UAZ Kastikas

(28-02-2018, 18:01 PM)cesium Kirjutas:  Kas neid mitte kliendi hangitud materjalist ei tehtud? Vastavalt saagile ja erisoovidele oli siis ka tulemus.

Nii oligi.Kes tahtis pikka pinki mahakäiva seljatoega,kel oli vajalik katuseluuk(Niva punkri luuk),mõni tahtis astmelaudu,mõni kantis tiibu taha.Kõige lahedam tellimus oli mahavõetud elektrikilp lapiti ette põranda külge,pudelite ja klaaside hoidmis koht sees.Puhvaika visati polstriks peale Big Grin Kastika ehitust ei ole isegi näinud.Aga see Kollane on ilus asi!
[Pilt: 25552123_1945673719033045_37778274846773...e=5AFFD410]

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Pole ammu midagi kirjutanud, põhiliselt sellepärast et ei ole millestki kirjutada olnud  Smile
Kuna suvel oli palju vedamist siis Villis sai puhata ja Mazda tegi tööd:
[Pilt: IMG_20180716_174924_9.jpg]
Villisega kivi aluse vedamine tähendab käru järgi võtmist ja poole aluse kärru ümber ladumist. 


Villisega sai suvel üks pikem sõit tehtud Mosseklubi suvesõidu ajal. Jah käisin Villisega mossede kokkutulekul, lootsin et Mosse velgede ja tiibadega kärust piisab  Big Grin
[Pilt: 35463984_1680144515354913_7384285844074397696_n.jpg]
Praeguse ilmaga on hea ilusat suve meenutada, kui kedagi huvitab siis mosseklubi suvesõidu pildid SIIN
Pärast seda sai ülevaatus läbi ja kuna teine kastikas olemas oli ja hobiautondusega tegelemiseks väga aega ka ei olnud siis jäi seisma. Isa pani aegajalt käima et puukuurist maja juurde puid vedada. 

Tegelikult oli igatsus auto ja autode putitamise järgi väga suur ja kui talveralli välja kuulutati ei jäänud muud üle kui muud tegemised kõrvale lükata ja hakata Villisega tegelema jälle. Pikalt seisnud Vene auto puhul tähendab see üldiselt pidurite remonti. Villisel on õnneks pidurisüsteem nii lihtne kui võimalik ja peale mõne töösilindri ja klotsi vahetust tundub et võib ülevaatust proovima minna.
[Pilt: IMG_20190211_193417_4.jpg]
Vasta

Nädalavahetusel sai proovisõit tehtud, Võru-Otepää-Tartu-Võru ning üllatuseks sai paarsada meetrit enne kodu kütus otsa kuigi hommikul oli paagis u. 30 liitrit. Varasemalt on kulu olnud 10l/100 km ja nüüd järsku 30. Tundub et pihustite vahelt lekib kütust ja mõni tagasivool ka. Aga kas tõesti saab pihustite vahelt välja lekkida kaks korda rohkem kütust kui mootorisse jõuab? Varem ei ole ma ise diisli pihusteid lahti võtnud aga tundub et seal midagi väga keerulist ei ole, pinnad ilusti puhtaks ja peene liivapaberiga üle käia ja kokku tagasi?
Vasta

(19-02-2019, 11:22 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  ...
Aga kas tõesti saab pihustite vahelt välja lekkida kaks korda rohkem kütust kui mootorisse jõuab? 
...


Saab, aga siis kipuvad järelsõitjad peksa tegema. Nii wänge pilv on taga. Ning koha peal tiksudes peaks ikka pidev tilgarida järel olema.

Sul on nelipeto, kas veereb ikka vabalt? 10 pealt 30le läheb kenasti, kui jäiga vahekastiga asjal üks rehv näituseks tühjavata on. Tõsi, seda on siis ka tunda vägisiminekust. Ning kui Sinu preparaadil on alles seisupidur käigkasti otsalt, siis seegi oskab natuke peale jäädes nalja teha. Katsuda on seda aga, erinevalt rattapiduritest, kaunis tülikas.

Samuti suudavad kütusekulu üles lükata kusevad pihustid.
Vasta

(19-02-2019, 11:22 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Varasemalt on kulu olnud 10l/100 km ja nüüd järsku 30. Tundub et pihustite vahelt lekib kütust ja mõni tagasivool ka. Aga kas tõesti saab pihustite vahelt välja lekkida kaks korda rohkem kütust kui mootorisse jõuab? Varem ei ole ma ise diisli pihusteid lahti võtnud aga tundub et seal midagi väga keerulist ei ole, pinnad ilusti puhtaks ja peene liivapaberiga üle käia ja kokku tagasi?

Peaks ju saama vaatluse teel kindlaks teha, mis ja kuipalju lekib?
Sellise ülekulu korral peaks ikka pidev nire taga olema, mitte väike tilk. 
Enne pole mõtet midagi lahti kiskuda. Pigem vaja kuskilt miskit kõvemini kinni keerata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne