Üks eksponaat Palmse jalgrattanäituselt
#1

Mõnda aega tagasi sai käidud Palmses rattanäitust kaemas ja meelde jäi valge tahvel kus peal kõik tüüpilise ***kümnenda jalgratta detailid. Nüüd oleks aga vaja sellest mõnda pilti ühe väikse ettekande jaoks jalgratta ajaloost. On kellegil sellest mõnda pilti?


Ettetänades
Hendri
Vasta
#2

(14-11-2011, 21:36 PM)Vahindra Kirjutas:  Mõnda aega tagasi sai käidud Palmses rattanäitust kaemas ja meelde jäi valge tahvel kus peal kõik tüüpilise ***kümnenda jalgratta detailid. Nüüd oleks aga vaja sellest mõnda pilti ühe väikse ettekande jaoks jalgratta ajaloost. On kellegil sellest mõnda pilti?

Kahjuks jäi mul see suur tahvel enne Palmsesse viimist pilti võtmata - ta oli nii suur. Aga ma usun, et sellele tahvlile pääseb Palmses ka praegu ligi - mõis-muuseum on külastatav ja soovi korral tehakse vast selle ruumi uksed ka lahti (kuigi massturismi hooaeg on lõppenud).


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

mul on moblaga tehtud pildid enamusest näituse eksponaatidest, kaasa arvatud sinu küsitud vidinate pinnalaotus. kui teaks mõnd meiliaadressi, siis prooviks õhta saata. siit foorumi kaudu ps-i või meili saates ei oska mina igatahes pilti kaasa panna manusena.
või kui ksf! valdol selle vasta miskit põle, siis võiksin ka nagisse riputada.

väikse märkusena mainin, et enne saatmist/riputamist pean mõistagi pildi(d) arvuti seest ülesse leidma.
Vasta
#4

(15-11-2011, 10:26 AM)diesel Kirjutas:  või kui ksf! valdol selle vasta miskit põle, siis võiksin ka nagisse riputada.

Loomulikult mitte pole mul selle vastu midagi!

Sellise stendi tegemise mõte on asja reklaamida ja tutvustada, mida laiemalt, seda parem.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

meil saadetud. mõned selgemad katsun üles ka riputada. terviku pilti pole mul ka, kuna selja taga olnud eksponaadid ei lasknud rohkem "tagurdada". mobla ju oma lainurgaga ei hiilga.
kuus pilti nagisse riputet. siin viide ühele neist. huvilised siis vaatavad teisu juba ise säält.
[Pilt: 198708011eb5da_t.jpg]
Vasta
#6

Tänud ja veel kord tänud!
Vasta
#7

(15-11-2011, 13:24 PM)diesel Kirjutas:  meil saadetud. mõned selgemad katsun üles ka riputada. terviku pilti pole mul ka, kuna selja taga olnud eksponaadid ei lasknud rohkem "tagurdada". mobla ju oma lainurgaga ei hiilga.
kuus pilti nagisse riputet. siin viide ühele neist. huvilised siis vaatavad teisu juba ise säält.
[Pilt: 198708011eb5da_t.jpg]

Tänud ülesriputamise eest. Loodan, et Sa ei pahanda - panin Facebooki viitena üles (koos pildiautorile viitamisega, nagu hea tava ette näeb).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

heh, need minu moblaplõksud on seuke hädaabi värk.
tegelt võiks kunagi asjast korraliku pildi teha ja seda siis oleks juba jumet levitada.
Vasta
#9

(15-11-2011, 23:14 PM)diesel Kirjutas:  heh, need minu moblaplõksud on seuke hädaabi värk.
tegelt võiks kunagi asjast korraliku pildi teha ja seda siis oleks juba jumet levitada.

Kui ma stendi üles sain, siis proovisin pilti teha, aga midagi oli vist valgustusrežiimiga valesti, eriti ei õnnestunud. Aga noh, parem kehv pilt kui mitte midagi... Ja kasvõi näituse reklaamina mõjub see suurepäraselt!


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

Huvitav et 1930. aastate jalgrattal on ketipingutid nagu mopeedidel, samas kui nõukaaja lõpus toodetud rattastel selliseid detaile enam vajalikuks ei peetud?
Vasta
#11

(17-11-2011, 21:29 PM)Martti Kirjutas:  Huvitav et 1930. aastate jalgrattal on ketipingutid nagu mopeedidel, samas kui nõukaaja lõpus toodetud rattastel selliseid detaile enam vajalikuks ei peetud?
Veel 1981. aasta Ukrainal olid sellised ketipingutid olemas, 1988. aasta omal aga enam millegipärast mitte, ehkki tagumise ratta montaaži ning reguleerimise tegid nad tunduvalt mugavamaks küll...


Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne