Kelle Gaz-20 Saksamaal roostetab?
#1

Michael Fröhlich-i autokogu:
http://www.topgear.com/uk/photos/car-gra...2011-10-29
Keegi siitkandist on talle ka ühe Pobeda müünud (pilt 35).

edit 13piisab poolt:
otse jutuksoleva pilt35 juurde saab nii: http://www.topgear.com/uk/photos/car-gra...imageNo=35
Vasta
#2

Ei tunnista omaks, aga mulle meeldis see MZMA või opel mis poolenisti künka sisse on kadumas, lemmik!

Muideks omal oli käes Gaz 20 mingi 311 DAI , suht sarnase ajastu numbri kombinatsioon vist?

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#3

LKF päringu andmetel on 791DAK numbrimärgiga M20 suisa Eestis arvel veel.
Vasta
#4

Sealt lehelt pilt nr 19-mend, tekkitas küll väikse nostalgija puhangu. Kes meist poleks käinud hallil veneajal selliste masinadega löbustuspargis söitmas. Smile
[Pilt: 670x377Image.jpg]

Kas ma ikka arvasin öieti, et tegu om Mersuga? (PPA)
Ning mis riigi nr ta kannab?
[Pilt: 670x377Image.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#5

(02-11-2011, 17:18 PM)miniest Kirjutas:  Kas ma ikka arvasin öieti, et tegu om Mersuga? (PPA)
Ning mis riigi nr ta kannab?
]

Saksamaa (Nordrhein-Westfalen) numbrimärk ajavahemikust 1948-1956.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

(02-11-2011, 17:18 PM)miniest Kirjutas:  Kas ma ikka arvasin öieti, et tegu om Mersuga? (PPA)

Jah nii see on ... MB 170VD ehk siis huvitav pealesõda esimesest diisemootoriga seeriast.

Dad.
Vasta
#7

Üsna nukker vaatepilt- palju haruldasi ja kunagi väga ilusaid masinaid ootamas metsa all molekulideks lagunemist.
Vasta
#8

(07-11-2011, 13:23 PM)Coger Kirjutas:  Üsna nukker vaatepilt- palju haruldasi ja kunagi väga ilusaid masinaid ootamas metsa all molekulideks lagunemist.

Loodetavasti ehitab nimetet erakogu omanik siiski endale mingi suure sara või kuuri, kus nimetet vanaauto-haruldused saaksid end restaureerimise (aastatepikkuses) ootuses veidi paremini tunda?


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

[/quote]
Loodetavasti ehitab nimetet erakogu omanik siiski endale mingi suure sara või kuuri, kus nimetet vanaauto-haruldused saaksid end restaureerimise (aastatepikkuses) ootuses veidi paremini tunda?
[/quote]

Sara või kuuri ilmselt siiski ei ehita. On ehitanud hoopis jalgtee autode vahele, et saaks kõdunemisprotsessi ilu "nautimas" käia. Tegu oleks justkui tüüpilise eestlasega. Ise ei taasta ja teistel ka ei lase taastada.
Vasta
#10

(07-11-2011, 16:24 PM)Mufff Kirjutas:  Sara või kuuri ilmselt siiski ei ehita. On ehitanud hoopis jalgtee autode vahele, et saaks kõdunemisprotsessi ilu "nautimas" käia. Tegu oleks justkui tüüpilise eestlasega. Ise ei taasta ja teistel ka ei lase taastada.

Kummaline. Kaasajal pole sara ehitamine ju väga keeruline - postid püsti ja mingi plekk ümber ja katusele, midagi niiskustõkkeks ka alla. Kõik. Vaadates liikureid, mis seal reas seisavad, peaks neist paari mahamüümisel tõsiteaduslikele restauraator-kollektsionääridele olema võimalik selle raha eest seesugune sara ülejäänud liikurite jaoks püsti lüüa.



Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Ettevõtmise nimi on "Der Auto Skulpturen Park", nii et ei oota need autod enam midagi. Tutvustuses kirjas, et omanik vanaautokaupmees, küllap vaba mees teab mis vabal maal teeb. Skulptuuripargi ja kunstina tegelikult päris pull asi. Eks tal seal oma mõte ja sõnum vast edasi on anda.
Vasta
#12

(07-11-2011, 16:47 PM)bom Kirjutas:  Ettevõtmise nimi on "Der Auto Skulpturen Park", nii et ei oota need autod enam midagi. Tutvustuses kirjas, et omanik vanaautokaupmees, küllap vaba mees teab mis vabal maal teeb. Skulptuuripargi ja kunstina tegelikult päris pull asi. Eks tal seal oma mõte ja sõnum vast edasi on anda.

Selline skulptuuripark võiks olla mõnes sisehallis, et tagada, et nimetet park (autod) säiliksid ka tulevikus. Küll on maailmas muuseume, mis eksponeerivad restaureerimata esemeid (mis vahel on konserveeritud, vahel aga ka mitte).

Kui tulevikus peaks kellelgi tekkima tahtmine mõni niisugusest eksponaadist ära restaureerida, siis saab seda muidugi ka teha. Aga see vajadus/soov võib tekkida alles aastakümnete pärast - kui niikaua jätta see "park" ilmastiku meelevalda, siis pole enam midagi lihtsalt restaureerida. Vähemalt Kesk- ja Põhja-Euroopa niiskevõitu kliimas mitte, võib-olla Türgi, Egiptus, Saudi-Araabia, Iisrael jms kuiva kliimaga maad oleksid selles osas erandid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

See hull sakslane on vanaautokaupmees, kellel on raha nagu ratsahobusel s....a.
Lisaks veel maniakaalne hobi friikautode järgi.
Aastal 2006 oli nt. tulekahju tema "värkstoas", kus miskit 50 vana autot maha põles. Mis teha, kui vanu autosid nii palju ühes kohas koos on...
Väike link ka: http://ticker.mercedes-benz-passion.com/...d-aktuell/

Autosurnuaia projekt on tal puhtalt hobi, et kokku panna üle ilma 50 autot aastast 1950 (tema sünniaaasta) ning vaadata, kuidas aeg nendega oma töö teeb. Ise arvan, et autokaupmehena oli tal kindlasti palju infi 50ndate masinate kohta. Eks ta kindlasti kalkuleeris ka, mida ta raatsib sinna vedelema jätta, mida mitte.

Mõned fotonäidised lisaks sellele Top-geari galeriile, kus lisaks autodele on ka muid taieseid selles pargis.

[Pilt: 01-autoskulpturenpark-072.jpg]
[Pilt: bild-01.jpg]
[Pilt: 2227869531_75f74c8377_z.jpg]
[Pilt: bild-09.jpg]
[Pilt: 2227871879_c10a1b7340_z.jpg]
[Pilt: 2233093730_d94dbc1cb1_z.jpg]
[Pilt: 40-autoskulpturenpark-040.jpg]
[Pilt: Img_2252.jpg]
[Pilt: 2265053482_77e696de13_z.jpg]
[Pilt: 75-autoskulpturenpark-038.jpg]
mees oma "lemmiku" juures
[Pilt: 0,1020,1334771,00.jpg]
tema naise auto "jaaguar" (kassnaisest modell pole tema naine)
[Pilt: 47.jpg]

Täisgalerii:
http://www.fotogalerie-thomas.de/transpo...npark.html
Tema autode müügiportaal:
http://home.mobile.de/MICHAEL-FROEHLICH
Väike artikkel tema hobist ja tööst koos fotoga mõnest autost
http://www.wz-newsline.de/lokales/duesse...r-1.140450

Nojah, maailm pole õiglane....

Ei ole olemas halba ilma, on vaid valesti valitud liikurmasin
4x4 tähendab, et kinnijäämise korral vajatakse 16 väljalükkajat
Vasta
#14

niiet see üritus on kunst. Maitsekuse üle väidetavalt ei vaielda. Ratsionaalsuse üle vast vanatehnika puhul ammugi mitte - nende masinate taastamine on ju nii umbes sama ebaratsionaalne tegevus, kui piltidel kajastuv.
tegelikult taastamine oleks palju kallim, pakuks huvi väiksemale ringkonnale ning oleks vähemoriginaalne. Niiet järele mõeldes on see mees sarnaste masinate taastajatest ratsionaalsem. Me ei teaks sellest mehest midagi, kui ta maalapi + 50 vraki raha oleks paigutanud vast hinnanguliselt 5..10 masina soetamisele-restaureerimisele plus kuuri ehitamisele Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#15

Huvitaks mis auto see "unbekanntes Fabrikat" on?
http://www.fotogalerie-thomas.de/transpo...rk-059.jpg
Natuke FSO Syrena nägu aga mitte.
Vasta
#16

kas see jubin, mis selle MB 170 kõrval asetseval rollsil katusel on peaks tähistama, et seda autot on kasutatud kuningliku perekonna sõidutamiseks ja kes seda siis kasutas, Phantom IV see ei saa olla, sest 1950 aastal tehti ainult 2 autot. Silver Wraith? nojah igastahes on tegu vist päris väärtusliku masinaga.

Vasta
#17

(08-11-2011, 05:40 AM)anski Kirjutas:  Huvitaks mis auto see "unbekanntes Fabrikat" on?
http://www.fotogalerie-thomas.de/transpo...rk-059.jpg
Natuke FSO Syrena nägu aga mitte.

AWZ P70
Vasta
#18

Teine "unbekanntes Fabrikat" on Ida-Saksas valmistatud Framo V901/2, miskipärast võõra firmamärgiga varustatud.
http://www.fotogalerie-thomas.de/transpo....html#bild
Ning kolmas "tundmatu" on kolmerattaline Fuldamobil.
http://www.fotogalerie-thomas.de/transpo...as054.html

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#19

Frölichi müüdavate autode nimekirja on jõudnud ka "Stalini Zis-110", mida enne Soomes Mäkela müüs. Hind on pandud ulmeliseks 650 000 euroks. Mis on ka täiesti normaalne, arvestades et on olemas "kõik tolleaegsed registreerimisdokumendid, mis vastuvaidlematult kinnitavad, et Stalin oli selle auto esimene omanik".

Link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...=124714764

Kunagi teema sestsamast ZIS-ist: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=23674&highlight=ZIS-110
Vasta
#20

Mina keelt ei mõista, aga seal on ka paavsti Pobeda ja teisi Paul II (või kes ta meil oli) autosid, kas seda tuleks võtta kui , et sellise autoga...., oli ka keegi III riigi tegelane (Göring?) hea sõnaga meeles peetud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne