Kahekohaline Muravei
#1

Muuseumil siis taastamisel kahekohaline roller Мотороллер Муравей ТГА-200-01П. Kahjuks on selle kohta na vähe materjali leida, kataloogid ja netipildid eriti ei aita, õieti polegi teisi.
Seega palve - kui keegi oskab juhatada või saab jagada materjali, sh fotosid taastamise tarbeks, siis muuseum on üks suur kõrv.

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#2

Eestis on 1-kohaline mudel taastatud kujul olemas - vanasõidukiks tunnustatud...
Täpsem info Vanatehnika.ee/Must number/EESTI MUSTA NUMBRIGA MOOTORRATTAD: http://www.vanatehnika.ee/modules/galler...200-01.pdf
Vasta
#3

No ühekohalise kohta on materjali nii et tapab (paberil kataloogid ja netis raamatud ja pildid), aga huvitab just kahekohalise (indeksiga П) ehituse eripärad, nt on tekkinud küsimused mõningate osade kohta - kas on kellegi ümberehitus või ongi kahekohalisel selline lahendus.
Selle kahekohalise aparaadi kohta olen netist leidnud vaid 2 pilti ühe artikli juures ja kõik ...

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta
#4

Tere !
Mul on kahe kohaline muravei , lühikese kallutava kastiga täitsa olemas . Dokumendid ja osa külje plekke on puudu . Taastamise järjekord on järgmine aasta .
Vasta
#5

Arvasin, et http://www.motoroller.org.ru/ peaks kõike leiduma, aga tõesti kahekohalise kataloogi polnud. Häda nendega ju see ka, et iga aasta mingi vidin teisem küljes. Mul endal üks seisab 1985a. oma. Mõned pildid on all olevas album.ee-s.
Tom.
Vasta
#6

Kui eelnevas albumis näidatu ongi too kahekohaline muravei, siis ka siinpool täitsa selline olemas, läbisõitu veidi üle 2000 km. Kuid kahjuks nõukaajal jõudsid "head sõbramehed" päris mitu detaili küljest laiali tassida salaja...
Lisaks kukkus lumega veel vanavanaisa ehitatud ait ka kaela.
[Pilt: 092092164b01f1.jpg]
[Pilt: 0920921664d460.jpg]
[Pilt: 09209216808cf5.jpg]
[Pilt: 09209217001bb0.jpg]
Vasta
#7

Tere huvitatud !
Mul on hoopis säherdune küsimus , et kas on äkitselt säilinud pilte või mälestusi , mille põhjal saaks taastada kiahekohalise rolleri kokpiti , mis oli klaasplastist . Seda kummalist kuuti mäletan Mustamäe majavalitsuse keevitajate brigaadil olevat kuid selle brigaadi käes ei kestnud see kuigi kaua kuna purjus peaga kallutasid nad oma balloonide ja torudega pidevalt uppi . Mäletan , et hüüdsime seda vaglaks , sest tagaistuv ilane mees pidi 45* katuse nurga tõttu hoidma ees istuval joobes juhil ümbert kinni ja peale õnnetust roomasid nad vandudes avali uksest välja . Kuna kuut sai lühikese suve jooksul nii palju kannatada , siis mingi hetk lihtsalt eemaldati kõigepealt uksed ja seejärel ülejäänud kabiin . Kuigi ma tean , et siis oli tehnika fotografeerimine üldiselt eba populaarne ja isegi karistatav , siis julgen siiski küsida nüüd , et kas on kellelgi säilinud pilt sellisest isendist oma vahvate sugulaste taustal .
Parimat soovides ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne