kindlasti toimima. Ja paneks väikese põntsa üldlevinud läbustamisele.....
Nii et jõudu ärimehed!

Ja lõpetuseks paluks kõiki lugupeetuid minuga koos mõelda. -------------------mitu sellist kobedat autot on ajavahemikul 1990-2011 vanarauaplatsidele rännanud? Mida kõike oleks sealt maha krudida saanud.....
Vasta
#12

Aga palun, võite oma säästud välja otsida ja maa peale õigluse maksma panna. Esimeses postis soovitud lammutuse jaoks tulenevad nõuded eeskätt jäätmeseadusest ja selle alusel kehtestatud romusõidukite käitlusnõuetest, lisaks ka veeseadus, omavalitsuse kehtestatud nõuded jm. Nõutavad on jäätmeluba ja ohtlike jäätmete käitluslitsents romusõidukite käitlemiseks (praegu omavad luba ja litsentsi need isikud (pdf).

Loa ja litsentsi väljastab Keskkonnateenistus. Juba kehtivate lubade tingimusi saate vaadata siit pannes otsingusse juba luba omavate isikute nime.

Aga arvestama peab, et ohtlike jäätmete käitluslitsentsi väljastamise eelduseks on mh:
1) jäätmekäitluskoht, -tehnoloogia ja -seadmed vastavad keskkonnanõuetele, sealhulgas parima võimaliku tehnika nõuetele;
2) jäätmekäitluse eest vastutav isik vastab "Jäätmeseaduse" § 100 lõikes 5 sätestatud koolitus- ja pädevusnõuetele;
3) on olemas kindlustus õnnetusjuhtumitest tekkinud keskkonnareostuse likvideerimise kulude katmiseks;
4) ohtlike jäätmete käitluslitsentsi taotleja töökorralduslikest dokumentidest nähtuvad kõikide ohtlike jäätmete käitlusega seotud töötajate tööülesanded, pädevus ja vastutus.

Selles mõttes on angaaris ilmselt lihtsam, et pinnas on kaetud ja õli jms vedelike pinnasesse sattumine on välditav. Keskonnaametist kindlasti osatakse eelinfot niipalju anda, et saab eelarve suures plaanis kokku panna.

Eelnev võib tunduda ülemäärase bürokraatiana, eriti kui eesmärk koguda kokku vanad mossed ja scorpad on õilis ja hea. Samas meeldib mulle ka see, et suure tõenäosusega ei jõua nõuetekohasest käitluskohast rahalise miinusmärgiga poroloon metsa alla või õlid-vedelikud põhjavette (ja edasi kaevudesse). Viimane ei ole arendaja jaoks ka mitte väike risk, sest sellise jama likvideerimise kulud võivad ulatuda seitsmekohalise summani ka eurodes arvestatuna.
Vasta
#13

Aga mis siis kui see oleks vanatehnika taaskastuskeskus ja komka. Ei tegele mitte lammutamisega vaid taaskasutusse suunatavate osadega?
Huvitav kas ka mingid keskonna nõuded on kõikidele automüügiplatsidele ja parklatele kus õlist nõretavaid autosid müüakse ja hoiustatakse?
(09-10-2011, 08:14 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  See pannakse ilusti ritta teistega ja oleks siis kohalikus ajalehes kuulutus,et näete,meil on selline autu,millelt saaks vajalikke tagavaraosi võtta. Kuulutuses võiks siis ära märkida,et näete,meile toodi selline auto ja seisab siin angaaris täpselt kuu aega. Niipalju on siis teil lugupeetud autuomanikud aega,et sellelt masinalt juppe võtta saaks. Tööriistad ja vahendid meil siin olemas. Tööl endine mehaanikust pensionär,kes teid igati juhendab. JNE. Hinnad meil soodsad-näiteks kolmekordne metallihind. Plastikut,klaasi ja kummi saate nt. muidu. Ja oleksidki kõik rõõmsad....... Miks nii ei tehta,ei mõista. Selline eelnevalt
pakutud süsteem hakkaks kindlasti toimima. Ja paneks väikese põntsa üldlevinud läbustamisele.....

Selline mõte meil siin ongi.
Vasta
#14

Kui taaskasutustoimingu teeb keegi teine, ehk lammutab sõiduki laiali, suunab ohtlikud jäätmed käitlemisse ja eraldab taaskasutuskeskuse jaoks varuosad, siis võib asi olla lihtsam. Sellisel juhul saab väita, et taaskasutuskeskus tegeleb lihtsalt kasutatud varuosade vahendamisega tarbijale (teise isiku poolt romusõidukist juba eraldatud osade korduskasutus). Lammutaja saab oma aruandluses näidata neid koguseid korduskasutusse suunatuna. Kui nendel korduskasutatavatel varuosadel on turuväärtus ja nõudlus, siis pole ju probleemi, ka jäätmeseaduse vaatevinklist võiks see taaskasutuskeskus olla varuosapood nagu iga teine.

Lammutaja suhtes kehtivad siis ikka kõik eelpool viidatud keskkonnanõuded.

See on siis asja formaalne külg. Majanduslik külg on veel eraldi pähkel, tundub mõistlik seda ettevõtmist korraldada kas väga eduka äri kõrvaltegevusena või rikka naise arvelt Smile

Tsitaat:Huvitav kas ...le ka mingi keskonna nõuded on kehtestatud..

Nõudeid meil jätkub Smile Aga mõnel puhul on ehk parem mitte töötavat masinavärki torkida. Kuni seda saab käsitleda nö kollektsioonina ja sealt midagi liigset keskkonda ei tilgu/aura, siis peaks olema pigem ok. Kui asi väga formaalseks ajada, võiks iga teise tagaaias autosid lammutava foorumikasutaja suhtes väärteomenetluse algatada. Netis kõvatajatel pole muidugi, nagu ikka, midagi karta Wink

Edit: et asi ikka päris selge oleks (eelpool oli link ka), siis romusõidukite käitlemiseks kehtivad muuhulgas sellised nõuded:
(1) Romusõidukite kogumiskoht peab olema:
1) ümbritsetud taraga;
2) varustatud valveseadmetega või ööpäevaringse valvega;
3) vedelikukindla pinnakattega;
4) varustatud sademevee kogumisseadmete ja õlipüüduritega.
(2) Lammutuskojal peavad olema lisaks lõikes 1 sätestatud nõuetele:
1) hoiuruumid või rajatised § 3 lõikes 1 nimetatud osade ja ohtlike jäätmete ladustamiseks;
2) konteinerid akude, filtrite, PCB-sid ja PCT-sid sisaldavate kondensaatorite ladustamiseks;
3) mahutid romusõidukitest eraldatud vedelike ja gaaside eraldi kogumiseks ja ladustamiseks;
4) eraldatud alad kasutatud rehvide ja muude tuleohtlike osade ladustamiseks;
5) kaal romusõidukist eraldatud osade ja vedelike kaalumiseks.

Põhimõtteliselt ei ole raske mõne pensionärist entusiasti abil ka kodus müügiks viina toota. Tehniliselt täiesti teostatav ja paljud ju teevad ka. Aga nagu teada, kehtivad ka selle tegevuse suhtes karmid reeglid, mille rikkumist karistatakse ka karmilt. Nii et ei maksa bürokraatiat alahinnata Smile
Vasta
#15

suurfirmadel ja kokkuostudel on oluline käive, mitte marginaalne mosse surnud amordimüük.
Selline nn angaariromula mida unistate on võimalik vaid juhul kui asja veavad väga paadunud entusjastid kes maksavad sellele üritusele ise oma elu ja aja arvelt peale.

Tasuvus on miinuses ja tulem on null.

Raha seisaks all ja lõpeks asi kauni pankrotiga.

Teiselt, ei saa jätta minimata et algses postis viidati kaunist lauset:
Kas oleksid nõus loobuma oma vanatehnikast mille oled plaaninud viia vanarauda veidi odavamalt teades, et mõned osad leiavad omale uue kasutuse ja sa ei pea müügikuulutuses kedagi ähvardama , et viid oma raua kuusankoskisse juhul kui keegi ei osta?

Selle taga lõhnab pigem fanatiste peibutav idee et nende asjad saavd uue elu, tegelikkuses aga ilmselt viiakse enamik asju kohe ja vaheltkasuga vanarauda, keegi peab ju kellegi arvelt teenima. Selline heatahtlik vanatehnika lammutuskoda oleks meie, kasuahnete eestlste ja setude, juures vägagi utoopiline.

Kui keegi asja ära teeb ja üle 5 aasta vastu peab siis olen nõus oma sõnad ära sööma.

Ma olen oma treileriga vedanud arutul hulgal igasugu tehnikat vanametalliks, korduvalt on hing kriipinud, kuid reaalsus on see et pole võimalik raha nende all hoida ja pole võimalik ka platsi nende jaoks muretseda. Selline asi oleks võimalik vaid siis kui sul on isiklik, ntx pärandatud mingi suurem maa tükk kus sul on peal suured vanad laudad jne. Ja sul on liiga palju raha ja liiga vähe aru et kõike masstoodangut kokku osta. Targem on keskenduda vähemlevinute peale.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#16

Kas mitte mõni aeg tagasi ei liikunud meedias hüüdlause,et tooge oma vana auto meile,me anname sellele uue elu( mõte võis selline olla) ,tegelt vist lükati auto kärtsti kokku ja oligi asi korras.....Big Grin.
Vasta
#17

(09-10-2011, 14:48 PM)ryblik1 Kirjutas:  Teiselt, ei saa jätta minimata et algses postis viidati kaunist lauset:
Kas oleksid nõus loobuma oma vanatehnikast mille oled plaaninud viia vanarauda veidi odavamalt teades, et mõned osad leiavad omale uue kasutuse ja sa ei pea müügikuulutuses kedagi ähvardama , et viid oma raua kuusankoskisse juhul kui keegi ei osta?

Ok sõnastame siis selle kauni lause ümber selliseks.
Kas oled nõus oma aeda risustava vanasõiduki tooma komisjoni müüki teades, et mõned osad leiavad omale uue kasutuse ja sa ei pea müügikuulutuses kedagi ähvardama , et viid oma raua kuusankoskisse juhul kui keegi ei osta?

Vasta
#18

Ma arvan et arvestades eestlaste laenukoormust ja elukallidust ei viitsi keegi tuua komisjonimüüki.

Pigem Tolmet või Kuusankoski. Sõltuvalt kes teeb sel hetkel parima pakkumise. Või soovid üle pakkuda, sellisel juhul jah Big Grin Kui pakkumine on kehvem kui kahel eelnimetatul siis EI !
Big Grin
Reaalsus ja unistused kipuvad käima eri radu kulla seltsimehed....

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#19

Idee on hea aga seda saavad lubada endale ainutl paksu rahakotiga persoonid.

Ah et kuidas kätte saada .... kuuluta välja emexi hind*1,5 ja vanus vähemalt 20(30) aastat .... siis tuleb raud ise kohale.

Dad.
Vasta
#20

Ühesõnaga ˇon kogu idee tambitud pori sisse...

99% pessimiste aga õnneks oli ka 1% optimiste.

Mina liitun selle 1% .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne