auto hakkas 3x rohkemk ütet võtma
#1

Tervist! tegu siis 1.7L diisel astraga 93a
ennevanasti sai 15L 3xtartus käidud nüüd panen 15L sisse ja saan vaid 1korra küttekulu on meeletult suur! pumpa kruttind ei ole,alt on kütusevoolikud terved,õhufilter sai ka vahetatud!

ehk on kellelgi mingit väärt nõu anda mida edasi teha?

Müüa küttepuid jõgevamaa/tartumaa
Vasta
#2

Enne kui muid põhjusi otsima hakata, küsin ajakohase küsimuse. Kas on kindel, et sinu ostetud kütusega ei sõida sinu teadmata veel mõni teine sõiduk? Nimelt on ajad sellised, et vaesem ja "leidlikum" rahvas kipub rikkamalt rahvalt igasugu asju eelneva kooskõlastuse ja tasuta "laenama". Ja ega nad siis pärast tagasi ei too. Kui see "laenamise" teema on välistatud, siis saab hakata edasi mõtlema.
Vasta
#3

oleks tegu bensiinimootoriga siis pakuks umbes katalüsaatorit või nöökivat lamdat ... seega, kui sinu diislil selliseid asju peaks leiduma, siis kontrolli need üle ...
Vasta
#4

Pihustite tagasivool lekib äkki?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#5

ärge ajage asja keeruliseks. paarkümmend aastat vana opel.
kuskile jääb kindlasti loik alla. kui mitte seisva konega, siis töötavaga vast ikka.
Vasta
#6

tere,aja auto kuskile puhta ja kuiva pinna peale ja las käib 10-15 minutit,anna vahepeal pöördei ka ja aja siis masin kuiva pinna pealt ära,äkist leiad lekke koha üles.
Vasta
#7

Eeldusel, et lekkeid pole ja kõik see küte silindrisse jõuab, peaks ju räme tahmalont sõites taga olema?
Ei jaga konkreetsest mootorist suurt midagi, aga kui reaalselt selline kulu üleöö tekib, siis peaks ka auto käitumises märgatavad muutused tekkima... Või on tõesti keegi selle masina paaki tanklana kasutanud...
Vasta
#8

Vähe teine auto , kuid mul on sama probleem 2000 aasta bensiinimotoriga Seat Ibizaga. Enne oli kulu tiba alla 6 liitri sajale, nüüd umbes 15. Teeninduses diagnostikas 2X käidud ja ei midagi. Kõik on justkui korras , lambda ja kat ja pritsung. Mingil rezhiimil on CO väga põhjas (mõnikord kiirendamisel), muid anomaaliaid ei ole. Aga kulu on meeletu!!! Oli kahtlus, et mingi temperatuuriandur annab vale signaali ja siis pritsung töötab justkui külma mootori rezhiimis. Andur vahetatud nüüd ja ikka sama jama. Erinevad idamaa targad on selle probleemiga umbes kuu aega tegelenud, kuid viga üles leitud ei ole.
Vasta
#9

Kui on tegemist Astra universaaliga (caravan), siis selle tüüpiliseks hädaks on kütusepaagi läbi roostetamine (tagant - ülevalt). Sinna korjab "hästi" soola ja muud sodi, ning ussitab kenasti.
Muidugi peaks siis loik ka taga olema.
Mul on küll bensu-variant, aga roostetamise suhtes väga suurt vahet ei tohiks olla-- Wink
Vasta
#10

(14-12-2011, 15:13 PM)heering Kirjutas:  tüüpiliseks hädaks on kütusepaagi läbi roostetamine

Sama BMW 524 td Aut. Isegi poolt paaki ei saanud tankida, kohe diisli loik all. See koht, kus paagi ülemine ja alumine pool kokku olid keevitatud, oli läbi roostetanud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

(14-12-2011, 11:24 AM)sass Kirjutas:  Vähe teine auto , kuid mul on sama probleem 2000 aasta bensiinimotoriga Seat Ibizaga. Enne oli kulu tiba alla 6 liitri sajale, nüüd umbes 15. Teeninduses diagnostikas 2X käidud ja ei midagi. Kõik on justkui korras , lambda ja kat ja pritsung. Mingil rezhiimil on CO väga põhjas (mõnikord kiirendamisel), muid anomaaliaid ei ole. Aga kulu on meeletu!!! Oli kahtlus, et mingi temperatuuriandur annab vale signaali ja siis pritsung töötab justkui külma mootori rezhiimis. Andur vahetatud nüüd ja ikka sama jama. Erinevad idamaa targad on selle probleemiga umbes kuu aega tegelenud, kuid viga üles leitud ei ole.
Ei tahaks siin väga targutada, kuna pole ise pritsungispecialist, aga mäletan ühel töökaaslasel olnud sama problat Ford Escortiga. Küll käis ühe targa juurest teise juurde. Soovitati ära vahetada kõik, mis autol küljes. Vea leidis ise ja juhuslikult. Vahetas sügisel jahutusvedelikku ja vaatas et kõik voolikud soojaks läheksid, s.t. õhukorgid välja saaksid. Ja avastas et üks voolik jääb külmaks, see mis pritsungi juurest läbi käis. Oligi umbes olnud. Piisas paarist matsust käsipumbaga ja kõik käis nagu muiste. Temperatuurianduri korrasolekust üksi on vähe, vaata et talle soe ka ikka kohale jõuab!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#12

nu paagi panen silmini täis,(50L) sellega käin 3x tartus :S tartusse siit 65km (üks ots) seisab unikivi peal,loiku oleks kohe näha(paar tilka õli aint lekkind) nu kui lekiks kuskilt,siis peaks ju diili hisu viskama ? nu "laenata" ei saa,paagil on kork lukus
ahjaa eelmine omanik oli pumpa tiba kruttind,et paremini edasi liiguks(no peale seda sõitsin ligi 2kuud ja kõtuse kulu oli normaalne!

nu edasi ka enam eriti ei taha minna! nu ama on juba mingi 1kuu kanti!

Müüa küttepuid jõgevamaa/tartumaa
Vasta
#13

Talve rehvidest äkki, isa sõitis vahepeal peugeot 106 1.5D ja peale rehvide vahetust ütles ka ert hakkas meeletult võtma, kuigi no vahetati õl ja filtreid ka aga ikkagi asi rehvides vast , talve rehvid ju olulisemalt raskemad ja ei ole tehtud et oleksid nn ökod nagu suvekad, minu arvamus.



Vanamiis.
Vasta
#14

Lekkevariant on see ka, et kui paak pealt puruks, siis pillubki ainult sõidu ajal välja, kui küte paagis rohkem loksub.
Vasta
#15

kõik pakuvad, ma pakun ka siis. Oled proovinud, kas kõik rattad käivad autol ikka vabalt? Endal kogemus eskortiga, kus oli ühele esirattale pidur tugevalt peale jäänud. päris kinni ei poonud aga peaaegu. Mootor jõudis masinat liigutada ja mingit koledat häält ka ei teinud. Tunne oli, et midagi oleks nagu valesti aga täpselt aru ei saanudki kohe, et mis või kus. Mingi uitmõtte ajel sai üks hetk rattaid kontrollitud ja pidi mehiselt pingutama täispöörde tegemiseks sellel rattal. Peale pidurite remonti autol kohe äkilisem minek ja kütusekulu ka väiksem Big Grin

...
Vasta
#16

(14-12-2011, 08:48 AM)woozh Kirjutas:  Tervist! tegu siis 1.7L diisel astraga 93a
ennevanasti sai 15L 3xtartus käidud nüüd panen 15L sisse ja saan vaid 1korra küttekulu on meeletult suur! pumpa kruttind ei ole,alt on kütusevoolikud terved,õhufilter sai ka vahetatud!

ehk on kellelgi mingit väärt nõu anda mida edasi teha?

Pole Liivimaa asjadega kursis, aga kas Tartu on ikka vana koha peal? Äkki on kuhugi kaugemale viidud vahepeal? (Minu kogemus on selline, et mida kaugemale tuleb sõita - seda rohkem kütust kulub, vb ka eksin?) Millalgi oli see regionaalreformi asi jälle päevakorral, ise pole mitu päeva juba ajalehte lugenud.
Muidugi kui talverehvid on ka näiteks 3 x raskemad kui suvised, siis loogiline - kütusekulu 3 x suurem (või kui on kandilisemad, siis peaks ka raskem olema sõita?)
Tegelikult üte ja küte on vist 2 iseasja, üte on vist mingi grammatiline vidin, midagi jagaja ja radiaatori vahepealt?
Vasta
#17

(14-12-2011, 23:11 PM)kass Kirjutas:  
(14-12-2011, 08:48 AM)woozh Kirjutas:  Tervist! tegu siis 1.7L diisel astraga 93a
ennevanasti sai 15L 3xtartus käidud nüüd panen 15L sisse ja saan vaid 1korra küttekulu on meeletult suur! pumpa kruttind ei ole,alt on kütusevoolikud terved,õhufilter sai ka vahetatud!

ehk on kellelgi mingit väärt nõu anda mida edasi teha?

Pole Liivimaa asjadega kursis, aga kas Tartu on ikka vana koha peal? Äkki on kuhugi kaugemale viidud vahepeal? (Minu kogemus on selline, et mida kaugemale tuleb sõita - seda rohkem kütust kulub, vb ka eksin?) Millalgi oli see regionaalreformi asi jälle päevakorral, ise pole mitu päeva juba ajalehte lugenud.
Muidugi kui talverehvid on ka näiteks 3 x raskemad kui suvised, siis loogiline - kütusekulu 3 x suurem (või kui on kandilisemad, siis peaks ka raskem olema sõita?)
Tegelikult üte ja küte on vist 2 iseasja, üte on vist mingi grammatiline vidin, midagi jagaja ja radiaatori vahepealt?

Natuke naljaviluks Big GrinBig GrinToungue http://et.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cte

Vasta
#18

(14-12-2011, 08:48 AM)woozh Kirjutas:  Tervist! tegu siis 1.7L diisel astraga 93a
ennevanasti sai 15L 3xtartus käidud nüüd panen 15L sisse ja saan vaid 1korra küttekulu on meeletult suur! pumpa kruttind ei ole,alt on kütusevoolikud terved,õhufilter sai ka vahetatud!

ehk on kellelgi mingit väärt nõu anda mida edasi teha?
Kumb diisel 1.7L mootor sul on? Kas Isuzu vöi Opeli enda toodetud diisel mootor?
GM toodang.
17D 1699 cc 57 hp (43 kW; 58 PS)
17DR 1699 cc 60 hp (45 kW; 61 PS)
X17DTL 1700 cc 68 hp (51 kW; 69 PS)
Isuzu oma.
X17DT 1686 cc 82 hp (61 kW; 83 PS)

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#19


Mina teeks nii:

1) Enne sõitma hakkamist laseks mootoril 10-20 minutit tühikäigul töötada, mille peale kulub ca 0.5 liitrit kütust: nii on mootori jahutusvesi +90C soe, ehk mootor peaks töötama "sooja mootori reziimis" - see välistaks külma mootoriga sõitmisest tingitud suurema kütusekulu.

2) Maantel 90 km/h sõites võtaks odomeetris kilomeetri vahetumise järel käigu välja ja vaataks, kas vabakäiguga saab edasi liikuda 600-800 meetrit kuni auto seisma jäämiseni - see välistaks pidurite peale jäämise, roostes laagrid ja muu sellise.

3) Seejärel keskenduks sõidu ajal aegajalt kütusenäidiku "postide vahede" jälgimise peale: st mitu km saab ühe kütusenäidiku postivahega sõita: kui täis paagi postivahega saab sõita vaid 10km, ja tühja paagi postivahega 100 km, siis on paagis leke - kui aga iga postivahega saab sõita vaid 50km, siis on viga veidi keerukam.

4) Kui eelpool toodud lihtsamad vead on välistatud, siis võiks minna mootori heitgaase mõõtma: 3x suurema kütusekulu korral peaks mingi näitaja ikka väga metsapoole olema.

5) Kui ikkagi viga ei leia, siis sõida ringide peal paar minutit, kuni mingi blondiin sulle sisse sõidab: edasine auto korrastamine on juba kindlustuse rida.

Vasta
#20

(16-12-2011, 22:07 PM)xyzwt Kirjutas:  Mina teeks nii: ...
Parim tegevusjuhend, mida lugenud olen! Big GrinBig GrinBig Grin
Kann virtuaalset õlut isand Basiliolt!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne