Kelle Gaz-20 Saksamaal roostetab?
#21

(08-11-2011, 11:28 AM)pvr Kirjutas:  ... Phantom IV see ei saa olla, sest 1950 aastal tehti ainult 2 autot.
ei tea kuskohast see 1950 on võetud, sest vähemalt ühte autot seal on hakatud tootma alles 1953
Vasta
#22

Skulptuuripargi kodulehel väljatoodud 1950nda aasta ajajoont ei peaks vist nii 1:1 tõsidusega ja täht-tähelt võtma.
Tegemist on 1950ndate autode, mitte täpselt 1950ndal toodetud ega isegi mitte 1950ndal aastal väljatulnud mudelitega.
Ka Pobeda on ju 3 seeria hõreda esivõrega mudel (1955-58). Ja ühes galeriis nimetatakse seda hoopis Morris M20 Smile

Samuti pole vist väga tõsiselt mõtet arutada, miks nad seal nii hoolimatult mädanevad, kui kogu asja idee ongi näidata, kuidas nad mädanevad. Ehk siis vaadelda asjade kaduvust ja aja vääramatut jõudu üldiselt. Mida silmatorkavamate eksepmplaride alusel näitus teha, seda rohkem tähelepanu see äratab. Viiskümmend Moskvitši, Opelit ja Wartburgi oleks lihtsalt üks järjekordne rohtuv autosurnuaed[/align].
Vasta
#23

Tänud Härradele pppp ja smolin vastuste eest!
Vasta
#24

(08-11-2011, 12:40 PM)kass Kirjutas:  Mina keelt ei mõista, aga seal on ka paavsti Pobeda ja teisi Paul II (või kes ta meil oli) autosid, kas seda tuleks võtta kui , et sellise autoga...., oli ka keegi III riigi tegelane (Göring?) hea sõnaga meeles peetud.

Jah, kunagi paavst Johannes Paulus II-le kuulunud Warszawa M20 ja Lincoln, printsess Diana isa Rolls-Royce, Maroko kuninga Rolls (Sbarro ümberehitustega), Hermann Göringi Mercedes 230 (raske küll uskuda, et meeletult edev Göring nii tagasihoidliku autoga sõitis) ning pöörase hinnaga pakutav tsaar Nikolai II-le kuulunud Rolls. Kui ka nende ajalugu tõestavad dokumendid on samasugused, kui tollel Stalini ZIS-il, siis....nojah.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#25

Eel mainitud Warzawa müügil:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjixcgxqdyzt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne