Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

võttes arvesse seda et mina ja minu kaaslane sõitsid esimest korda elus mööda legendi, on see isegi hea tulemus rohelistele.
loodan et põhisõit läheb nõks paremini.
Vasta

Kvalifikatsiooni pildid - villu157

Aia Racing
Vasta

(16-01-2012, 17:25 PM)ullivilli Kirjutas:  
(16-01-2012, 16:05 PM)wax Kirjutas:  
(16-01-2012, 15:55 PM)ullivilli Kirjutas:  Nimelt huvitab enim see viimane naelutatud silt ning selle asukoht.

http://wax.planet.ee/UT2012/
Smile Sildi asukoht on selle foto pildistamiskohast ~5m paremal http://waxdesign.org/gallery/20120112/IMGP9725.jpg

Kui peaks liikuma pilt, kus suurem plaan ja see silt ka peal, siis just need pakuvad huvi...
Keegi GPS-iga vms ei trackinud sõitu? Big Grin
Ei anna rahu, et kui kaugel või lähedal seal ikka ära käisime.
Naelutatud silt
http://dl.dropbox.com/u/33496760/Muhuklu...150807.jpg
Ja mina trackisin, vahepeal on augud sees kuna telefon jooksis kokku Toungue
OSA1
OSA2
Vasta

Sinu teekonna järgi vaadates olin ikka maaru lähedal Big Grin
Aga mida ei näinud oli silt.

Kaugele ja kuhu suunda see jäi valgest sildist posti küljes?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Esimeses postituses täiendatud ööbimise teemat _ 3,3 km Roostalt Tuksis saab ka soovi korral magada.
Vasta

(16-01-2012, 22:01 PM)ullivilli Kirjutas:  Kaugele ja kuhu suunda see jäi valgest sildist posti küljes?
Valge silt jäi ülemise tee äärde. Naelaga silt aga alumise tee äärde, umbes 1 meeter panga äärest. Valgest sildist paarsada meetrit linna poole.
Vasta

Ka Granada Team avaldab tänu tunnustuse eest, millest ise küll unistadagi ei julenud. Ristsõna, ja mõtle kuidas tahad, kuidagi ei klapi.
Aga et Priit lihtsalt merd vaatab... arvasin et pigem möllab lainte ja tuultega..
Aga tore oli

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta

(17-01-2012, 15:46 PM)wax Kirjutas:  
(16-01-2012, 22:01 PM)ullivilli Kirjutas:  Kaugele ja kuhu suunda see jäi valgest sildist posti küljes?
Valge silt jäi ülemise tee äärde. Naelaga silt aga alumise tee äärde, umbes 1 meeter panga äärest. Valgest sildist paarsada meetrit linna poole.

Nu siis ma olin sellel nii lähedal, et kui see oleks millega järgi lõhnanud, oleksin ma seda tundnud Smile
Aga tore teada, et vähemalt õigesse kohta jõudsin; kahju, et üles ei leidnud.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Kuna otsustasime ka ööseks jääda võib turist nr 51 kaks liiget märkida tabelis ööbima Cool
Vasta

Rabage nüüd, kõik kel disaini- ja Saabi-himu aastate kaupa juba kallal. Nüüd saaks sussi-vaimustuse viia ikka puhta pilve piirini välja, ja ka Talveralli ning Mille Miglia vahel silla ehitada Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin


http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=9819

Ursaab Svart 1946
Den första Saaben, Ursaab, prototyp byggd i Linköping 1946-1947...

Saab 93 Gul 1957
Replica av Erik Carlssons bil från 1957, tusen sjöars rally. Renoverad/ordningjord av Anders Kjällkvist i Karlskrona för Mille Miglia i mitten av 90talet. Körd bl.a. i Einstal Classic i Österike 1999 av Erik Karlsson/Peter Bäckström och i Mille Miglia 2011


Saab 93 Röd 1958
Orört orginalskick, patina, inredning delvis renoverad, fungerande, komplett förutom träratten och har extraljus. GT 750, 45hp, portad i serieproduktion, har lister, USA regad, donerad av Monty Tarr 1987, bör gås igenom innan körning.


Saab 93 Röd 1959
Försöksbil för hastighetsrekord konstruerad av Kjell Knutsson, körd av bl.a. Erik Carlsson och Carl Magnus Skogh. Officiellt rekord på 196km/tim, 223km/tim under ej godkända omständigheter. Lättad med al dörrar, gap huv och b-lucka. Bilen är komplett men

Saab 93 Grön 1956
Bilen är byggd/ordninggjord för att användas i historiska rally, framförd i Mille Miglia 2011 av tekn. Dir. Mats Fagerholm/P Bäckström. GT trimmad, ca 50hp, 4 vxl, FIVA pass. Bra bil.
Vasta

väike tähelepanek
Volvo 444 aastaks on 1953 mitte 1958 mis stardib Hr.Kivinukkiga
Vasta

Tere ka minu poolt!

Arvan, et üks tsikkel ikka mahub registreerimis ja stardinimekirja.
Registreerin ennast küll ära, aga 100% kindel startimises ei ole vaid 99%, kuna puudub kindel korvimees ja mu enda rekkamehe amet võib ette tuua ootamatuid muudatusi. Aga siiski ...

Rallitiim "Wingviinid"
Piloot: Heigo Siitsmann
Liikur: Honda GL 1000 Goldwing 1976
Võistlus nr: 12
Tiimi liikmeid 2
Ööbimine: 0

Rallirajal näeme, RAISK! (Ehk)

Pilti kah:    

HONDA GL 1000-1976
Vasta

Ilm mõnusalt talviseks muutunud, võimalik kiiruskatseid teha? Keilast mitte väga kaugel 2 arvestatavat rallimise kohta Wink

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta

(24-01-2012, 16:42 PM)heikson Kirjutas:  Ilm mõnusalt talviseks muutunud, võimalik kiiruskatseid teha? Keilast mitte väga kaugel 2 arvestatavat rallimise kohta );
Talv tuli liiga hilja. Eelmine aasta (vaatan praegu vana "aruannet" iseendale) oli tänaseks kuupäevaks mõlemad rajad algusest lõpuni valmis ehk aja- ja bensukuludele tõmbasin joone alla. Aga lumi ja külm tuli millal? Ma võtsin see kord korralduse aeg samal ajal Vahemerel päikest ja siin uputas.
Aga on ka nüüd mõlemad rajad põhimõtteliselt valmis, käib peenhäälestus ja vigade parandus. Seega veel joont alla ei tõmba.
Põhimõtteliselt saavad turistid ühe lisakatse ja sportlased kolm. See, et eelmine juubeliralli me suutsime nii pika ja paljude katsetega raja joonsitada ja isegi selle kuidagimoodi mõistlikult "ära teha", oli aasta 2011 eripära. Kes osales, sai nautida. Seevastu on Ilmataadiga kokkkulepe olemas, et 25.veebruar teeb Tema ralliilma ja kiiruskatsed Wink Vaatame, millega Vana seekord üllatab.
Mis veel: hetkel on ju kirjas 150 jõuvankrit ja see on tegelikult lisakatse jaoks overkill. Lõuna eel Märjamaal saab pulli...

Selle eest joonistan praegu asju nii, et oleks ikka "segadust" rajal Smile Turisti rada kontrollib Alwaro ja spordi raja kontrolli leppisin kokku isand Sooperiga (sest tavaline Sierra sporti ei saa, küll võib PilleR sellega tulla naisi "kiusama"). Turistidel on rajal 33 KP'd, mõned nendest ikka ja alati ka "konksuga", kokku ralli pikkus ~337 km. Spordi rada lahkneb ja jookseb jälle kokku, keskmised erinevad turistidest, paarisstart millega "tekitan" sellised paarid sport+turist, kes teatud AKP'desse peaks jälle ühel ajal jõudma jne. Näiteks Wax ja Vilukas võivad juba kindlad olla, et peavad teineteist rajal rohkem kordi nägema Wink Eks ma siin kogemuse, loogika ja ohutuse kohalt need stardipaarid moodustan... Rada tuleb lõpuks peaaegu sama pikk või siis pisut pikem. Aga eks on neid vimkasid juba see kah...
Vasta

Esitan taotluse registreerumaks Uunikute 11. Talverallile.

Fiat 600S
valmistatud 1971 aastal
klass Turist
osaleb kaks inimest
ööbima ei jää


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(24-01-2012, 16:42 PM)heikson Kirjutas:  Ilm mõnusalt talviseks muutunud, võimalik kiiruskatseid teha? Keilast mitte väga kaugel 2 arvestatavat rallimise kohta );

Ahoiii.
Heikson kiiruskatsetest 4*4 mehed,veokad ja bussid võivad ju tavaliselt und ainult näha.
Nii,et pead ikka GAZ 21 rajale minema.
Allan.


Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Täiustan osalejate arvu enda jõuvankris Opel Rekord (Simo Siniroht), 2le lisandub veel 2 osalejat seega kokku 4 osalejat
ja ööbijaid ei ole.
Vasta

Tekkis tõsine tahtmine wagonil tahm torust välja lasta. Seega panen end siia kirja, äkki saaks rajale.

Martin Branno, turist, 4x4
Jeep Wagoneer, 1980
Osalejaid:2
Ööbijaid:2

[Pilt: scaled.php?server=692&filename=080120113...res=medium]

Edit: Numbri eelistused puuduvad, parimad nagunii võetud.
Vasta

Nunii, ärkasin kah korraks talveunest:-) Auto pole veel kindel ja olin valmis käega juba viskama, aga... ei saa! No ikka peab tulema!Cool

1. Gerli Ramler, turist
2. Selgub õige pea
3. Reisijaid 4
4. Arvan, et ööbijaid ka 4
5. Numbriks endiselt 60
Vasta

Lahingu trassil näeme "raisk"
Võitlus tuleb ausalt ebaõiglane Big Grin Big Grin

(24-01-2012, 23:39 PM)Valmet Kirjutas:  Tekkis tõsine tahtmine wagonil tahm torust välja lasta. Seega panen end siia kirja, äkki saaks rajale.

Martin Branno, turist, 4x4
Jeep Wagoneer, 1980
Osalejaid:2
Ööbijaid:2

[Pilt: scaled.php?server=692&filename=080120113...res=medium]

Edit: Numbri eelistused puuduvad, parimad nagunii võetud.


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne