Vjatka vp150m
#21

Tänan jällegi kasuliku info eest, aga on ehk kellegil pakkuda sellist silindri komplekti või siis selle sileda kolviga silindri komplekti, kuna vjatka taastamine käsil oleks hea kui oleks see originaal, aga sobib ka see sileda kolviga komplekt.
Ja ehk on kellegil pakkuda vjatka armatuur lauale lüliteid ja tulukesi või mis sinna käima peaksid olemas hetkel ainult sipdomeeter, ja lenkstangi pealset plekki ka.

Ette tänades:
Vanamiis.
Vasta
#22

Pisut veel silindripeadest. Nimelt on erinevaid silindripäid kah olemas. Suurem erinevus on küünla asetus silindripeal. Mul oli seetõttu vaja pisut ringi teha seda jahutusplekki, mis silindri peal käib. Hetkel peast ei tea öelda, kas deflektoriga versioonil oli küünlaava keskel või üleval servas.

Armatuuril on kummalgipool süütelukku üks pesa. Parempoolne on sulavkaitse ja vasakpoolne punane kontrolllamp.
[Pilt: large_23743925_IIrw.jpg]
Vasta
#23

Äitähh jällegi, aga on ehk infor kust kohast on võimalik selliseid asju saada mis sinna armatuurile käivad, ja ikkagi ootaks pakkumisi silindrikomplekti kohta.
Vasta
#24

Elektronil minu teada ei tohiks deflektoriga kolbi olla. See vanemate mudelite teema. Minu pildil on v150m. Ei usu,et et elektroni armatuur oluliselt teistsugune oleks. Kui kolahunnikusse kaevuksin, siis vbl leiaks nõutud silindri ja kolvi.
Vasta
#25

(21-12-2011, 18:58 PM)urmet48 Kirjutas:  Elektronil minu teada ei tohiks deflektoriga kolbi olla. See vanemate mudelite teema. Minu pildil on v150m. Ei usu,et et elektroni armatuur oluliselt teistsugune oleks. Kui kolahunnikusse kaevuksin, siis vbl leiaks nõutud silindri ja kolvi.



Oleks väga huvitatud, ja huvituks ka silindri tihenditest, urmet48 palun pakkumine teha privasse, võid ka pakkuda muid vjatka vidinaid.
Vasta
#26

Kui nimetasin kolahunnikut, siis pidasin silmas sõna otseses mõttes sorteerimata juppide suurt hunnikut. Kuskil seal peaks terve elektroni mootor olema. Aga aega selle hobi jaoks kahtlaselt vähe Sad
Vasta
#27

No kui leidub mõni vaba hetk või omal vaja midagi otsides ja siis silmates võib pakkumise teha aga ei ole mõtet siis niiväga aega raiskama hakata, sain just ühe niidi otsa kust on võimalik soetada varuosasid.
Vasta
#28

Sain vajalikud jupid et mootor taas kokku laduda kuid nüüd tekkis tõrge käigukasti kokkupanekul, ei ole veel suutnud aru saada kuidas käib see käiku vahetav osa sealt seest poolt käiguhammasrattaste võlli külge.
Vasta
#29

[Pilt: large_23879707_mTni.jpg]

Seda jullat pead silmas?

Ära jõudu rakenda! Teed kõveraks ja siis käigufiksaator ei ole õige asetusega. Ise pusisin selle jupi paigaldamisega kaa mitu päeva. Nimelt esimese suutsin paigaldades kõveraks väänata kuidagi. Seal otsas see liikuv julla peaks võlli soonde minema, mis omakorda käike lülitab.

[Pilt: large_23805721_Wkmo.jpg]

Selle julla parempolsesse vahesse käib.
Vasta
#30

See sama jah aga selles asi ongi et ma ei ole seda jullat sinna vahele saanud kahjuks.
Vasta
#31

Et seda jullat sisse saada peab käivitusvänada alla suruma.Kas silindri-kolvi said?Mul muiodki uusi ja kasutatud osasid sellele masinale.
Vasta
#32

Tänan info eest , kahjuks sain ainult deflektoriga silindri ja kolvi, kui pakkuda see uuem varjant sileda kolviga siis sooviks hinna pakkumist PS-i.

Ja lisaks oleks soov kolvirõngaste järele.
Vasta
#33

Siin siis pilt ka kui alguses sain määne oli,

Ja veel üks pilt eest poolt ka.
[Pilt: Pilt0105hjh.jpg]
Üks pilt kuidas tagant välja nägi kui sain.

[Pilt: Pilt0103.jpg]
Vasta
#34

Proovosin käigukasti niimoodi kokku panna et vajutasin käima löömis vända alla aga siis lendas kogu see kupatus laiali.
Vasta
#35

Lõpuni alla vajutades kikkvänta, saab selle käiguvahetiplaadi otse peale asetada. Jälgima peab seal ainult seda, et hoova otsas olev julla ennast valesse asendisse ei keeraks. Laiali pole seal küll midagi lendamas.


PS! Sai katsetamiseks ühel mootoril see jupp eraldatud ja tagasi pandud.
Vasta
#36

Kas seees on siis neutraal käik?
Vasta
#37

Mina tegin seda 1. käiguga. Siis hoob kõige pikemalt väljas ja hea käiguvahetit otse peale asetada.
Vasta
#38

Otsin kolvi rõngaid!
Vasta
#39

Rõngaid otsid põhimõtte pärast, et mootor kapitaalremondi saanud või olid vanad täiesti otsas? Mul enda masinal õnneks rõngad olid väga korralikud ja jätsin seetõttu vahetamata. Soovitan kolvi ja silindriga motopoodi külastada. Ehk pakuvad miski alternatiivi.
Vasta
#40

Tegin mootorile kap remondi, üks rõngas on olemas teist pole, oleks hea kui ühegi saaksin juurde kuna see mis olemas üsna korralik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne