Uunikute 11. Talveralli 2012, STARDIJÄRJEKORD!!!

Kui selle ürituse käive on 600 000 eek
Umbes 400 osalejat + lugematu arv inimesi kes spetsiaalselt selle pärast kohale ilmub et seda tralli näha.
Ma siiani ei saa aru, miks peab üldse auhindu ostma: firmad peaksid paluma põlvili, et oma kraami meile anda, ainult selle eest, et nende bänner püsti saaks.
Pressiteates mainida jne.
Ses suhtes, kui palju on rahvarallis osalejaid?
Või on asi lihtsalt põhimõttes?

Igaljuhul nagu hoiatasin on auto läinud täis st kokku 4 inimest.
tiim 132. Ülekanne sooritatud.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

(17-02-2012, 15:26 PM)ullivilli Kirjutas:  Või on asi lihtsalt põhimõttes?

Pigem asi selles, et ei taheta seda fun fun fun üritust kommertsiks muuta Smile

Vasta

Kui veel jõuab siis teavitaks lugupidamisega korraldajaid,et meie ekipaaz(2tk) jääb ka öömajale. Ehk siis sööks ka õhtust hea meelega Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(17-02-2012, 15:38 PM)wax Kirjutas:  
(17-02-2012, 15:26 PM)ullivilli Kirjutas:  Või on asi lihtsalt põhimõttes?

Pigem asi selles, et ei taheta seda fun fun fun üritust kommertsiks muuta Smile

Mis asi on kommerts?
Kust kohast läheb kommertsi piir?

Kui tegu ei ole meeletult raha tegemise ja kasumi eesmärgiga üritusega, kuid on võimalus viia alla reaalselt kulutused ning sellega juurde saada pigem vaid hüvesid?
Kas see on kommerts või mitte?

Minu meelest 400 inimest, 600 000 eek eest rallitamas + iga aasta pea kõigis meediakanalites välja toomine on kommerts as it gets Toungue

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Team Granada teostas ka ülekande, ja ühtlasi teatab tegelaste arvu suurenemisest kahelt kolmele.
Edukat ettevalmistust!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta

Wax'ilt õige tähelepanek: kui asjal on raha maitse juures, on see juba kergelt "sita maitsega". Ja siis tuleb seda hoopis teistel põhimõtetel teha alustades Laekuri "isikust" jne. Ja siis kaovad kohe ära huvilised ja kommertsiks keeratud papiteenimise üritus sureb tasapisi välja. Kas hakkan siitsamast Eestist näiteid tooma sellest samast autodega seotud hobindusest, mille eest olen tegelasi hoiatanud aastaid ette...

Teine väga proosaline põhjus, miks on Legendi kaanel kõik need aastad olnud kirjad "Korraldavad vanatehnikasõbrad omakeskis ja Toetame ennast ise, sponsoreid ei ole." on lihtsalt selle pärast, et siis tahab iga sendijagaja saada igale poole omasid logosid, kleepse ja kurat-teab mida veel ja see on sitaks tüütu! Meie peame selle jamaga tegelema ja Teie peate need igal juhul peale kleepima. Siis tuleb jälle minna sportasjade teed, kus alati on Juhendites eriliselt väärakad punktid a'la "korraldaja reklaamist keeldumisel trahv" (ja ikka räige number) jne, jne. Üldse on iga asja eest väärakad trahvid, oled Korraldajana nagu Hävituspataljon....

Ehk asi on puhtalt mõnus kinni. Meil kõigil on kordi mõnusam seda teha ja sõita, kui pole tüütuid "sponsoreid".
Aga kui keegi väga tahab hullu pappi välja käia ja ikka tõesti omad nimed/logod kõikjale saada, siis ma olen juba aastaid julmalt välja öelnud numbri: täna on see minimaalselt 6500 euri (varem 1000000 eek) puhast raha ja millegi "määramise" õigust selle eest ikka ei saa Wink ! Ja siis saab täpselt selle numbri jagu Teie kulusid vähendada ehk suurusjärk -16 eur per molu odavama osalustasu.
Ahjah, just see ongi Talveralli fenomen: me kõik koos suudame teha üliodava aga piisavalt pika ja põhjaliku lisaväärtustega ürituse ilma sponsoriteta ja kogu üritusega veel ise "sitaks rahul" ka olla Wink

PS: Juhendeis ju kirjas, et auhinnalaud pole suletud ja kes tõesti tahab neid parematele võiduajajatele anda, siis meie seda küll ei keela! Mul ei ole(ks) üldse raske Juhendeisse kirjutada a'la "selle ja selle klassi materjaalsed auhinnad pani välja see või teine firma" ja isegi see logo kuhugile sokutada.
Ütleme nii ,et praegu saan öelda nii: tiim nr 37 pani välja ühe cool'i karika (mille saajat me veel ei suutnud sm-Suppiga välja mõelda), tiim nr. 100 lubas 2 rehvi auhinnaks tuua ja tiim nr 89 pani ka üke laheda asja auhinnalauale. Täpselt nii ongi ja see on kuradi mõnus! Sellele siis lisaks on eelarveline 1K, mille täitmises nüüd ka enam küsimust pole. Lihtsalt see paneb nüüd paari päevaga "pea valutama"...
Vasta

Kui me räägime siin auhinnafondidest 1-2k€ vms, siis võib neerud alles jätta ja hinge saatanalegi müümata jätta.

Ma ei pea ennast teab mis spetsialistiks, pigem amatöriks, kuid mõne tudengi aasta jooksul nii mõnigi üritus ilma eelarveta ära korraldatud.
Tihtilugu piisab vaid sellest, kui toetaja logo riputad peopaika ja kui Reporter küsib, mis värk on, ütled ära, et tuu firma oli väga popp ning poetas meile hulka nänni, olgu selleks auhinnad või soojad pirukad.

Aga võibolla on minu kogemus lihtsalt eriline ning jopanud, võime panna sõnavõtu minu poolt lukku ka väitega, eks vanemad teavad og kuidas härrad soovivad Smile

Disclaimer: tegu ei ole mässu õhtutamisega või tüli norimisega vaid puhtsüdamliku sooviga saada head asja veel paremaks.
Kui on kõike juba proovitud ning kogemus et nii kisub kiiva, lepin oma eksimusega ning tunnistan et üritus on maksimaalselt nii hea kui üldse võimalik.

Kuigi täiesti suvalise näitena 40 Kasti õlutit(mis küll vaid 2purki näkku) selle eest et plakatid üles riputada pittu ei tundu teabmis hind või pingutus (kui kohale toimetamine kõrvale jätta).

Samas huvi korral olen nõus õla alla panema, ajusid ründama ja läbirääkimisi pidama erinevate firmadega (olgu see siis käesolev, suvine või järgmise aasta üritus) Ja ma ei loobi hetkel vaid tühje sõnu.
Kui pole viimase nelja aastaga minust lahti saadud või mul huvi kadunud, usun, et olen ka edaspidi autopede.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

(17-02-2012, 15:26 PM)ullivilli Kirjutas:  Ses suhtes, kui palju on rahvarallis osalejaid? Või on asi lihtsalt põhimõttes
Ütleme nii, et headel aegadel oli rahvarallis ka 130-150 masinat rajal. Siis, kui asi oli üle piiride minemas, stardimaks ja kogukulu odav ja eestlane hakkas vaikselt rikkamaks muutuma. Viimasel Saaremaa sõidul oli 88 masinat aga Saaremaa ja ralli tõmbab alati ligi.

10.märts teeb Rapla Kardirada rahvaralli. Võistlusraja kogupikkus: 62,43 km, Lisakatsete (LK) arv: 6, Lisakatsete kogupikkus: 13,35 km, Korduvkatsete arv: 2.
Stardimaks 100eur (50 eur nägu) pluss rahvaspordi võistlejakaart (16 eur ühekordne, 40 eur hooaja peale). Minimaalne kulu vaid osalemiseks 132 eur ehk 0,47 eur/km. Juhendist loen välja 11 inimest, kes selle mänguralliga vist aktiivselt ja igapäevaselt tegelevad...

Asi on tõesti põhimõttes ja see on muutunud ajaga eriliselt põhimõtteliseks! Kui meie suudame abikaasaga kahekesti maha märkida 694 km rallitrassi kahe klassi peale (ok, osaliselt ju trassid kattuvad aga sõita tuli kumbki eraldi sisse ja ka kontrollida), teha näiteks eelmisel aastal sportlastele 6 kiiruslikku lisakatset oluliselt suurema kogupikkusega + LK täpsuslõik, turistidel oli 3 katset ja seda 30 eur nägu koos kahe söögi ja õhtuse peoga igale osalejale.... ehk hästi natuke on ju võrreldav aga mitte konkureeriv Talveralli sport-klass rahvaralluritega, siis 2012 on nende kilomeetrihind 0,17 eur ja võttes sealt välja veel ka lisaväärtused, siis 8,3 eurosenti kilomeeter. 5,66 korda odavam kilomeetri hind.

Ma julgen täie tõsidusega väita, et kasvõi 2 korda nii pika ja oluliselt pikema kiiruslike lisakatsete kilometraaziga, selle Kesk-Eesti rahvaralliga laadse ürituse orgunn võtaks "meie tiimil" ühe nädalavahetuse, paar telefonikõnet, paar paberit teatud suure maa-ala sulgemiseks (kus ei ela mitte keegi), natuke aega ühe sahaga traktori leidmiseks ja ongi olemas. Sealsamas, kus ma tegin ihuüksinda 23-kilomeetrise "kvalifikatsiooniralli" 3 tunniga... ideest teostuseni. Ainus tõsiselt mõtlemist vajav lahendus on sellisel puhul täiselektrooniline ja kohe tulemusi pritsiv ajavõtt, mis maksab teatud kindlad summad. Aga seegi on "vaid raha taga" ja sedasorti numbritega opereerides peaks seda va pepre ikka olema...
PS: kerge huumoriga aga meil käib ka "konkurents" sõprade hulgas, kes pääseb Talverallile kohtunikuks Wink Ei pea kedagi põlvili paluma ja üle maksma. Aga ka see on olnud põhimõte, et me ei hakka "teiste mängumaadele" ronima. Me lihtsalt väga põhimõtteliselt ei taha kuhugi ega kunagi hobiga tegelemise tegevustes kirjutada selliseid klausleid, millest rahvarallide juhendid kubisevad. Kõigepealt rahanumbrite ja ulmeliste keeldude-käskudega näkku-makku ja siis "kirsiks tordile" kõige lõppu see (loe: minge te kõik tegelikult persse ja vaadake ise kuidas saate!):
15.1. Võistluse korraldaja ja Eesti Autospordi Liit ei vastuta õnnetuste ega nende tagajärgede eest.


Vasta

Tegelt foorumis on vist seda teemat suhteliselt mõttetu lahata.

Vaatab, kuna see aasta enam nagunii miskit ei jõua enam teha, siis äkki millaski peale rallit saab aega, et mõtteid jagada ja üksteise seisukohti selgitada. Smile

Ilmselge on see, et rahvaralli või rangelt kommertsralliga ei ole mõtet võistelda.
Pigem on eesmärk, et elu ei ole must või valge vaid on ka halle toone ning on võimalik kulusid kasvõi 1-2% hajutada, mis numbreid vaadates võib mõnes kohas olla täiesti arvestatav panus.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Täna ehk teisipäeval 21.02.2012 toimub enne Talverallit viimane numbrikleepsude jagamine Rahumäel Alfredi pubis kell 19-21!
Kes veel pole omi saanud, andke tuld! Seda ilusamini Teie jõuvankritele need peale jäävad (kui ikka soojas teha) ja meil kiirendab-kergendab laupäevahommikust hullust!
Lukku lõime ka sööjate hulga ehk siis talverallitajad + korraldav pool ja number on hirmuäratav: 450 suud tahab toitmist...
Vasta

Valmisolek nummer üks.

[Pilt: 6b42f4c9bd9670f85ae66ed3dd1d2f79.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Homme siis proovisõidule ja kui kõik vastab ootustele siis ülevaatusele. Teise variandina on sobiva sõiduki kiirsoetamine, mis tänaseks pole veel välistatud.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta

Mis puudutab seda kodanik Ullivilli poolt välja käidud ideed, et sponsoreid tuleks teenindada ka siis, kui nad "natuke midagigi annavad", siis minu tagasihoidlik vaatenurk on veidi teine. Nimelt mina isiklikult küll pigem maksan selle 30.- ära ja sõidan edasi Gulfi reklaamiga (mille eest ma midagi ei saa, aga need on lihtsalt nii lahedad), kui et lähen küla peale tola mängima asjasse täiesti mittepuutuva klepsuga stiilis "OÜ Vändra Vorstivabrik ja Pojad" ja säästan sellega 15.-. Lõppkokkuvõttes selleks, et vorstivabrikandi kleps püsiks maapinnast kõrgemal ning ringi liiguks, olen mina lugematu arv tunde garaažis veetnud, see töö ja vaev ei ole nii odavalt müügiks.

Reaalselt mingi plagu kuskil peosaalis ei ole müüdav asi, eriti kui pidu ise on sellise iseloomuga et hea kui sealt üldse midagi meelde jääb Smile Mis normaalselt kaubaks läheb on ürituse nimi ja kaasnev kohustuslik atribuutika autodel. See 1-2% ürituse kuludest tundub hea ideena ainult siis, kui sa reaalselt ei kujuta ette mis jalavaev on sponsorite leidmine ja teenindamine ning võtad seda kui "taevast kukkunud raha", mida ta kindlasti mitte pole.
Vasta

http://eestielu.delfi.ee/eesti/raplamaa/...d=63957301

Kui näete juba hiiglasuurt GRAZi, siis teadke, et kolonn on selle sabas," ütles korraldaja Priit Veski

GRAZ, Priit? Big Grin
Vasta

(22-02-2012, 14:02 PM)Jesper Kirjutas:  Mis puudutab seda kodanik Ullivilli poolt välja käidud ideed, et sponsoreid tuleks teenindada ka siis, kui nad "natuke midagigi annavad", siis minu tagasihoidlik vaatenurk on veidi teine. Nimelt mina isiklikult küll pigem maksan selle 30.- ära ja sõidan edasi Gulfi reklaamiga (mille eest ma midagi ei saa, aga need on lihtsalt nii lahedad), kui et lähen küla peale tola mängima asjasse täiesti mittepuutuva klepsuga stiilis "OÜ Vändra Vorstivabrik ja Pojad" ja säästan sellega 15.-. Lõppkokkuvõttes selleks, et vorstivabrikandi kleps püsiks maapinnast kõrgemal ning ringi liiguks, olen mina lugematu arv tunde garaažis veetnud, see töö ja vaev ei ole nii odavalt müügiks.

Reaalselt mingi plagu kuskil peosaalis ei ole müüdav asi, eriti kui pidu ise on sellise iseloomuga et hea kui sealt üldse midagi meelde jääb Smile Mis normaalselt kaubaks läheb on ürituse nimi ja kaasnev kohustuslik atribuutika autodel. See 1-2% ürituse kuludest tundub hea ideena ainult siis, kui sa reaalselt ei kujuta ette mis jalavaev on sponsorite leidmine ja teenindamine ning võtad seda kui "taevast kukkunud raha", mida ta kindlasti mitte pole.

Ärme nüüd tule jalavaeva koha pealt liiga ägedalt sõna võtma.
Usun, et Priit Veski oma kaasaga on antud ralli koostamiseks kõige enam jalavaeva näinud.

Võõrastele autodele mingeid asju kleepida ei oleks kindlasti mõeldav ja näiteks peopaika olen iga aasta mäletanud, kuna pole kommet ennast pildituks, väga kiiresti, juua.

suurusjärku 1-2% on täiesti reaalne ilma vast märkimisväärse vaevatagi.
Päris taevast ei võta seda arvamust ja tühja ei lahmi, ennegi nähtud, kuidas kinnisele üritusele, külastajaid ca 200 saadud suurusjärku 100k eest auhindu ja muud kasutatavat; lihtsalt loominguline peab olema.
St elu ei ole must + valge... vahepeal on terve spekter.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

(20-02-2012, 15:47 PM)ullivilli Kirjutas:  Tegelt foorumis on vist seda teemat suhteliselt mõttetu lahata.

Vaatab, kuna see aasta enam nagunii miskit ei jõua enam teha, siis äkki millaski peale rallit saab aega, et mõtteid jagada ja üksteise seisukohti selgitada. Smile

Ilmselge on see, et rahvaralli või rangelt kommertsralliga ei ole mõtet võistelda.
Pigem on eesmärk, et elu ei ole must või valge vaid on ka halle toone ning on võimalik kulusid kasvõi 1-2% hajutada, mis numbreid vaadates võib mõnes kohas olla täiesti arvestatav panus.

Sõbrake ma ütlen Sulle vaid seda, et see teema on minupoolt Priiduga lahti lahatud ja seni kuni üritusel osaleb u. 300 inimest siis on ka nendehulgas varjatud sponsoreid. Alati ei pea Plakat lehvima. Ja nagu Priit ütles, et mitte talveralli ei pea sponsoreid otsima vaid sponsorid peavad talverallit otsima.
Vasta

Viimasega nõus, telekanalid pläägutavad isegi küla kelgusõidust rohkem kui Priidu poolt korraldatud üritusest.[/i]

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Päris nii see nüüd ka ei ole, Kanal 2 on ikka minuarust pea iga aasta näidanud seoses nende kaastöötaja rallil osalemisega muidugi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Saaks nüüd veel oma stardiaja ka teada, oleks juba kõik väga hästi Smile
Vasta

Kohe tuleb esimesse postitusse ka lõplik Stardinimekiri!
See on koostatud vastavalt eisele reaalsele olule Talveralli trassil, mis koosnes meil ka tunniajasest Sitika välja kaevamisest ja prognoositavast ilmast, mida võite ise akvast vaadata Wink Labidad, köied, lumeketid etc võiks Turistidel ikka abiks olla ja 4X4 autod on jagatud just nii selelks, et oleks kogu aeg kedagi tõmbavat jõudu olemas.

Sport-klassi suuname sellest konkreetsest ~700-meetrisest kohast mööda (turiste ei saa, sest seal on ka KP Wink ) ja üks lõik 2 km jäi Märjamaa vallal lahti lükata, kuskohast eile poleks "tavaline" maastur ka läbi tulnud. See on hetkel ainus kahtlane lõiguke enne lõunat, kuskohta sportlased üldse kõige esimesena jõuavad... Muus osas tegime rajak ohe alguses nii, et sport-klassil, kel kell hakakb armutult stardiajast ideaalaega lõpuni lugema, ei tekiks liiga suurt võimalust turistide taga ummikus seista. Neil on tempo peal aga eisetes oludes ei pidanud me kordagi LE'd rikkuma ja VAID põhimaantee lõikudel näitas GPS kiirust korraks 91 km/h. Kõik pisemad kõrvalmaanteed ja vallateed oli kiirus 70-75 sirgel ja kurvis 45-50 ning sellise tempoga püsisime ideaalselt graafikus ja jäi igal pool ka natuke veel ajavaru.
Turist-klassil on keskmine oluliselt madalam ja selle võrra saab veel aeglasemalt sõita. Ehk Turist-klass ei pea ka põhimaanteede lõikudel (hästi pisut neid siiski on) üldsem itte selle lubatud maksimumi lähedal sõitma. Üle 70 km/h ei ole vaja üldse sõita, et graafikus püsida.
Mõlema klassi kohta kehtib see muidugi juhul, kui ise ära ei eksi jne.
Äktsionit peaks turismis siiski saama, eriti seal eespool otsas.

PS: 2 UAZ'i "viisin üle" aususe huvides busside klassi. 4X4 neile seekord ulmelist eelist ei anna, pigem on sõitjate arv ja kerekuju ikka buss, mis buss. Muuhulgas on see ka lükka-tõmba jõud Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne