Võrri tippkiirus.
#21

Ei keskmist ma ei mõelnudki tegelikult. Lihtsalt ei taha, et mind kuskil igaval kilomeetreid pikal sirgel järgi oodataks. Wink

Kusjuures kui ma sõitsin 150km pikkuse otsa, siis mu keskmine tuli vist ~35km/h... Pole paha.

Natukene mõtlen veel asja läbi. Igasugu soovitused täitsa teretulnud. Smile
Vasta
#22

Pilti vaadates, võib küll öelda, et lisatankimist matkal tegema ei pea.

Matka puhul tuleb jah keskmine kiirus suhteliselt madal, isegi võistlustel tuleb keskmine kiirus madal, sest koguaeg sa niikuinii ei saa sõita maksimaalse kiirusega mida võrr võimaldab, näiteks sirgel ja tasasel teel mõõdetuna. Kõik teed pole ka ühesugused, kevadised kruusateed on nagu liimitud ratta külge, mingeid kiirussaavutisi sealt ju ei oota.
Aga kui korrastama hakata, siis küünlast kuni karterini üle käia, kindlasti uued kolvirõngad. 100 eurot selle protsessi käigus kaotada pole mingi probleem.
Mul sõidab siiamaani originaallaagritega, vahetatud on karter, kolb, sõrm ja rõngad uute vastu, ülejäänud on algupärane. Sain lõpuks täitsa kestvaks, 50km järjest läbimine pole mingi küsimus ja seda talvel, suvel lausa sõidurõõm.
Vasta
#23

Mina vastan kiiresti: Minu lapsepõlve võrrikogemused Mustvee alajaama töötjate võrridega. Deltad ja Minid said kui postist nende meeste poolt timmitud D mototega võrridde käest, pedaalide asemaele oli löödud jalatugedeks puupulk jne. ...
Vasta
#24

(12-03-2012, 23:37 PM)kalacompany Kirjutas:  Deltad ja Minid said kui postist nende meeste poolt timmitud D mototega võrridde käest,
Ja nii sai sõita tund aega järjest? Ja 500km lagunemata? Nunuu! Rolleyes

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#25

(13-03-2012, 00:16 AM)Basilio Kirjutas:  
(12-03-2012, 23:37 PM)kalacompany Kirjutas:  Deltad ja Minid said kui postist nende meeste poolt timmitud D mototega võrridde käest,
Ja nii sai sõita tund aega järjest? Ja 500km lagunemata? Nunuu! Rolleyes

Ei näe erilist probleemi, muidugi kui asi on tehtud korralikult, st jalatoe puupulk on valmistatud korralikust oksavabast tammeprussist ja värnitsa sees läbi keedetud. Ja muidugi paak oleks pidanud alustades ikka triiki täis olema kui pikalt hagu taheti anda...

Vasta
#26

Sai Vene võrrilistega tiir ümber Eesti tehtud.Kokku 5 masinat(Riga5,Riga7,2Riga13 ja üks ise ehitatud Riga5 baasil).Teiste masinad olid korralikult ülevaadatud ja kokku pandud,siis enda masina mootori müüa ütles et töötab,panin peale ja töötaski.Kõik Masinad olid tehase"seades"(ei mingit viilimist ega ümber tegemist).Päeva
kilometraasiks tuli 200km ringis(mõni päev rohkem,mõni vähem)kogu sõidul sai läbitud 1600km.Tõsist remonti ei vajanud ükski.Töödeks oli keti pingutamine ja sädemega seotud probleemid(üks masin vajas pidevalt küünla vahetust(masina 100kg kandevõimele oli veel 100 lisatud),D6tel hakkas magnetisisu loksuma,aitas kärnimine).Keskmine kiirus oli 30-35km/h.Max oli veidi üle 40km/h.Ühe masinaga õnnestus ka 52km/h kätte saada.
Vene võrr osutus 9päeva jooksul läbitud 1600km küllaltki vastu pidavaks.

See 80cc hiinlase mootor tehase seades üle 35 ei lähegi(ise proovisin).Valmistaja pakub talle ka õige"kujuga"summutit mis annab 0,3hj juurde(palju see kiirust lisab ei tea ja ei usu et neid Eestisse tuuakse).
Vasta
#27

Tere ka minu poolt,vaatasin pilti ja mõtlesin, et su raam on liiga raske selle jaoks, et mingit reaktiivi õhulendu saavutada on ikkagi raske ja kui tahaksid võimsamaks siis keevita omale open võrri reso!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne