andke nõu........ tuunida minskit
#1

mul on plaanis tuunida minsk (uuuem)
et nagu andke weel lisanõu kuidas saax tuunida minskit nii et saax teha masina wõimalikult kiirex ja nii ikka et siis jõudu ka olex
mis karbuss olex kõige mõtekam jne.......
olen kuulud et 2 hammast kiiremax saap ka siis kui paned voshodi sidurikorvi ja wäntwõlli otsa hammaka aga kas kohe nii lihtne see on et viskan voshodi jupid minski mootorile seda ma t2pselt ei tea...


olex VÄGA hea kui kirjutaxite enda kogemustest ja teadmistest....ette tänades....
Vasta
#2

Ära nüüd solvu ja võta isiklikult aga sa oled siin vist juba paarikümnes 12-15aastane \"forsseerija\"... äkki juba aitab sellistest küsimustest stiilis \"mida teha, et ikka paremini liiguks...\"

Sellistele küsimustele ei saa ju niimoodi vastata... mootori ümberehitus ei ole tegevus, mida on reaalne paari foorumis antud nõuandega teha. Ja tavaliselt tuleb veel siit ka selliseid sama tarku nõuandeid kui ka see küsimus ise on...
Vasta
#3

ma lizalt selle tegin uue teema et äkki saax weel sellist inffi mida veel pole lisatud neid surveastme tõstmisest tean ma ise ka sellest pole nagu vaja juttu teha......aga wõimalusi on palju see on kindel lax...
Vasta
#4

kui tahad teha midagi pane kiirem hammikas aga siis on tõmme nõrgem.. ja ega see vene ratas just hea tuunimis materjal pole Smile mootirt susides suureneb kindlasti kütusekulu ja võimalus et mootor väsib liiga ruttu ära Smile
Vasta
#5

minu minski mootorile (ka vist uuem tüüp) oli pandud cz-i süütesüsteem ja karburaator. hooratas oli ka kergemaks tehtud, aga seda ma ei tea kui suurt effekti see annab.
Vasta
#6

Mootorit ei tehta interneti kaudu:smug
Seda tehakse soojas Garaazis laua peal,
Priima hambusWink Vaikselt nokitsed ja aretad ja äkki tulebki võimsam kui ennem?
Kui sa küsid:\"Kuidas seda maha lihvida?\"Siis ära üldse mootorisse küüneviha ajagi.Keerad asja ****
Lase siis mõnel targemal teha.
Vasta
#7

vene ratastel on 2-3 jama kohta: Esimene on summuti, teine on karburaator ja kolmas on madal surveaste.
Et mul on üks minski mootoriga aparaat, siis hakkasin sumpsist pihta - teen praegu kardi sumpsil põhinevat korralikku resonantskambrit. Kusagile siia foorumisse panin joonised ka üles. Kui oled metallitööga kokku puutunud, siis võid näiteks sellest alustada. Siis võib näiteks Mikuni karburaatori peale panna...what ever, use your brains.
Vasta
#8

lisaks vootele postitusele:
õige, aga KÕIGEPEALT peab peale hakkama laagrite ümbertegemiste ja kõikvõimalike tasakaalustustega. minski mootori kallale pole enne alumise kepsulaagri ümbertegemist mõtet minnagi. sama teistega.
Vasta
#9

vene masinaga on selline pull et teda ei tohi segada töötamast.
Vasta
#10

Kõige pealt võiks kere tuunida porikaid lühemaks jne.Juba eespool mainitud ega nende vene masinate mootorit ei saagi eriti paliu tuunida.Smile
Vasta
#11

???
kui üldse midagi tuunida saab, siis vene masinaid ja eriti mootoreid.


Tsitaat:Niimoodi kirjutas: siims
Kõige pealt võiks kere tuunida porikaid lühemaks jne.Juba eespool mainitud ega nende vene masinate mootorit ei saagi eriti paliu tuunida.Smile
Vasta
#12

lükka paak redbulli täis ja siis saad tiivad ja pane ringi nii mis tolmab!!Toungue

Ei saa ju hakata siin mootori kokku ja lahti panemist õpetama seda saad kõige paremini mingi spetsi käest teada vii talle reomtida ja vaata kõrval ja jäta meelde mina oma 50cc tegin niiToungue
Vasta
#13

Mina tegin omale sellise kardi sumpsil põhineva sumpsi ja andis ikka tõmmet juurde küll.
Vasta
#14

venemaised laagrid ei hiilga oma vastupidavusega. eriti annab see tunda nõellaagrites kepsu alumises peas. tegelikult on vist enamus probleeme seotud separaatoritega. seetõttu on lääne kvaliteetlaagrid hädavajalikud.



punnsilm Kirjutas:
klaabu Kirjutas:lisaks vootele postitusele:
õige, aga KÕIGEPEALT peab peale hakkama laagrite ümbertegemiste ja kõikvõimalike tasakaalustustega. minski mootori kallale pole enne alumise kepsulaagri ümbertegemist mõtet minnagi. sama teistega.
mis nende laagritega siis teha tuleb mul omal ringraja kolb(ühe rõngaga) ,silinder(mart lajali vana võistlus silinder) ja cz karbuss
Vasta
#15

pane lennuki tiivad kylge ja hästi palju värvilisi kleepse Smile
Vasta
#16

[quote=klaabu]
venemaised laagrid ei hiilga oma vastupidavusega.

Mul vanamehel on u.30 aastat vana vene heinapress.Alles 2 aastat tagasi lendas reduktoris laager laiali.
keegi ei viitsind reduktoris kunagi õligi vahetada ja muud hooldust teha.Pressi Reduktoris pole küll nii palju pöördeid kui tsikli mootoris,kuid kõva tambi saavad laagrid ikka.Minu 47 aastat vanas K-55 mootoris pole kunagi ei kolbi,rõngaid ja laagreid vahetatud.Mootor suht palju sõitnud.Vända laagrites veel loksu pole.käigukasti kohta ei oska öelda.Muidu vene kraamil on alati kvaliteet kõikuv olnd....
Vasta
#17

kui tasakesi sussutada, ei juhtu enamasti midagi. kes tahab, vöin näidata talle pushkast läbi käinud väntvölli, millel kvaliteetlaagril (kepsu alumises peas) on 1 mm loks - ilma liialdamata. ja laiali ei jooksnud. paremad laagrid kannatavad ka ilma ölita suhteliselt pikka aega ülisuuri pöördeid. sellist erinevust pidasin silmas. ja olen endiselt veendunud, et vähegi järeleaidatud minski originaalsete kepsulaagrite mittepuutumine/-asendamine on väga kamikadzelik tegevus.


Tziklivend Kirjutas:[quote=klaabu]
venemaised laagrid ei hiilga oma vastupidavusega.

Mul vanamehel on u.30 aastat vana vene heinapress.Alles 2 aastat tagasi lendas reduktoris laager laiali.
keegi ei viitsind reduktoris kunagi õligi vahetada ja muud hooldust teha.Pressi Reduktoris pole küll nii palju pöördeid kui tsikli mootoris,kuid kõva tambi saavad laagrid ikka.Minu 47 aastat vanas K-55 mootoris pole kunagi ei kolbi,rõngaid ja laagreid vahetatud.Mootor suht palju sõitnud.Vända laagrites veel loksu pole.käigukasti kohta ei oska öelda.Muidu vene kraamil on alati kvaliteet kõikuv olnd....
Vasta
#18

Mina aretasin olude sunnil minski mootorile peale voshodi sidurikorvi ja hammaka, kiirust tuli juurde küll, aga enam ei ole jõud ikka see mis orginaaliga, enam pole tõmme hea ja 4 -nda käiguga sõites on ka jõust natuke puudus, vastu mäge ikka ei lähe, ka bensiini kulub rohkem.



Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#19

Ei no ma paneks ikka tiivad kylge ja hästi palju värvilisi kleepse Big Grin
Vasta
#20

Sisuliselt see kahetaktsise tuunimine on algusest ati surnud teema veneajal tehti ringraja võistlustex miski 10 mootorit ja nendest vast kax olid nii et kannatas võistelda-teised ei tulnud välja lihtsalt.
muretsege endale vene boxerid ja sis hakkame rääkima asja kuni 100 HP-ni viimisest ja tõsisest tööst, aga nende sarade \"tuunimine\" ei vii mujale kui yhe roostetava tsiklivrakini aja nurgas nõgestes

Ostan Mini juppe!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne