Favora Auto GAZ-13, reg.nr. 409TCN
#1

Kodanikud, kuna www.automoto.ee on tarkade inimeste tihedus siin foorumis on teine riigikogu järel, küsin siis sellist asja.

Olen ühes välismaa erakollektsioonis komistunud otsa Tsaikale, mis on kandnud kunagi reg.nr. 409TCN ning mille omanik on olnud Favora Auto. 90-ndate lõpus oli see auto Eestist välja rännanud.

Kas äkki oskab keegi tark inimene sellest autost rohkem rääkida - kust see tuli, mis on olnud selle ajalugu jne?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Favoral oli 2 Tšaikat. Nendega sõideti, neid renditi, lõpus müüdi Favora Autoaed nimelises poes. Toodud olid väidetavalt Moskvast.
Vasta
#3

(31-10-2011, 22:01 PM)gazik Kirjutas:  Favoral oli 2 Tšaikat. Nendega sõideti, neid renditi, lõpus müüdi Favora Autoaed nimelises poes. Toodud olid väidetavalt Moskvast.

Selge, jah, jälle tükk infot. Tänud!

Võiksin nüüd natukene rääkida.

Hetkel see auto on Soomes müügis ning mina nädalavahetusel käisin seda vaatamas.Müüb soomlane. 240 km Helsingist. Nettiautos on müügis.

1961 vla, ehk siis väga varajane auto. Kere nr. 550. On säilinud garaazi nr.24.
Uskumatu originaalsõidukorras auto. Tõesti, pole uskunud, et neid selliseid veel on. Ilmselt, originaalvärv. Salong nagu uus, mootor on nagu uus, kolhoosiarendusi on null. Venemaa kodanikud kes kõrval olid kogu tagasitee kirusid Putinit ning importtolle.

Hinnaks on 17500 EUR, ning minu hinnangul, auto on selle raha väärt.
Auto tahab tegemist, vähemalt lahti võtmist, keevitust ja ülevärvimist. Pluss siis loomulikult, mehaaniline osa, kuna auto on pikalt olnud sommi käes ning minule tundub, et ta väga autost ei hoolinud..

Täpsemalt, mehaanilisest poolest ja käiguosast ei oska midagi rääkida, kuna soome kodanik ei viitsinud meie tulekuks aku laadida, tulemuseks, auto oli n.n. "surnud".

Alguses nagu tavaliselt, läksid minul silmad põlema, aga tagasiteel praamis mõtlesin veel natukene...ning otsustasin et ei taha selle taastamisega tegelema.

Tegin ca 100 detailset pilti, ning igaüks, kellel on huvi selle auto vastu, võib need minu käest saada!


Oleks väga hea meel, kui see tükike Eesti ajaloost oleks tagasi koju jõudnud...

[Pilt: 88ce661ec3bdfe21-main.jpg]


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Ma ei tea kui palju neid autosid üldse Eestis on, aga üks seisab Lasnamäel ühe ettevõtte hoovis, lahtise varjualuse all.

Ja on seisnud seal viimased 2 aastat ja on suht suure tolmukihi all.
Vasta
#5

kui seda betooni tn ettevõtet pead silmas siis on see seal olnud juba üle 10aasta, ma olen kunagi paarkorda selle omaniku juures käinud kunagi
Vasta
#6

Seda sama pean silmas jah

(01-11-2011, 17:41 PM)supp Kirjutas:  kui seda betooni tn ettevõtet pead silmas siis on see seal olnud juba üle 10aasta, ma olen kunagi paarkorda selle omaniku juures käinud kunagi


Vasta
#7

Denis, ega pagassile ei unustanud "ja bõl zdes" kirjutada....? Cool

Kui on natukenegi abrasiive sisaldav tolm, jääb pealejoonistatud jutt ka pärast pesu hoolikale silmale näha...

Ja kui mina müüks 17k€-ga tükikest ajalugu ning mingid tilganäppijatest sepad (kel raha pole) selle täis sodivad ja ei osta, oleks neil tõenäoliselt äraminekuks kõrvalist abi vaja...Big Grin
Ja oma kaamerad "unustaks" nad kah maha.

Aga noh, sommid teada tuntud flegmad vist...
Vasta
#8

(01-11-2011, 20:34 PM)stihl Kirjutas:  Denis, ega pagassile ei unustanud "ja bõl zdes" kirjutada....? Cool

Kui on natukenegi abrasiive sisaldav tolm, jääb pealejoonistatud jutt ka pärast pesu hoolikale silmale näha...

Ja kui mina müüks 17k€-ga tükikest ajalugu ning mingid tilganäppijatest sepad (kel raha pole) selle täis sodivad ja ei osta, oleks neil tõenäoliselt äraminekuks kõrvalist abi vaja...Big Grin
Ja oma kaamerad "unustaks" nad kah maha.

Aga noh, sommid teada tuntud flegmad vist...

Kolmel inimesel kes 500 km taga tulid kerkis hetkeks küsimus, miks omanik kelle sõnul auto on sõitev ja töökorras ei viitsinud isegi aku laadida aga eks ise arvan, et asja point ongi meeldiv ajaveetmine mitte üks teisega tüli nörimine.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

(01-11-2011, 23:36 PM)denis23 Kirjutas:  ...asja point ongi meeldiv ajaveetmine mitte üks teisega tüli nörimine.

Võõrastele ja haruldastele autodele oma nime sodimine = meeldiv ajaveetmine...???
Olgu.
Osades kultuurides vblla on. Aga seda ei maksa tervele maailmale peale pressida, ma arvan...Rolleyes..sest igal pool on omad tavad, mida tuleks austada. Nüüd ma saan aru küll, miks soomlased ei taha mõningaid asju eestisse müüa...
Mitte mingi raha eest.



Aga see fakt, et mees polnud oma akut laadinud, arvan, et tähendas:
1. Mootor on tegelt mittetöökorras.
2. Ta ei tahagi seda väga müüa.
3. Ta ei taha seda ei siia ega Venesse tagasi müüa. (Unustas, muidugi, et keegi teine seda väljastpoolt endist NL-i ka ei taha...)



P.S. Ma olen 4000km kaugusel (Frankfurt) üht autot vaatamas ning samuti oli aku surnud. Kuna omanikul oli täiesti savi, kas ostan või mitte.
Ära ostsin. Ja nende peale, mida ma ei ostnud, ei kirjutanud, et stihl war hier vms....

Vasta
#10

Pole hullu , hea , et võtmega ei kraapinud.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

(02-11-2011, 22:52 PM)Killer666 Kirjutas:  Pole hullu , hea , et võtmega ei kraapinud.

Nagu Stihl kirjutas, tulemus võib olla peaaegu sama.
Vasta
#12

Eks omanik, kes on kohaliku vanametallitöötlemise ettevõte omanik, on ilmselt sama loll kui mina, sest autogrammi jätmisel seisis ta kõrval ning rahulikult muhises)))
Pärast aga läksime tagatuppa kohvile)

Eks on palju igasuguseid lolle, kelle kätte raha juhuslikult eksinud on, ning kes ei tea tehnikast midagi.

Aga jah, selles mõttes kultuuriline erinevus annab tunda igal pool, aga vist millegipärast ma ei viitsi antud teemal automoto foorumis arutada.

Tsaikast veel nii palju, et selle uksepostil on leitud number 24, samasugused numbrid on leitud samas kohas veel kolmel Tsaikal veel, millest kaks ei ole Eestiga seotud.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

Aku oli nii tühi, et rattaall on lausa loik sellest tekkinud.


Kas siis "krokodille" tänapäeval ei leidu?
Vasta
#14

(04-11-2011, 11:27 AM)tõnn Kirjutas:  Aku oli nii tühi, et rattaall on lausa loik sellest tekkinud.


Kas siis "krokodille" tänapäeval ei leidu?

Aku pole olnud üldse peal.
Omanik ütles, et mootor on korralik, ja mis seal ikka, mina üldiselt, inimesi usaldan.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#15

paistab, et "subjekt" oli eile ennelõunal taas Maarjamaal. Järvevana tee nurgal, Ericssoni maja veeres - arvatavasti Mr.Cap-s "läikesselöömisel":
[Pilt: 03112011055.JPG]
[Pilt: 03112011056.JPG]

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

issand, mis probleemid siin mõnel on... näpuga tolmu sisse nimed...

denis23, kus ülejäänud pilte näha saab?
Vasta
#17

13, vaatasid ikka üle kas Denisi nimetähed olid puhta auto peal nähtavad?Big Grin
Vasta
#18

Tõesti hea uudis) Üks ajalootükike on tagasi.

Pildid saab minu käest, aga ma ei tahaks neid avalikult levitada. Võin mälupulgale panna.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#19

tee piltidest zip või rar kaust, lae kusagile üles ja pane link PS-i
Vasta
#20

Naised saunas rääkisid, et autol nüüd on hea omanik ning on lootus, et seda saavad huvilised näha kunagi nii erinevatel üritustel, kui ka ekspositsioonis.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne