Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

(06-01-2012, 15:50 PM)moskiito Kirjutas:  
(06-01-2012, 15:31 PM)aksel73 Kirjutas:  
(06-01-2012, 14:49 PM)moskiito Kirjutas:  aga kus siis see madise tee ja paldiski mnt ristmik asub? nagu ütlesin regio ei tunnista sellist kohta ning oleks suureks abiks ainuüksi ka ligikaudne stardi asukoht. Kust kandist otsida. pärast sõidan terve paldiski mnt ühest otsast teisse mittu korda läbi ja ikka ei leia.

Ahoiii.
Siis ongi ju asi selge ja jäed suvetööle ja järgmine aasta proovid uuesti.
Allan.
kui selline suhtumine on siis ma enam ei hakka järgmine aasta üritamagi. tüüpiline eestlase suhtumine. küsid abi ja siis saad pikki vahtimist, olgugi et küsin abi ainult ligikautse stardipaiga asukohta. pealegi, mis siin suvetööga pistmist on? ma ei pea tundma ju igat ristmikut eestis et "aa, see on seal" pirn põlema peaks hakkama.
registreerimist ma tagasi ei võtta veel.

tegelt ma sellist reaktsooni ootsaingi juba. haiget ei tee, et abistajale näidatakse rusikat, aga samas solvab küll.

pidage mind vingujaks sõi kelleks iganes, aga mina ei mõista teinekord seniilsete inimeste suhtumist kohe mitte kuidagi.

Tere.
See on sõbralik lõõp,nii öelda huumor...Big Grin
Talveralli ongi üks suur huumor,trall ja tagaajamine koos vanatehnikaga, ristsõna,regulaarsuse,täpsuse,nutikuse,AKPde ja SKPde ga ja muidugi Sõbrad,uued Tuttavad ja õhtune pidu...
Supper,nii me karastumegi ja ei tohig iga seniilse vanamehe krooksatuse peale kohe püssi põõsasse visata.
Jõudu,jäksu ja näeme siis rallil.
Allan.
Ps. Talveralli on FunFunFun, seega halva tuju ja torisemise võiks selleks ajaks koju kappi lukutaha panna. Big Grin


Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(06-01-2012, 16:31 PM)taavi Kirjutas:  ma isiklikult muidugi loodan, et keegi ei joonista punase joonega teekonda siia ette Toungue
Sellise lükke tegija saab silma pilgutamata korraldajatelt stardikeelu igaveseks! Smile
Vasta

Võtsin legendi ette, ja suu kiskus naerule, kuna seal kandis on nii muhu kui 4x4 masinaga kondamas käidud, siis nii mõnigi tõus ja eksimine seal võib vanuri sidurile saatuslikuks saada Smile
Vaadates õue siis ilmselt on 2 kohta kus salongi märjaks saab.
Igatahes mul on plaanis nädalavahetusel muhk käima panna ja seiklema minna.

Vasta

Tervitus, plaan samuti rajaga tutvust tegema minna. Aimates, teid millest jutt, soovitan mossemeestele kalamehesäärikuid Wink

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta

(06-01-2012, 16:37 PM)wax Kirjutas:  
(06-01-2012, 16:31 PM)taavi Kirjutas:  ma isiklikult muidugi loodan, et keegi ei joonista punase joonega teekonda siia ette Toungue
Sellise lükke tegija saab silma pilgutamata korraldajatelt stardikeelu igaveseks! Smile

ma isiklikult loodan et keegi sedasi ka ei tee. kuigi jah, stardi asukoht võiks olla avalik, mitte salastatud, et mõtle välja kus too asub. minule kes seda kanti ei tunne ültse, tekkitab see korraliku segadust. Paldiskis elus ainult korra käinud ja noarootsis kaks korda. kui ida-virumaale tehtaks, siis oleks teine teema Smile
Vasta

(06-01-2012, 01:34 AM)PlyVal64 Kirjutas:  , Karta on, et kui me 2013 ralli teeme, läheb asi autode vanusega väga karmiks kõikide, ka heade sõprade suhtes! See oleks siis meile Juubeliralli korraldada ja kümne aastaga võiks tõsised huvilised siiski mõistliku historic-ealise rallika olema suutnud endale soetada! On seda teemat ju aastaid räägitud... Hetkel on autode reaalne keskmine sünniaasta ~1980, peaks olema 1970, siis oleks rivi õige ja ilus. Praegu tunnevad reaalselt vanade ja oluliselt kehvemate sõiduomadustega originaalkonditsioonis autode omanikud ennast natuke pahasti ja tundub, et sellised on vaikselt ka ära kadunud, millest on kahju. Kus kõik Mersud, Bemmid, Opelid jms liikuv plekk on? Isegi Porsche 924 on 70'te esimese poole masin ja täielik historic, ei maksa ka suurt midagi aga sõita kannatab kasvõi igapäevaselt. Jah, Talveralli sellisel moel ise ei tohi olla kallis ja vist ei ole ka aga samas ei eelda me ka seda, et Talveralli on odavate Vene "käulade" ja kuusakoskieelsete Lääne "80'te pannide" kogunemiskoht. Ma ise oma lolli aruga mõtlen nii, et palju ebaausam oleks "elimineerida" osalejaskonda suure osavõtumaksuga kui auto

Kas poleks mitte uunikute või klassikute ralli teemasse paslik lisada üks väike ja samuti loll mõte.

Viitan lääne toodangule. Autod mis tulid tehasest originaalis veel kroomitud metallstangedega( jääb suurem enamik alla poole 1982 aastat) ja on vanemad kui 30 a saavad rallile ja kõik see kustmaalt algab plastiku masskasutus ei pääse. ( kindlasti tuleb ka erandeid sisse tuua.) Kuid selle otsustaks juba ralli korraldajate komitee.

Suur mägi mokitsaid ja sikse annab ka natuke sättida konkreetsemaks, ala ajastutruud kleebiste ja muu atribuutikaga rallikloonid. ( näide on teema alguses mingil kujul olemas. ) Või ntx komitee valib välja mingi kindla arvu teatud margi esindajaid arvestusega et erinevad mudelid oleksid kõik esindatud.

Minu isikliku arvamuse kohaselt on 80 protsenti lääne autotööstuse plastikajastu ( peale 1983 a) toodangut suht kole ja ei vääri väljanäitamist, kuid see 20 protsenti muud toodangut ongi see mida just pole rahval palju käes olnud ja on väärt aastate möödudes laskma sarnastele üritustele.

ps. Ryblik ise kah ühe giguli 013 omanik. Kuid ei raatsi lõhkuda 62K km läbisõiduga autot talvel. Suvel on vahva küll sellisega nikerdada linnas.

Aga kõik oli vaid minu enda arvamus. Ei pretendeeri mingile tõele.
Valmistan autot vaikselt ette, uued amordid, suuremad kettad ja sadulad, taha ketaspidurite idee. Vilega masuudipress asendab vist vabalthingava agraartehnika välja. Vähe kõbedamad istmed ja opeli sportrool jne on kõik valmis.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

Ryblik, eks ta nii on jah. Samas on kasvõi hetkel kohe kohapealt saada vähemalt paar ilma kroomita ehedat vana autot:
Sport klassi ettevalmistatud Golf Mk.I või siis emba/kumba klassi Mustang III ja Porsche 924.
Kroomi leiab ka puhtalt turismi mõnulema, kupee-Mersu või siis automaadiga Porsche 924. Need sisi Auto24 pealt, teistest leiab veel paar täitsa mõistlikus hinnaklassis peaaegu kohe sõiduvõimelist masinat, mis ei ole "venelased".
Vasta

Veel üks seik, sai eelmine aasta müüdud ka ühte vanakest mis oleks sobilik rallile, iga nurga alt.
Kuid vajas kõpitsemist. Sain üle 10 ne kõne kus küsiti et kas ca 300km see auto läbib? Ja seda just alates 1 jaanuarist kuni veebruari lõpuni, telefonikõnedena. See viitas mulle vaid ühte asja.
Auto sooviti osta kohe võimalikult odavalt ja tulla üritusele ning reaalselt pole inimesel auto vastu huvi, peamine et saaks ka kuskil pärast kiidelda et ma olen tegija: käisin uunikute talverallil.

Selle tõttu ma saan soovist kvalifitseeruda , igati aru.
Eks foorumisiseselt ole ammu aru saada kellel on aastaid olnud igasugu ägedat vanatehnikat ja kes tegeleb sellega kogu aeg. Samas on väljastpoolt tulevad tundmatud tulnukad küllaltki küsitava reaalse huviga antud teema vastu.

Ikkagist edu korraldamisel ja vaeva ettevõtmisel.

Ryblik pole varasemaltel aastatel saanud tulla. 1986 Senator poleks oma plastikstangedega ja aastaga kvalifitseerunud vist. Aega pole ka nagu olnud kunagist . See aasta sai igati kalendrisse planeeritud et nüüd on aeg. Kuigi eelmise aasta julma lumerallit vaatasin kadedusega, tundus ülimalt vahva extreem.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

(06-01-2012, 17:12 PM)moskiito Kirjutas:  minule kes seda kanti ei tunne ültse, tekkitab see korraliku segadust. Paldiskis elus ainult korra käinud ja noarootsis kaks korda.

Dziises kraist, kui juba nii lihtsa ... asja peale (pähkliks ei tahaks seda kohe kutsudagi) peale on nutt lahti et "ei tunne kanti" ja "regios pole", siis võibolla oleks tõesti targem soojenduseks Talveralli mõne teise ekipaaži koosseisus läbida? Et meeleollu sisse elada ja ennast ja teisi suure rallimisega mitte vigastada.

Pärast on Reporteris lõik, et muidu edukas ja ontlik inimene sooritas seniilse vanuri (Priit Veski) poolt korraldatud üritusel "ralliveoka" kõrval harakiri. Seda sealjuures üles leidmata. Nr 32 mutrivõtmega.

Meie ekipaaž üks aasta näiteks avastas poole kodutee peal õudusega, et ralliteed on meid Lääne-Virumaa asemel Jõgevamaale viinud. Kuni sinnamaani kaart klappis!
Vasta

päris plastiku olemasolu järgi ei saa vast ikka vaadata, minu alfat ei tehtudki kroomiga, samas on mul juba natuke piinlik juba 3. aastat järjest sama autoga tulla
Vasta

(06-01-2012, 18:32 PM)supp Kirjutas:  päris plastiku olemasolu järgi ei saa vast ikka vaadata, minu alfat ei tehtudki kroomiga, samas on mul juba natuke piinlik juba 3. aastat järjest sama autoga tulla

Selleks puhuks olekski Keskkomitee eriotsusega nr 56759003098727 ja vaino väljase lubava alkirjaga stardiluba Big Grin
Mul alfade vastu ple miskit.
Nagunii on vana alfa omanik selline kaastunnet vääriv kodanik, nagu üks BBC herra nalja viskas. Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

Pisukest mõtlemisainet 2012 FIA Trophy for Historic Regularity Rallies esimese osavõistluse, hollandlaste korraldatava ja aasta-aastalt osavõturohkemaks muutuva The Winter Trial osalejate nimekiri. Trial on meie sport-klass ja Club siis vastavalt Turist. Sealt meeldib mulle see ja see pilt, mis annab meeleolu edasi. Nagu aru saada, siis pole mingit vahet Talveralliga...
Ja isegi sport-klass ei ole midagi ulmelist, igaüks sõidab sellega, mis olemas on. Lihtsalt homologeeritud, puuriga jne.

Mis aga on: juhend, kuskohast leiate autode lubatud vanuse ja osalustasud. Viimased sisaldavad ka kõike, neil ka ööbimist (praeguse hulluse põhjal tuleb vaat et endal tulevikus sama teed minna) aga pool aastat ette makstes saad 750 EUR/päev 2 sõitjat + 1000 EUR deposiit elektroonika jms katteks, mis ei ole tagastatav. Kusagilt otsast peame hakkama asja muutma ja see ei saa olla rahaga "karistamine". Küll auto vanuseline ja väljanägemuslik filter. Pluss eelkvalifitseerumine, sest selline asi - Regularity Rally Driving Permit: - € 50 - ei tule ka kõne alla.
Vasta

(06-01-2012, 01:34 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Karta on, et kui me 2013 ralli teeme, läheb asi autode vanusega väga karmiks kõikide, ka heade sõprade suhtes! See oleks siis meile Juubeliralli korraldada ja kümne aastaga võiks tõsised huvilised siiski mõistliku historic-ealise rallika olema suutnud endale soetada! On seda teemat ju aastaid räägitud... Hetkel on autode reaalne keskmine sünniaasta ~1980, peaks olema 1970, siis oleks rivi õige ja ilus. Praegu tunnevad reaalselt vanade ja oluliselt kehvemate sõiduomadustega originaalkonditsioonis autode omanikud ennast natuke pahasti ja tundub, et sellised on vaikselt ka ära kadunud, millest on kahju. Kus kõik Mersud, Bemmid, Opelid jms liikuv plekk on?

Mina oma rumala peaga siin mõtisklen, et miks mitte kehtestada kõigile võistlejatele nn. stardipunktide süsteem. Et kõikse vanema masinaga rajale mineja stardib koos teatud arvu punktidega, järgnevalt uuema aastakäiguga võistlejad järjest väiksema arvu punktidega. Sest 70natest masinaga on kindlasti palju mugavam ja stabiilsem talvisel teel uhada kui 50ndatest pärist rallikaga. Rääkimata töökindlusest.
Vanakesega võistleja on üliõnnelik isegi siis, kui ta ilma kordagi lumehanges remondipeatust tegemata suudab õhtuks raja läbida. Madallennust ja punkide noppimisest võivad nad vaid unistada.

See oleks siis lisaks eelkvalifitseerumisele.

Samas võiks ju ka "uuepõlvkonna" võistlusmasinate hirmuks olla kindla vanusevahe kehtestamine.
NT. kui vanim rallile registreerunud sõiduk on aastast 1950, võiks uuemad kui 1980 väljalaskega masinad jääda joone taha. Kui ilmub välja auto aastast 1949, jäävad ka 1980 aastakäiguga autod joone taha jne. Ja võimalus siis ikkagi rallile pääseda on otsida vanem masin kui 1980.

Ei ole olemas halba ilma, on vaid valesti valitud liikurmasin
4x4 tähendab, et kinnijäämise korral vajatakse 16 väljalükkajat
Vasta

(06-01-2012, 18:32 PM)supp Kirjutas:  samas on mul juba natuke piinlik juba 3. aastat järjest sama autoga tulla
Mitte et just piinlik aga umbes samal ajendil sai seekord rootsi raud makaroniõgijate toodangu vastu vahetatud. Aga selle peale peab kohe mõtlema, et ehk ralli ajaks Ritmole kroomstanged "valmistada" Cool

Vasta

(30-12-2011, 18:43 PM)kalacompany Kirjutas:  1.Team kalacompany
2.Mercedes-Benz w114
3. Osaleb 5
4. Ööbib 5
5. Number endiselt 5


Nii meie viienda ralli rallikaks siis toome rajale tagasi Oma esimese ralli rallika millega osalesime 2008 aasta.

Big Five
Back in Business
Vasta

(06-01-2012, 17:12 PM)moskiito Kirjutas:  ...
kuigi jah, stardi asukoht võiks olla avalik, mitte salastatud, et mõtle välja kus too asub. minule kes seda kanti ei tunne ültse, tekkitab see korraliku segadust. Paldiskis elus ainult korra käinud ja noarootsis kaks korda. kui ida-virumaale tehtaks, siis oleks teine teema Smile

Stardi asukoht on täiesti avalik. Kui sellise lihtsa ja üheselt määratud koha leidmine tekitab raskusi, siis saab Talveralli läbimine olema ülejõukäiv katsumus. Hea, kui lõpp-punkti eluga jõuate...

Madise nimelisi kohti annab Regio kätte 9. Vaid kaks neist on seotud Paldiski maanteega. Neist omakorda vaid üks on asulasseviiv teeots. Mis siin keerulist on? Rohkem õpitud abitus...Rolleyes
Vasta

no teie jaoks on sõnastus juba tuttav, kuid mitte minu jaoks. see kuidas stardi asukoht oli välja toodud, ajas mind segadusse, sest kirjas on nagu oleks juttu "tänavast" mitte "maanteest".
Lisaksin siia juurde veel enda arvamuse hetke olukorrast.
Selleks et vähendada probleeme tuleks viia autode vanuse latti madalamale ja kõik kes lähevad üle latti, ehk siis uuemad masinad, kehtestada kvalifikatsiooni norm. Sedasi ei hakkataks peedistama uusi tulijaid

PS: adminn võiks siia teemasse mitte puutuva juttu sobivamasse kohta lohistada.
Vasta

Oioi, nüüd sai tõepoolest päris hilja reageeritud... elu on kiireks läinud ja võiks isegi hüüda: "Peatage emmi korv, ma tahan maha minna!" Aga kus sa sellega...

Tänud, Priit, et "püsikundedesse" usud ja nende stardivõimaluse peale mõtled!

Lükkan siis juba ei-tea-mitmendat aastat oma "emmilise" restaureerimise edasi ja hoopis lähen painutan hellalt tema leistangi, korviraami ning kaardilugeja kaela. Summuti on juba praegu lahti...

1. Madis Kolga
2. Mootorratas KMZ K-650, 1969
3. Mugavasti reisivad 2 seltsimeest
4. Magamine siin-seal, aga sööma peab!
5. Meie number on 43


Sm. Metalliotsija

Vasta

(06-01-2012, 21:27 PM)moskiito Kirjutas:  no teie jaoks on sõnastus juba tuttav, kuid mitte minu jaoks. see kuidas stardi asukoht oli välja toodud, ajas mind segadusse, sest kirjas on nagu oleks juttu "tänavast" mitte "maanteest".
Lisaksin siia juurde veel enda arvamuse hetke olukorrast.
Selleks et vähendada probleeme tuleks viia autode vanuse latti madalamale ja kõik kes lähevad üle latti, ehk siis uuemad masinad, kehtestada kvalifikatsiooni norm. Sedasi ei hakkataks peedistama uusi tulijaid

Hmm... 5 aastat tagasi olin samasugune kui esimesele rallile läksin... Seega ära põe. Või kuidas ütlesid klassikud: "Sõida aga ära mölise" või siis " Nuta aga ära mölise"

http://www.youtube.com/watch?v=9MQCBVSWDbg

Teisendage kevad talveks ja tsikkel autoksToungue
Vasta

ärge noori hirmutage, kui mina mingi 6-7aastat tagasi oma esimesele rallile läksin siis oli legendis "näpukas" ehk 500m asemel oli 5km, ja oli väga lõbus pilkases pimetuses ja tuisus bensuaurudega sõita, aga see ongi huvitav, samas selle ülatoodud ristmiku otsimine oleks vanakooli pilliga ju puhas rööm - eriti kaardilugejale, roolimehel on ju savi, tema sõidab ning mida rohkem saab sõita seda parem on tuju
ja harjutamine teeb meistriks, eks olen ka mina nende 6 ralli jooksul vaikselt ededabelis edasi rühkinud, ehk aastate pikkuse töötulemusena olen 50nendatest kohtadest vaikselt juba esi kahekümne piirmaale jõudnud finshi protokollis, seega el lähe vast kümmet aastatki kui juba saab kuuneda koha punktid võetud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne