09-01-2017, 23:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2017, 01:00 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Kuna rajad vajavad lükkamist siis ei jäänud muud üle kui hommikul alustasin sahaprojekti lõpetamisega, ehk tegin ära hüdraulika osa. Külge sai üks roolivõimu pump lisaks(vist selle sama polo orginaal pump, linnupesa sarnane, mahtus peopessa) ning külge said kõik torud ja jagaja. Jagaja igaks juhuks kolmene, kõhualla tuleb üks sahk veel teha vist ning siis jääb veel üks seksioon varuks. Torud ja voolikud kasutasin ära mingi vana Fortshritti omad, hüdrostutse ei viitsind minna linna otsima(nagunii pole õigeid leidnud, juba eelmine kord oli probleem) seega kasutasin vana head keevitamistaktikat ehk sobivad stutside pooled keevitasin omavahel kokku ja sai kuramuse hää. ATF sisse ja egas muud polnudki kui ainult tuld. Hüdraulika toimib kenasti ja etteheited pole. Rihma leidsin ka mingisuguse enamvähem paraja.
Radikas vaja uus otsida, sellest käis päris tummine oks läbi... On kellegil ehk polo bensuka radikat pakkuda, ei taha suuremat ka panna kuna see sobib sinna kuramuse hästi ja jahutab ka mootori kenasti maha.
Sisse sai sõidetud täna mitu rada ning hea üle pika aja jälle selle masina rooli keerata.
Radikas vaja uus otsida, sellest käis päris tummine oks läbi... On kellegil ehk polo bensuka radikat pakkuda, ei taha suuremat ka panna kuna see sobib sinna kuramuse hästi ja jahutab ka mootori kenasti maha.
Sisse sai sõidetud täna mitu rada ning hea üle pika aja jälle selle masina rooli keerata.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB