01-01-2015, 20:43 PM
(31-12-2014, 22:10 PM)autojuht Kirjutas: Siduriadapter on lahe
Sai tõesti selline ... omapärane, aga mis kõige tähtsam et töötab nii nagu peab. Pidurid on ka igati eeskujulikud, eks vaakumpump on järelikult suht kobe veel ning tekitab suuremat vaakumit kui polo sisselaskest võetud vaakum.
Täna tegin väikse tiiru ja jätan nüüd selle masina mõneks ajaks rahule, tähtsamaid toimetusi tuleb kõvasti peale...
Niiakaua proovin välja mõelda kuidas polo mootori elektroonika isuzu diisliga ristata, et armatuuris kõik kellad jms toimima saaks. Üldiselt sellele isuzu ksp-le pole eraldi etteannet vaja kuid kuna pump oli juba paagis olemas siis las toimetab, lööb kiirelt vähemalt kütte üles. Hetkel jätsin paagipoolepealt kõik nii nagu oli, isegi polo orginaal bensiinifilter jäi vahele...
Eks peaks enne ksp-d veel ühe väikse filtri panema ning siis oleks igati ok. Pumpa elektroonikaga on suht lihtne, 12v peale ja töötab. Vaakumjuhtimist hetkel küljes pole, mõtlen veel vähe kas üldse sellega vaeva näha. Vaakumklapid olid juba ammu pees ning need võtsin juba siis ära kui seda trooperit elustasin kunagi. Retarder tuleks veel vahelt välja lõigata ja mingi korralik õhufilter külge ehitada. Teha tegelikult palju kuid küll jõuab...
Hea et mootoril uued rihmad-õlid ja muud mahlad ning masinal hääled sees, muu on juba vormistamise küsimus.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB