Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

Pean oma massina kõrguse ära mõõtma liht infoks, kuna nii mõneski kohas käisid mul küljekarbid vastu maad.
Laus kinni jäämise ohtu muidugi ka ei olnud, kuigi mäkke saamine oli paras väljakutse... ei teagi, kas vedava silla rehvides enam ühtegi naela alles.

PS tõstatan ka teema:
Kui kvalifikatsiooni ei läbi, kas mõnes ekipaažis on ruumi kahe kaasvõitleja vastu?
Üks noormees ja mimm.
Kindad on olemas, lükata oskame Toungue ning eelmine aasta sai enne kottpimedat tookordsel küüti pakkunud RAF-il esituledki elustatud.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Lugedes eelkõnelejate elamusi, siis tänu heale autojuhile (Ullivilli) läks isegi hästi (mülkad jäid põhjalikumalt avastamata jms), kui välja jätta väike pisiasi, et finish jäi leidmata.

Et õhtul magama siiski jääda, siis äkki mõni kaasvõistleja saadab kaardil punkti finishi asukohaga, kuna praegu peale mitmekordset kaartide lappamist ja mõõtmisi on ikka segadus. Arvestades olusid, siis võibolla oli probleem ka periskoobi puudumises.

Esmakordse rallitajana pean tõdema, et kvalifikatsioonirada oli kihvt ning emotsioonid head.
Vasta


See siis tänane meie rajateo videoke. Ehk hetkel on Eesti vett täis ja üleujutatud teid on igal pool. Mis seal on homme ja mis 25.02 ei tea ju keegi...

Kuid miks siis kvalifitseerumiseks selline rada? Me oleme nüüd 9 aastat neid sisse ajanud peaaegu üle Eesti ja tõesti sattunud IGAsugustesse oludesse ja teedele. See, milline on lõplik Talveralli rada ei ole kunagi see, kus me kõik käime ja vaatame. Tõesti, Sitikas on ülikarm "maastur" ja kui juba meil on selline "kahtlane" tunne, siis üldiselt kõlbab see tee vaid haard-koor rallikatele ja maasturitele - seega teeme üldse teise raja või seda lõiku sisse ei pane. Lisaks sõidame meie ju mitmeid kuid - me oleme saanud sõita rada, mis on servast-servani klaasjää (mitmeid kordi ja suisa õudne/ohtlik kiirusega 25-30 km/h on ka olnud), lumetuisud (õnneks oleme me seda kõik ka tunda saanud rallipäeval), totaalset padukat, muda ja põhjatuid teid, üle esitulede vett etc. Ja meie Tiina ning Sitikaga naudime seda kõike. Teie, kes te kõik rallil osalete, saate ju "vaid" selle, mis kõigile osalejatele sobilikuks lihvitud ja mida Ilmataat sel päeval meile annab.

Me iga aasta "õhkame", et "kui oleks mitte-Talveralli", kus alles saaks raja kokku joonistada... Olge rahulikud, sellist "ekstreemi" Talverallil üldiselt ei ole, kui just Ilmataat Teile midagi erilist tavateele ei tekita Wink
Mis veel: juba paarist loost saate aru, et lisavarustus autos Talverallil ei ole vaid sooja andev naps (aga ka see on hädavajalik) vaid raudselt lumelabidas, veoköis (ja vaadake kriitilise pilguga veokonks/aas üle, mõnel ei pruugi seda üldse enam alles olla vms), täkujuhtmed jne.

Praegu saate kõik seda sama nautida, mida meie oleme saanud 9 aastat! Seega NAUTIGE, kuniks on sellised ilmad. Ja pildistage, lahendage Ristsõna ja olge niisama ikka edasi mõnusad. Meie aga teeme rada... vimkadega Wink
Vasta

Tere!!!!
Toots Norman ka tahab hullult lennutada oma valget 67a. põrnikat.

Toots Norman
volksvagen põrnikas
1967a.
sõidame 3
ööbime 0

TURIST

Loodan väga, et mahume veel startiSmile sest kolmele sõidetud talverallile peab järg tulemaWink
Vasta

möned porised pildid
http://fotoalbum.ee/photos/kafkaf/92822513
Vasta

PlyVal v keegi, kas te mulle meilile saaksite panna selle kvalifikatsiooni viimase punkti pildi vms...
Kas ma ise ei julenud järvest läbi sõita, mis oli igas suunas pigem järv kui tee või ma lihtsalt ei näinudki teemaks olnud silti.

Ristsõna vastus on ikka loogilises järjestuses?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Ma kahjuks julgesin seal läbi vee sõita ja õnneks mootor jäi ellu peale seda kui vesi üle kapoti tungis. Tuled siiamaani vett täis. Viimane punkt jäi ka müsteeriumiks.

[Pilt: thumb_27728363_Kz64.jpg]
Vasta

(08-01-2012, 00:53 AM)ullivilli Kirjutas:  PlyVal v keegi, kas te mulle meilile saaksite panna selle kvalifikatsiooni viimase punkti pildi vms...

Eelmängu teemas finishikohast pilt olemas ju https://lh6.googleusercontent.com/-BY3J1...012579.jpg
Ise läheme alles neljapäeval või alles nädalavahetusel kvalli proovima. Õnneks saab siit näpunäiteid, mida kaasa võtta ja mis ees ootab Big Grin Pikisilmi ootan Toungue
Vasta

Ma jätan boonuspunktide korjamise vahele, kuidagi kohatu tundub juba üle kuuaja enne rallit autole üv tegema hakata, käivitamisest rääkimataSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(08-01-2012, 12:51 PM)90Deville Kirjutas:  Ma jätan boonuspunktide korjamise vahele, kuidagi kohatu tundub juba üle kuuaja enne rallit autole üv tegema hakata, käivitamisest rääkimataSmile

ega sulle, paganama sportlasele, keegi annaks kah Toungue


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Sai eile õhtul veel Paldiskis autoga korralikult ringi hullatud ja tiirud igatpidi peale tehtud.Piirivalve lähistelt veelombi kalda mudast leidsin tungraua Wink
Tungraua saab vajadusel kätte Tallinnast.
PS.
Vasta

Tere jälle
Ärkas talveunest veel üks vanatehnika huviline,s.t.tegelikult sai auto peale suverallit käima pandud
Avo Kivinukk ,Superturist
Volvo 444 Aastast 1953
Sõitjaid 2-3
Öömajaga probleemi pole
Number vabal valikul
Vasta
Car 

Tere,
Sooviks samuti sellel toredal ettevõtmisel osaleda (juhul kui kohta pritsuatole oleks) Toungue

1.Kuldar Jaosaar
2.Volvo F 87 38S ,1976a, pritsumasin
3.3 vahvat pritsumeest
4.huvi oleks 3
5.Võimalusel 112, kui ei siis ilmselt mida iganes
Vasta

Meelis, turist
Ford Taunus 12M 1965a
4 osalejat
Ööbijaid 4 Big Grin
Numbrisoov 65Toungue
Vasta

(10-01-2012, 22:06 PM)Meelis75 Kirjutas:  Meelis, turist
Ford Taunus 12M 1965a
4 osalejat
Ööbijaid 4 Big Grin
Numbrisoov 65Toungue
65 on Muhuklubi stats number nagu ka 61 62 63 64
Vasta

Täna õhtul oleme Moskiito-ga kvalifikatsion rada läbi sõitnud ja tahan ütelda et Kvalifikatsiooni rada oli raske test autole ja kui izh kombi pääses kõik 22 km raskelt , kuidas siis teised autod sõitsid seal ja kuidas mõjus seda nende seisukorras. Kui talveralli rada on niisamasugune siis parem panen oma 408 garaazhise et pärast ralli ei paranda kõik veedrustus ja motor .SadSad
Vasta

Esiteks: Kas Meelise nime taga peitub armas klassivend Säm oma elevandiluu värvi Fordiga? Number igastahes 133...
Siis kvali rada: ei, Talveralli rada ei ole ligilähedanegi sest sealt peavad kõik ilusti läbi pääsema ja ajakanalis püsima. See on test Wink Aga tegelikult, eks kunagi teeb pisemale seltskonnale midagi sellist pikka ja vaevarikast. Maraton on minu lemmik, kus auto peab olema igaks juhtumiks ette valmistatud. Mida raskemad olud, seda mõnusam. Ma olen ju korduvalt avalikult välja öelnud, et mulle need moodsad miki-mausi lasterallid kohe üldse ei meeldi, olgu need või WRC. Korra tegid türklased ÜHE triki ülesõidule sisse ja kohe oskas Loeb/Elena ära eksida.
Vasta

okei see on tore et ralli rada natuke lihtsam tee tingimustes , loodan et me ei kohtume suured lombit veega jääga ja mudaga millest on võimatu sõita ja pikka tõusu mõnedega kaevuga .

Edu kõikidele
Vasta

väike update: keelutsooni kontoriautoga kavatseb tänastel andmetel tulla juba 6 inimest kokku.
ülesanded peavad olema delegeeritud:
juht ja tema abi
kaardilugeja ja tema abi
ristsõnalahendaja ja tema abi
(vajadusel on ruumi veel vintsmannile ja tema abile. siis saab mugav magamiskohtade arv autos täis, rohkem ei kavatse võtta.)

raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta

(11-01-2012, 02:01 AM)messershmit109 Kirjutas:  Täna õhtul oleme Moskiito-ga kvalifikatsion rada läbi sõitnud ja tahan ütelda et Kvalifikatsiooni rada oli raske test autole ja kui izh kombi pääses kõik 22 km raskelt , kuidas siis teised autod sõitsid seal ja kuidas mõjus seda nende seisukorras. Kui talveralli rada on niisamasugune siis parem panen oma 408 garaazhise et pärast ralli ei paranda kõik veedrustus ja motor .SadSad
Polnud hullu midagi, muhk läbis kõik lombid ilma, et midagi peale jäätükkide oleks vastu põhja käinud, samuti ületati kõik lumised tõusud esimesel korral.
Paiskaks video letti aga veel ei tohi Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne