Võrride võidusõit
#1

Toimumise aega ja koht.
esimene võistlus toimub 2004 mai.
(täpne kuupäev ja koht täpsustub hiljem)

Võistlus toimub kardirajal, klassi start ühisstardist, seisva mootoriga.
Võistlusmaa pikkus ligikaudu 3km.

Võistlusklassid.
Noored: vanus 10 kuni 16 aastat.
Täiskasvanud: vanus üle 16 aasta.

Tehnilised tingimused.
Mootor: 4d-d8e, nõutavad tehasekarter ja silinder(forsseering vaba).
Karburaator - vaba; süüde- vaba; väljalase- vaba
Variaator või käigud - keelatud;

Raam: vaba

Rattad ja kummid: vaba

Pidurid: vähemalt ühele rattale mõjuv mehaaniline pidur.

Noorteklass - juhi ja masina stardikaal kokku min 65Kg
Täiskasvanud - juhi ja masina stardikaal kokku min 85Kg

Kui ühes klassis on alla viie võidusõitja on võistluse korraldajatel õigus klassid ühendada.
Vasta
#2

Huvi korral võime ju mopeediklassi kah teha... aga see eeldaks ikkagi 50cc kahekäigulist... s-50 kuni v501 seeria mootorit, mitte eritoodanguna toodetud spetsiaalseid vene 50cc paljukäigulisi võidusõidumootorieid.
Vasta
#3

vau!
vinge mõte.
aint moppide puhul läheb asi jälle hirmsaks keemiaks kätte, sellega ju ka kunagi karti sõidetud. endalgi veel töödeldud tavaari vedelemas. kiirused võivad väga suureks minna...?
aga võrr on lahe mõte. odav ja lihtne. mina olen kindlalt kambas!!!!!
Vasta
#4

Kolm kilomeetrit distantsiks on vähe. See peaks ikka olema suurem. Muidu läheb vingeks forsseerimiseks. Asi peaks pigem sarnanema mosseliigale ehk siis mängima oskusele panna olemasolev standarttehnika paremini liikuma.

Pigem võiks see olla mööda Eestit või 24 tunni sõit. Kunagi sai see idee ee.mootorratas listis ju läbi räägitud, aga siis jäi asi jutuks.

Asp
Vasta
#5

aga seeria võiks koosneda mitmest osast. üks ringrajal, teine mingi orienteerumise sarnane jne.

ps olen igati valmis aitama asja organiseerida.
Vasta
#6

Nagu mopeediga liikluseski liikudes on võistlejatel on nõue kanda kaitsekiivreid!
Mingit sertifikaati neil kiivritel olema ei pea, aksepteeritavad on igasugused \"kõvamütsid\"

Algusest teeks asja ikagi nii, et kõik on peaaegu vaba... nõue lihtsalt, et masina ehitamisel on aluseks võetud \"võrrimootor\". Palju ja mida keegi tahab oma masinaga ette võtt ja seda forsseerida on ikkagi igaühe enda oskustes ja tahtmistes kinni. Osaliselt teeks selle sellepärast nii, et vaadates ka näiteks seda foorumit, tundub neid kõvasid forsseerijaid ja tuunijaid ikka kõik kohad täis olevat... las olla siis neile võimalus ennast tõestada.

Muidugi sõltub asjade edasine käik ikkagi sellest, kas ja kuipalju seda huvi sellisel võistlusel võistlemise vastu on.
Seda teemat saab ju suhteliselt palju edasi arendada. Samuti on piisava huvi korral reaalne teha \"stock\" klass, kus asi peab olema ikkagi 95% selline, nagu tehasest tulnud.

Tahaks ikkagi jõuda sinnamaani, et on tegu etappidega võistlussarjaga - aastas 2-3 suvist ringrajavõistlust, 2-3 offroadi ja 2-3 jäärajasõitu.

Vasta
#7

Lihtsalt on kade vaadata, kuidas mujal maailmas on paljud vanainimesed lolliks läinud... 50cc täiskasvanute klasse on olemas igasuguseid... alates viimane hullus tundub olevat suurte meeste krossisõit nende väikeste 50cc automaatsiduriga krossikatega.
Rootsis toimuvad mopeedide mäkketõusuvõitlused...
Ja vaadates vanu ringrajaklasse siis ka meil on olnud 50cc mehed (noorteklass oli 125)


Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
vau!
vinge mõte.
aint moppide puhul läheb asi jälle hirmsaks keemiaks kätte, sellega ju ka kunagi karti sõidetud. endalgi veel töödeldud tavaari vedelemas. kiirused võivad väga suureks minna...?
aga võrr on lahe mõte. odav ja lihtne. mina olen kindlalt kambas!!!!!

Aga mis selles ka halba on, et see vana (võidusõidu)mopeedimootorikola üles kaevatakse ja jälle ellu äratatakse?
Ja kiiruste kohapealt ka see, et lätlased (lõhnas väga \"tehasetiimi\" järgi) sõitsid 80ndatel nii krossi kui ringrada võrridega... ja tegid meie moppidele ära...

Ja võrridega on saavutanud 100+ kiirusi...

Vasta
#9

Natukene 50cc võistluste näiteid mujalt maailmast

http://www.bbrmotorsports.com/News/Screw...estyle.htm

http://www.speedriders.com/hillclimb2003.html
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Lihtsalt on kade vaadata, kuidas mujal maailmas on paljud vanainimesed lolliks läinud... 50cc täiskasvanute klasse on olemas igasuguseid... alates viimane hullus tundub olevat suurte meeste krossisõit nende väikeste 50cc automaatsiduriga krossikatega.
Rootsis toimuvad mopeedide mäkketõusuvõitlused...
Ja vaadates vanu ringrajaklasse siis ka meil on olnud 50cc mehed (noorteklass oli 125)

Eks inimesed otsivad ikka tegevust, soovitavalt mis väga kallis üldjuhul pole ning annab võimaluse ka kooskäimiseks tehnikahuvilistele.

Kes vähe fanaatikum, siis väiksest mootorist viimase pigistamine on ka omaette nikerdamine ja hobi. Smile

OT, 2 -taktilisele peaks ka nitro saama panna, kui säärekas teha vesijahutusele jne /suudaks jahutada vajaliku distantsi vältel/, siis kulutus oleks üsna minimaalne (võrreldes automootoritega) Big Grin
Vasta
#11

eks kevadel paistab, mitu inimest sinu soovitusest vedu võtsid...
;-)
Vasta
#12

tehke võrridega burnout competition ka siis Big Grin Big Grin
Vasta
#13

Mina olen mopiga sõitnud see aasta 1000km... see on nüüd küll kolme erineva mopi peale kokku - gauja1, riga7 ja riga4. Ega väga pikki otsi ei ole teinud... sellised 30-40km on vist pikimad järjestsõidud. Aga nii eelmisel kui ka sellel aastal sai päris palju Tallinna linnaliikluses osaletud... elan Nõmmel ja Kadriorus võrriga tööl käimine ja ilusal õhtul Piritale või Viimsisse sõitma minek või Biker\'si külastamine oli selline tavaline asi. Eelmine suvi sai võrriga ka Läänemaal ringi matkatud ...

Igatahes minu jaoks on võrr ka transpordivahendina täiesti aksepteeritav ja julgen seda ka teistele, plastmassrolleri asemel, soovitada...
Vasta
#14

Mul asi rohkem selles, et kuna on tegu vanasõidukitega, siis sõidaks rohkem aga lihtsalt ei raatsi...
Vasta
#15

Natukene võidusõidu kohta veel infot:

Punktiarvestus

Sõidupunktid
1 koht - 10p
2 koht - 8p
3 koht - 6
4 koht - 5
5 koht - 4

Stiilipunktid (otsustavad kohtunikud)
1 koht - 5p
2 koht - 3p
3 koht - 3p

stiilipunktid ja sõidupunktid liidetakse.
Vasta
#16

kurram mul see jama et ainuke hea riist millega saaks kihutada on jawa 555 a sel kolm käiku ja ei mahu nagu ühegi klassi alla Sad
Vasta
#17

Praeguse suure huvi järgi tundub, et kui see võidusõidusari tõesti käima läheb ja huvi võistlemise vastu säilib tuleb vist 3 võistlusklassi teha: võrr noored, võrr täiskasvanud ja \"50cc vabaklass\" (kus saab siis sõita igasuguse 50cc masinatega. Aga esimese võistluse tahaks ikkagi ainult võrridega ära teha...eks siis edaspidi paistab.
Vasta
#18

mul see ohutuse asi ikka hinges. ehk leiab ikka mõne meditsiiniga lähemalt kokku puutunud inimese ka raja äärde. omistaks talle ka kohtuniku nimetuse vms. või pingutan üle?
Vasta
#19

ei pinguta sa miskit. asi tõsine ja peaks ikka olema keegi kes vajadusel aitaks.
Vasta
#20

Aga asi tulekski ju \"päris võidusõit\", mitte, et saame kokku ja teeme natukene sõpradega nalja...

Kohtunikud, ajamõõtmised, tehn komisjon, kiirabi, auhinnad jne
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne