450 SE 116 käivitusprobleemid
#1

Tere,küsimus tarkadele,millest alustada vea otsingut,remondin ühte 450 SE 116 ,76 aastast,käivitumise problad.jübe pika vedruga,käib nagu 3,4 silindriga.jubedalt lonkab ,kui löpuks käima jääb,siis soojalt on kõik korras.Ettetänades.
Vasta
#2

Pakuks välja karburaatorit?
Tundub olevat nagu kütte jaotamisega silindritesse probleeme.
Kuid võin ka eksida.
Vasta
#3

Tere,pritsungiga tegu,peaks äkki pumba rõhku mõõtma.
Vasta
#4

Kontrolli kütuserõhku. Kui on pikalt seisnud, siis sissepritsesüsteemis kipuvad ka igasugused klapid kinni jääma. Soovitan uurida ka http://handbook.w116.org/matrix6.htm Väga hea lehekülg.
Vasta
#5

masin pole kaua seisnud,need jamad olid ennegi ,nüüd on väljakannatamatuks muutunud.
Vasta
#6

Võid sellist asja proovida:
Eemalda õhupuhasti. Pane sõber starterit andma. Starteri vuramise ajal vajuta sõrmega nn "õhulugeja klappi" vaikselt järjest allapoole. Kui käima läheb, siis mina kahtlustaks juba väga tõsiselt kütterõhku.
Vasta
#7

Tere.kas temperatuuriandur ei või pange panna,proovin seda väljapakutud toimingut homme. Tänud.
Vasta
#8

Üks võimalik viga on sisselaskekolle ja lõõride vaheline kummipadi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#9

Tere,poolsooja käiva mootoriga sai pidurivõimendi vaakumtoru lahti võetud,hakkas kohe parema häälega mootor tööle ,sulgedes pöidlaga vaakumtoru ,puterdas jälle edasi,peaks nagu vastupidi olema .kus kurat see kala võib olla,õthul hakkan pikemalt tutkima.tänud.
Vasta
#10

(10-11-2011, 08:09 AM)sull45 Kirjutas:  Tere,poolsooja käiva mootoriga sai pidurivõimendi vaakumtoru lahti võetud,hakkas kohe parema häälega mootor tööle ,sulgedes pöidlaga vaakumtoru ,puterdas jälle edasi,peaks nagu vastupidi olema .
...

Segu rikas.

Kas keegi pritset "reguleerinud" on? Tihti keeratakse pritse paigast ja siis hakkavad asjad halvasti minema.
Kas külmkäivituspihustilt juhtme eemaldamisel käik paraneb?

Kütuserõhu mõõtmine on muidugi kasulik tegevus igal juhul. Samuti tasuks käivitusgaasi pritsiga üle käia vaakumvoolikud ja eelminitud pritsepea ja kollektori vahel olev kummilõdvik.
Vasta
#11

Tere,pumbarõhud paigas ,5,6 bar ,samuti kõik voolikud ja tihendid startgaasiga üle pritsitud kummilõdvik kaasa arvatud.ei midagi,pritsungit keegi näppind ka pole,soovitati proovida pihustipuhastusainet ,pritsungi peas pidid mingid imeväiksed augud sodi täis minema,kust saaks pritsungipea joonise ,võtaks äkki molekulideks ,puhastaks ära,ega sellel mootoril ju tühikäigumootorit pole,või on kuskil all peidus.Tänud.
Vasta
#12

Mis pritsung see on üldse? K-jetronic või midagi muud?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13

Tere,tegu K-jetronic
Vasta
#14

(12-11-2011, 20:26 PM)sull45 Kirjutas:  Tere,tegu K-jetronic
K-jetroniku pritsepea võid ise lahti võtta ja puhastada, kuid ära unusta seda pärast prügikasti viskamast ja romulast uut otsimast.
Vasta
#15

Pritsepea on üsna õrn ja täpne seade. Loomulikult on olemas inimesi, kes on seda lahti võtnud ja pärast edukalt kokku pannud. mina neid ei tunne, tean ainult umbes paarikümmet pead, mis peale kokkupanemist ei töötanud sedagi võrd kui enne remonti.

Kaeva benzworld.org lehel, sealt võiksid leida. Ma pole kindel, kas MBklubi foorumis sellist pilti üldse on üles riputatud.

ksf! Stihl tunneb nende loomade hingeelu kõige paremini. Aga tema vastab (õigusega!) vaid konkreetsetele tehnilistele küsimustele.Big Grin
Vasta
#16

Kui soojalt töötab siis arvan et pritsepea on korras. Mingi külmalt lisaõhu andja peab kindlasti olema. Kui too kinni siis on külmalt pöörded madalad, (suvel maadlesin oma KE-jetronikuga).

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#17

Tere,sain asja vist jonksu,võtsin gold start compensatori molekulideks,sitta täis oli valge pudi selline,sai ära puhastatud,nüüd käivitub normaalsemalt,mingi muu junn sai ka välja võetud mis otsabidi jahutussärgis ja seal biimetallist andur mis kuumenedes juhib vist mingeid õhutorusi ,lahti kinni,raske seletada nimodi.asi toimib nüüd palju paremini,tänud vastajaile,kuigi teist palju abi polnud.Tänud.
Vasta
#18

See bi-metall juhibki mehhaaniliselt külma mootori tööd. KE-jetronicul on juba eraldi anduriga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne