Algaja küsimused kereremondi kohta.
#1

[Pilt: d179f4u-960.jpg]Terv.

Praegu tegelen oma Caddy pagasniku puhastamisega. Paljudes kohtades on rooste, mida puhastan.
Põranda peal on ohtralt kummilaadset materjali, mis ilmselt täidab ühtlasi nii keregermeetiku kui ka vibroisolatsiooni.

Mõnes kitsastes kohtades, kus seda on seda ohtralt, see on kivistunud ning kogub niiskust ja pori. Seda seal tuleb kätte saada ning kõik puhastada.
Aga paljudes kohtades põrandal seda on 2-2.5 mm,ning see on tugev ja elastne. Roostet sellistes kohtades pole.

Lihtne küsimus - kas seda peab kindlalt puhastada 100% metallini?
Või jätta, kuna see on elastne ning tugev materjal.


Teine küsimus - soovitage head roostemuundurit enne värvimist?

Ja siis kolmas loll küsimusWink
Mis käib ennem, kas roostemuunduriga töötlemine või nitrolahustiga puhastus?


Lugupidamisega,

Denis

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Dinitrol RC900 on hea toode aga hind üsna krõbe.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne