UAZ Kastikas

Lõpuks ometi on Villis tänavatel tagasi Big Grin Aja - ja motivatsioonipuudusel võttis küll üle kuu aega aga kolmanda korraga jäi lõpuks pidama. Karter käis freesija juures kes võttis 0,3 mm maha, tegin uue papist tihendi, panin Würthi supersilikooniga ja uute 12 tugevusega poltidega kinni ja enam karteri vahelt ei leki. 

Proovisõidul aga andis väga valjuhäälselt tunda käigukast. Kui varem undas viies käik ja õrnalt ka neljas, siis praegu undavad palju kõvemini juba alates kolmandast käigust ja gaasi lahti lastes tekib väga tugev vibratsioon. Täna õhtul vahetasin veel käigukasti õli ära, õlipunni magnetil oli päris palju metallipuru. Täitsa huvitav et talverallilt tagasi sõites tähele ei pannud, võibolla läks undamine pidevalt valjemaks nii et ei pannud tähelegi ja ega viiendast madalamaid käike eriti ei kasutanud ka. Proovin nädalavahetusel maalt ära tuua käigukasti mis suvel sai tagavaraks toodud ja ehk saab järgmise nädala jooksul alla. 
Vasta

Mis seisus käigukasti padi on? Endal oli selline juhus kus null viiel undas 3 käik nagu trollibussil, avastasin, et padi on lasknud kastil vastu kere vajuda ja kogu vibratsioon tuli keresse. Peale padja vahetust sõidab nagu siidi.
Vasta

Pole päris ammu teemat uuendanud, annan siis teada et masin ikka sõidus on veel  Smile
Härra Luigelt pärit tagavarakäigukast sai kevadel alla pandud aga oh üllatust, undamine jäi alles  Big Grin Kuigi kõik märgid viitasid käigukastile siis undamine tuleb ikka vahekastist. Sai ju see ka lahti võetud mootorivahetuse ajal, juu mingi hammakas küljega kuhugi vastu käib. Kui kellelgi korraliku enamvähem uueväärilist vahekasti pakkuda on võib teada anda, praegusel vahekastil ka muid vigu küljes. 

Muidu terve suve olen kordamööda Mosset ja Villist igapäevaautodena kasutanud, Opel seisis niisama aiaääres. Suuremaid probleeme ei ole esinenud, ühe pihusti vahel on kütust lekkima hakanud ja järjekordselt läks käiguvahetustross katki. Seekord oli tagavara olemas ja kuna nurgas seisis tagavara käigukast oli selle peal hea trosside kronstein veidi ümber teha et enam trossid pinge all ei oleks. Suvel sai ka pikem ots tehtud, Järva-Jaanis Ehitatud Eestis paraadist osa võetud. 

[Pilt: nmhHA6t1DwoNPaeRbqWFZrjZeLv6zwRvqXT6uXNR...90-h794-no]

Aadress albumile ka

Enne rahvale näitama minekut sai suuremad roostekohad ka pintsliga üle käidud, nüüd jälle motivatsioon korralikumalt ettevõtmiseks kadunud kuna talv on ju tulekul ja viie meetri pealt näeb täitsa hea välja  Big Grin

Tulevikuplaanides kunagi korralik summuti alla ehitada, praegu seal mingi aiapost millel summutavaks elemendiks kunagine villise originaalpütt millele järjest kestasid peale keevitatud on. Kuna selle jaoks on olemas roostevaba toru siis keegi võiks sooviada kust muretseda roostevaba summutipütti.
Vasta

Tere.Näe mul kah tuli idee teemat uuendada.Meil nüüd kah kevadest selline vahva aparaat õue pea.
Kuid väike mure.Keski on tuuri pannud kojameeste süsteemist mootori.Kas on kellelgi pakkuda. Rolleyes
Ma vaid pean täpsustama mis täpsemalt puudu on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(27-09-2016, 20:50 PM)Roland Kirjutas:  Tere.Näe mul kah tuli idee teemat uuendada.Meil nüüd kah kevadest selline vahva aparaat õue pea.
Kuid väike mure.Keski on tuuri pannud kojameeste süsteemist mootori.Kas on kellelgi pakkuda. Rolleyes
Ma vaid pean täpsustama mis täpsemalt puudu on.

Mul peaks pööningul vanatüübi kojameeste komplekte olema. Asuvad Nõmmel.
Vasta

Mille vahekast sul on? Mul on 469 vahekast olemvas .

Omaette nokitseja.
Vasta

Kui üle pika aja sai foorumisse postitamine ette võetud siis uuendan Villise teemat ka. Talvel sai käru ehitamisele vahelduseks uus summuti tehtud, vanal originaalpütil kukkus tagumine ots ära ja keevitada enam ei olnud kuhugi. Juhtus kätte 2,5" RV toru ja otsustasin seda kasutada. Kui juba toru on roostevaba siis tahtsin ka pütte roostevabasid. Kahjuks ainukesed saadaolevad on kõik reissing-tuuning-otsevabad aga arvasin et kui panen resonaatori ja summuti siis saab piisavalt vaikne. Tegelikult sai uus 2,5tolli summuti veidi valjem kui varem olnud aiapost ja villise originaal tühjaks roostetanud pütt. 

Eesmine ots:
[Pilt: IMG_20170405_173731.jpg]
Tagumine ots:
[Pilt: IMG_20170405_212100.jpg]
Kuna suure tõenäosusega tahan varem või hiljem midagi ümber ehitada siis tegin summuti mitmest osast ja V-band liidetega.

Nagu ikka on temast palju kasu erinevatel töödel, talvel sai päris palju küttepuid metsast välja veetud:
[Pilt: IMG_20161127_135833.jpg]
Kevadel põllutöödel:
[Pilt: IMG_20170416_100017.jpg]
Vahepeal kaks lemmikut korraga ka liikvel:
[Pilt: IMG_20170416_100004.jpg]
Vahepeal juhtub nii ka:
[Pilt: IMG_20170711_174243.jpg]
Tartust tulles jäi umbes kilomeeter enne kodu seisma. Täpselt värvipoe ukse ees, kust omanik välja tuli ja oma treilerit pakkus. Tänan Sander abi eest  Smile Kui pärast kütusesüsteemi laiali lammutamist, puhastamist ja kokkupanemist ikka käima ei läinud läksin lõpuks teise garaazi testri järgi ja nägin et suretusklapile ei tule voolu peale. viga oli ühes pistikühenduses mis peale liigutamist jälle voolu läbi hakkas laskma. Mõttetu pistiku lõikasin vahelt ära ja jootsin juhtmed kokku. Praegu on Villis igapäevases kasutuses seoses maja ehitusega ja samal põhjusel on kõik edasiarendused paariks aastaks edasi lükatud.
Vasta

Villise teemasse ei ole ammu kirjutanud aga toimunud on palju. Kuna suvel sai maja ehitus ette võetud oli Villis igapäevases kasutuses. Selle ajaga jõudis paar asja ära laguneda aga need said kõik paremate detailidega vahetatud. Näiteks sügisel sõbral abis olles Rõuge ürgoru nõlvast käruga üles sõites käis pauk ja kadus vedu. Kardaan käigu-ja vahekasti vahelt lendas minema. See oli ainuke mis tasakaalustamata ka oli. Õnneks oli üks tagavara Nissani kardaan olemas mis sai Pärnusse saadetud ja sai ka viimane kardaan professionaalide poolt lühemaks tehtud, uued ristid ja tasakaalustatud. Lõpuks sai ära vahetatud ka vahekast mis maanteel sõites undas, aeglusti raksus ja ei hoidnud nelikvedu sees.  Ainuke asi mis praeguseni tegemata on õlileke mootorist. See jääb ilmselt mootorivahetust ootama järgmisesse kevadesse. 

Kuna vimasel ajal läks pea igapäevaselt kastikat või konksuga autot vaja aga Villisel oli väike õlileke ja talvel soola sees ei raatsinud sõita sai selline noorem sõber toodud:
[Pilt: IMG_20180116_132008_2.jpg]
Mazda plussideks siis vaiksem ja veidi mugavam sõitjateruum ning üle kahe korra suurem kandevõime, miinuseks üllatavalt kütusekulu 10 vs 12 l/100km. Kiirusomadused on enamvähem võrdsed Big Grin

Nüüd sai Talveralliks Villis välja aetud ja ralli edukalt ilma probleemideta läbitud ja lausa nii edukalt et tundub et suurima punktisummaga  Smile
Teepeal jäime foorumlase MANKSile objektiivi ette:
[Pilt: 27788935_1717441658299791_1339846947280829418_o.jpg]

Põhimõtteliselt kogu ralli sai läbitud nelikveoga ja kannatas täitsa arvestatavat tempot arendada, kellegile jalgu ei jäänud ja keegi eest ära ka ei sõitnud  Big Grin
Vasta

Mis tootja ja mis mõõduga rehvid autol kasutusel on?
Vasta

Insa Turbo Dakar, 235/75 mõõduga. Üks mõõt suurem 31/10,5 sobiks ka alla ja on rohkem levinud. Rehvidega olen muidu väga rahul, maastikul ja lumes hea pidamine ja maanteel on müra väiksem kui mootori müra  Big Grin Paar korda olen diagonaalis ära vahetanud, klotsid kuluvad saehambasse ja siis tekib ebameeldiv vibratsioon.
Vasta

Wax tegi ilusa pildi  Smile
[Pilt: IMGP1611.JPG]
Trampliini sai põhjagaasiga võetud lootuses rattad ikka maast lahti saada, see ei õnnestunud aga trampliinile järgneva kurvi läbimine läks huvitavaks. Nagu näha mahtusime ära ikka Smile
Vasta

Rallil on nii palju ilusaid pilte tehtud ei raatsi jagamata jätta:
[Pilt: picture-89.jpg]
Fotograaf Sergei Didyk, album siin
Vasta

http://kaschey-lp.livejournal.com/578686.html
Vasta

Sinu oma näeb päris viisakas välja aga enamus neist aretistest on küll kindlasti purjus peaga ja suure kiiruga tehtud.
Vasta

Niipalju kui ma Google Translatega aru saan siis on artikkel Nuia EPT-s valmistatud furgoonkeredest- nendega ei ole minu autol mitte mingit seost. See kere on siin kohaliku mehe kätetöö. Muidu tegi furgoonkeresid aga paar kastikat tegi ka. Seal artiklis olevates piltides on ka kered päris erinevad, eks seal on segamini käsitöö kered ja Nuia kered. Huvitav kes see autor on?
Vasta

(26-02-2018, 10:15 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Niipalju kui ma Google Translatega aru saan siis on artikkel Nuia EPT-s valmistatud furgoonkeredest- nendega ei ole minu autol mitte mingit seost. See kere on siin kohaliku mehe kätetöö. Muidu tegi furgoonkeresid aga paar kastikat tegi ka. Seal artiklis olevates piltides on ka kered päris erinevad, eks seal on segamini käsitöö kered ja Nuia kered. Huvitav kes see autor on?

autor on ka eestikeelseid materjale google translaatoriga tudeerinud, nagu tekstist selgub ja sellest tulenevalt üsna vabalt tõlgendanud  Big Grin
Vasta

(24-02-2018, 16:57 PM)vanapagan Kirjutas:  Sinu oma näeb päris viisakas välja aga enamus neist aretistest on küll kindlasti purjus peaga ja suure kiiruga tehtud.

Kas sa ise oled mõne  oma kätega valmis teind ,et tead kui purjus peab olema ! 
See oli loomingulineprotsess.Kunagi ei õnnestund teha samasugust kui eelmine.No igatahes mugavamad nad said kui kaltsukatusega Big Grin.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Oi kurja, ma ei vöinud arvatagi et sina selle lomingulise protsessi taga olid. Ära siis pikka viha pea et joodikuks nimetasin. Kindlasti oli see töö väga lõbus ja tulemus huvitav et mis tast küll välja kukub.
Vasta

Eks neid omal ajal praktilisuse pärast tehti ja disain oli teisejärguline.
Vasta

Kas neid mitte kliendi hangitud materjalist ei tehtud? Vastavalt saagile ja erisoovidele oli siis ka tulemus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne