#1

Tere. Mu esimeset projektis möödas juba üle aasta ja sellega kogunenud arvestatav hulk teadmis ja kogemusi. Nüüd siis aeg ette võtta järgmine. Kui see talv samasugune kui kaks eelmist talve siis hea kui on külmadel talve õhtutel millegagi tegeleda garaazi nurgas. Esimese projektiga kogunes tarkust nii palju et uue projektiga proovin täita kõik ootused, lootused ja seatud sihid mis eelmisega ei õnnestunud. Loodan et see kord läheb asi õnneks. Motikast siis nii palju, et kuulus see mu vennale kes sai selle juppidena erinevate kastide sees umbes samal ajal kui mina enda esimese motika. Kuna vend pakkus seda mulle edasi ehitamiseks siis ei saa sellisest heast võimalusest loobuda. Motikal on nii mõndagi veel vaja teha. Kuid samas on ka tehtud palju tööd ära. Motikas käinud korra liivapritsist läbi ja peale seda krunditud mitu korda. Mootor on täielikult remonditud ja juhtmestik uuendatud. Selle projekti eesmärgiks on saada motikas korralikku värvi kihi alla ja tehniliselt korda ja siis edaspidiselt aja jooksul arvele saada.

Pildid proovin panna lähipäevil kui olen motika garaazi ajanud. Ja proovin enda tegemisi ka siin võimalikult tihedalt kajastada... nõuanded ja kriitika on tere tulnud

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#2

Siin siis lubatud pildid hetke seisust.

http://album.ee/album/525303/50294057


Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#3

Nii asjad on liikuma saand, motikas garaages. Peale aastast seismist sai motikas uuesti ka tööle panna, läks ilusti ilma vaevata tööle. Peale seda sai ka juba natuke juppe küljest keeratud. Kui hästi läheb siis saan homme motika täielikult ära osandada.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#4

Täna on olnud hea päev. Motikas pulkadeks lahti võetud ja jupid liivapaberiga üle käidud. Seoses sellega tekkis küsimus millega oleks mõtekam bensa paagi külgi parandada kas keevitusega kinni lasta või vedel metalliga või on mingi parem moodus weel.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#5

(01-12-2011, 13:38 PM)jorma901 Kirjutas:  nii täna on olnud hea päev. Motikas pulkadeks lahti võetud ja jupid liivapaberiga üle käidud. välja arvatud esi porla ja bensa paak aga selle vea saab peale lõuna sööki ära parandada. seoses sellega tekkis küsimus millega oleks mõtekam bensa paagi külgi parandada kas keevitusega kinni lasta või vedel metalliga või on mingi parem moodus weel. kas keegi teab sõjaväe matt rohelise värvi koodi.
Paagid reeglina joodetakse.Keevitus ajab sul augud ilmselt veel suuremaks kui sa just elukutseline keevitaja pole ja profiriistu ei kasuta.
Ühesõnaga pane tinaBig Grin

Vasta
#6

No nii üle pika aja sai jälle garaazi. Sai siis bensa paak ja tagu porikas valmis tehtud. Homme kui jõuab siis krundin kõik jupid ära mis vajavad kruntimist. Siis saab hakata värvimis töid ette valmistama. Ja muude pisemate asjadega tegeleda.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#7

Vahepeal siis suutnud kõik jupid kruntida ja puudu olevad poldid mutrid ostnud. Samas tuleb ka kaks velge korrastada ja värvida kuna üks all olevast veljest on vigane(viskab kaheksat)ning teisel mõned kodarad puudu, aga kuna tagavarades on korralikud veljed olemas siis saab selle probleemi kergemalt lahendada ja vigased veljed jätta pärasteks. Järgmine etapp on siis esi porla valmis saada ja siis alustada vaikselt värvimis töödega. Kuna plaan on peale panna vanema tüübi käimar siis vaja veel soetada ja remontida mõned jupid. Vaja oleks osta uus kardaani võll kuna vana sai 2,5cm lühemaks saetud omal ajal kui oli plaan peale panna tagurpidi käiguga käimar, parandada vaja lasta käima löömis vänt. Esiratta võllile uus keere peale keerata ja loomulikult on vaja käimaril kõik tihendid ja poldid vaja vahetada ja käimar ära puhastada. Eks näis mis pisi vigasid siis veel välja tuleb töö käigus.

samas on ka kaks küsimust
kas kellegil on pakkuda normaalse hinnaga kardaani võlli 28,5 cm
ning järgmine asi kuidas saada ratas arkis arvele kui dokumendid puudu on. Eelmine omanik (on vist isegi elus weel võib olla) dokumente kaasa ei annud ei tea kas kadunud või hävinend või lihtsalt kade.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#8

[Pilt: 392265_2271032630035_1675201559_1537213_858776951_n.jpg]

sellist mõtled jah? mul neid jagub, kui viletsamas olukorras kõlbab siis tolle saaksid.
kui dokud puuduvad siis vaja arki viia põhjalik seletuskiri, kelle käest sa said, kust tema selle sai ,kui kaua ta sinu käes on olnud, ega selle müüa sugulased ei ole selle vastu et just sinule see masin müüdi, või anti jne. hea kui tolle naaber ka midagi kirjutab sellest rattast kui ta seda on näinud. kui omanik elab siis on lihtsam, las tema kirjutab seletuskirja.
arki garaazis on vaja veel ette näidata, aega nõudev protseduur on aga pidi toimima.
aga midagi välja pole mõtet valetada, trahvid liialt suured. seletuskirja põhjal uuritakse sõiduki kohta , midagi siukest mulle õeldi arkis
Vasta
#9

Täna sai siis poes käidud ja ostetud juppe. Uus kardaani võll, uued kiige puksid, uued laagrid ja tihendid ning pingutus komplekt esihargile. Raami osal on nüüd kõik uued jupid olemas et asi areneda saaks. Täna sai ka tehtud kokkulepe inimesega kes toob veebruari keskel mulle dnepri komplektse külgkorvi. Lähipäevil võtan kätte väikste detailide paranduse ja käigukasti korrastamise.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#10

Tere
Oleks vaja väheke tarkade meeste nõuandeid ja näpunäiteid mõne probleemi lahendamisel.
1 Kuidas saada kinni roostend poltidega kiige raami küljest. Proovisin igat pidi keerata ja väänata aga ei tule lahti ja samas looma jõudu ka ei kasutand et midagi ära ei lõhuks ega rikuks. Kas on olemas mingit määret või spreyd või mingit head asja millega lahti saaks asja.
2 mul on k-650 originaal käigukast. Paremalt poolt saad käike käega vahetada. Probleem on siis selle käigu vahetus vardas, mis on tagumise kaane küljes, vaja oleks se sealt kätte saada et viia kaan parandusse. Et siis kuidas se varras kätte saada sealt. Sain laagrid ja muud jullad sealt mõlemilt poolt otstest kätte aga sees pool on ikka mingi osa küljes mis ei lase mul varrast kätte saada. Andke nõu kuidas asjale õigem läheneda on. Proovin õhtuks ka illustreeriva pildi muretseda.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#11

Nagu näha tuli mu küsimustele tonnide viisi vastuseid. Mis ei jätnud mulle muud võimalust ja käia mööda poode ja kiusata müüjaid oma lollise küsimustega. Lõpp tulemuseks oli abi vahendid olemas. Ei tea kas probleem minus et keegi huvi ei tunne mu vastu või on põhjus muus asjas. Nii kaob isu oma projekti siin kajastada
Nii väheke ka siis reaalset asja. Sain käimari kaane küljest käigu vahetus varda kätte. Oli väheke suuremat jõudu vaja. Käimarit inspekteerides tuli välja ka probleem mis vaja parandada. Nimelt käimari kaanel seest üks polt murdund. See mis käimalöömis vända vedru pesas fikseerimiseks on mõeldud et ta seal sees pesast üle käima ei hakkaks. Keerasin alt mutri ära ja murdund osa kukkus välja. Nüüd siis tekkis küsimus kuskohast saada uus. Algul mõtlesin et lasen treialil uue teha aga ülemine pool puudu siis tänu sellele ei tea ma asja täpset mõõtu. Proovin lähi päevil pilte lisada.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#12

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ight=K-650
No katsu ise ka natukegi otsingut kasutada. Purunenud stopperpoldi kohta saad ehk infot sellel telefonil, mis selles teemas: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...ight=K-650
Kui otsingusse paned oma ratta margi tuleb teemasid robinal: http://forum.automoto.ee/search.php?acti...order=desc , põhiliselt küll ost-müük.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#13

Sai jälle üle pika aja garaaziz käidud. Midagi erilist suurt pole vahepeal teinud. Sai käimar korrastatud, puhastatud ja remonditud nii palju kui vaja oli. Kuna vahepeal tulid külmad ilmad pääle siis sai motikas enam vähem kokku laotud ja nurka lükatud. Kuna garaaz ei hoja eriti sooja kinni. Värvimiseks ja värvi korralikuks kuivamiseks jäid ruumi liiga jahedaks, hiljem hakka veel uuesti asju üle värvima kui midagi peaks nihu minema ja seda jama ei ole tarvis. Värvimis tööd sai siis vähemalt aprilli keskeni edasi lükatud. Selle kuu keskel sai siis orisaarest külkorv muretsetud. Ja eile viisin garaazi. Suuremad jupid sai eraldatud üksteise küljest. Külka vanni sai ka väheke traat harjaga töödeldu. Kuna fotokat õigel ajal kaasa ei võtnud siis alg konditsioonist pildid puuduvad.
       
       
       
       

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#14

Täna sai siis külka raam algosadeks võetud.
Järgmine kuu esimesel võimalusel viin kõik külka jupid sõbra juurde kes liivapritsitab asjad ära ja tõmbab esimese kihi krunti peale. Kuna kool ja töö nõuab oma osa ajast siis külka keevitus töid saab alles teha aprilli kuus ja värviminse tööd lükkuvad taas kord edasi. Kuna aprill-mai enamus aega kulub kooli ja töö tarbeks. Loodan et ehk juuni kuus saab juba asju vaikselt värvima asuda. Vahe peal et igav ei hakkaks tuleb internetti avarustest otsima hakkata lehekülgi kus pakutakse varuosasid dneprile. Ja siis terve hunnik vajalikke uusi osasid ära tellida, et progress ei takerduks.

Hetke eesmärgid siis järgmised:
Külka liivapritsitada ja kruntida
Külka vannil keevitus tööd teostada ja uuesti kruntida.
Motikas ja Külka värvida.

Kunagi tulevikus motikas kokku saada ja siis arkis asi arvele saada. Ma loodan et see kõik juhtub veel selle aasta numbris aga kui ei ega siis midagi hullu ka pole.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#15

Tere jälle.... Asjad sai siis lõpuks liivapritsi viidud. Homme saan siis kätte. Ja siis läheb külka vann keevitaja kätte ja kui hästi läheb siis saab külkavanni veel reedeks kätte. Ja saab veel see nädal kõik krunditud. Ülejäänud asjad viin garaazi ja krundin kohe ära. Täna garaazis käies tabas mind ka väike paha üllatus, käigukasti all põrandal lebas väike õli laik. Homme siis käimari uuesti maha võtma ja poldid mutrid üle pingutama ja kui see siis ka leket ei peata siis uuesti käimar juppidedks ja järjekordnne uus tihend sisse ja siis korralikult poldid mutrid pingutada.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#16

Sai jälle tegude rohke päev mööda saata garaazis.
Külkkorv liivapritsist käes ja krunditud. Külka vann viidud keevitaja kätte. Kui ise keevitada ei oska siis läheb see töö ikka väga kalliks.
Nagu ikka loll pea on kehale nuhtluseks, seda ka see kord. Nagu tavaliselt suutsin ma külka vanni ennem keevitaja kätte anda kui sain asjast pilte tehta. Aga selle eest teistest asjadest on pildid olemas.
Nüüd jääb veel oodata milla vanni kätte saab siis saab asja uuesti üle kruntida. Külka vannil läheb vahetusse 75 % põhjast ja alumine äär ca 7 cm kõrguselt.
       
       
       

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#17

Tere pole vahe peal kauaaega kirjutanud. Vahepeal pole mitte halligi toimunud. Kuna sai Mai-juuni kuus Kreeklasi abistamas käia. Ainukesed asjad mida olen teinud on see et, kui juuli alguse külka kätte sai siis kruntisin ära. Ja päris palju juppe tellisin ära. Vaja tellida veel mõned simmerid esi hargile ja siis saab raami osa korrektselt koostada uutest juppidest. Ning plaanis veel mootor lahti võtta ja sinna täis ring uusi asju tellida. Saaled, kepsud, laagrid, tihendid jne. Kuna tahan kindluse mõttes mootori uutest asjades koostada et ei tekiks mingeid üllatusi nagu alguses kui motikas sai soetatud. Ja peale seda siia maani on seisnud projekt sama targalt töötöa nurgas. Millal sinna maani jõuab et saaks mootori lahti võtta et näha mis mõõtu kolbe ja asju vaja on, seda ma ei tea. VÄGA SUUR MOTIVATSIOONI PUUDUS


Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#18

TEEMA LUKKU. MOTIKAS LAHKUS MINU KÄEST

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#19

(15-02-2014, 11:49 AM)jorma901 Kirjutas:  TEEMA LUKKU. MOTIKAS LAHKUS MINU KÄEST

Andsid alla ühesõnagaBig Grin
Vasta
#20

EI annud. Andsin vennale üle tal rohkem aega kui minul

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne