Eelmäng 2012 rallile.
#1

Siis muud jutud siia ja regamine ainult regamiseks.

Esimene küsimus:

Priit(PlyVal) Kirjutas:

On selge ka ööbimise hind: 20 eur inimene, mida igaüks ise Rosotale maksab ja enne seda kas telefonitsi või interneti kaudu bronnib. Jällegi sama asi, mis alati - keegi jõuvankri meeskonanst võtab omale kapteni kohustuse ja bronnib kambale asjad ära. Nii on kõigil lihtsam arvutada ja pärast endal mugavam

Kas Teil on mingid erikokkulepped, et maksmine toimub kohapeal või tuleb broneeringu tegemisel arvestada saabunud kinnitusega kaasnenud vastusega?

Antud kinnitusega on teile tehtud eelbroneering kehtivusega 7 päeva, mille jooksul palume teil tasuda majutuse maksumus 100% ulatuses.

Meeleolukat aastavahetust soovides!

KC
Vasta
#2

Tere.
Eelmäng juba lõpukorral-täna sai regatud Talverallile.Cool
Kurb,et nii kähku kõik käis.Toungue nüüd kähku duzialla.
Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#3

Tere.
Kui kellelgi veel Talveralliks auto puudub siis müüa sellised autod,kui huvi ja küsimusi,vastan meeleldi.
Kõik on võimalikud rallipäevaks ralliseadesse viia.

5 erinevat autot osta.ee-s oksjonil.

ON UUE OMANIKU LEIDNUD.
VW Põrnikas 1303 S 1974a. 1,6L.KehtivTÜV manuaal 1111,11-
http://www.osta.ee/23288642

Müüa Peugeot 204D. Break. 1973a. Manuaal. 1555,55-
Pildimaterjali siit.

http://www.osta.ee/23289995

Müüa SAAB 96.1974a.Manuaal. 1333,33-
Pildimaterjali siit.

http://www.osta.ee/23289458

Müüa lahtine Citroen 2CV6 Kehtiv TÜV. Manuaal. 4444,44-
Pildimaterjali siit.

http://www.osta.ee/23289211

Amfiibauto Luaz 967M.Lahtine 1979a.Manuaal.Piirhinnata.
Pildimaterjali siit.

http://www.osta.ee/23289379

Rover-Mini,manuaal. 1,0l. 999,99-
http://www.osta.ee/23289874

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#4

Meenutuseks ja infoks nii vanadele kui uutele kulgejatele - Läänemaa on selline koht, kuhu tasub pagassis varubensiin kindlasti kaasa võtta! Aastal 2008 olime meie igatahes sunnitud 40km lisaringi tegema ja Haapsallu tankima sõitma. Big Grin Niiet - soovitan vajamineva kütuse kaasa võtta Smile
Samas - eks oleneb mis marsruudi Priit & Co. välja mõtleb Smile
Vasta
#5

mul sai 2008a isegi kaks korda besn otsa, ühe korra rallil ja teise korra koduteel natuke enne Rummut, ning siis selgus, et lähim tankla asub Keilas, siis hääletasin kankudega rummu vangla kanti, seal sain mingilt kohalikult 3l benssu (keilasse jõudmiseks oli vajalik min 4l), siis sõitsin liinibussiga auto juurde tagasi, lõpuks õnnestus ikka üks kaasvõistleja kinni peatada ja tal bensu lisaks saada, ahjaa trahvi sain ka veel - tagaturvavööd olid lahti, igaljuhul oli see soparalli üks lahedamaid rallisid
Vasta
#6

Kaseperre tehti peale teeremonti automaattankla. Juhuks kui Rummu kandis peaks kütus jälle otsa saama...
Vasta
#7

Minul said seekord kõik asjad otsa... alates genekast ja akust, kuni bensuni välja. Oli minu esimene talveralli... ja jääb eluks ajaks meelde!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#8

Väike meenutus meie esimesest uunikute sõidust aastal 2008

(29-02-2008, 19:44 PM)hollu Kirjutas:  Tervitused ka Zil "Maiu piimaauto" 130 poolt.
Meie tiim koosnes seekord kolmest inimesest: Kalle, Holger ja Mari.

Ja minule kui kõige väiksemale jäi vahva ülesanne..võtta kokku meie sõit.
Kui reede õhtul teatati kodus, et hommikul kell 6 on äratus ja rallile minek ei osanud ma muud midagi vastata, kui et..MIS ASJA??? Ise veel mõtlesin, et kui ebaharilik, et ei istutagi õhtu enne rallit garaaêis autot putitamas nagu tavaliselt kombeks. Hommikul kui nägin lõpuks, millega minek, siis sain aru küll..kui seda veel putitama oleks hakanud, ei olekski me kuhugi jõudnud! Kui õhtul hakkas silm juba kinni vajuma küsiti mult: "Aga kas sul ikka vanaaegsed riided on olemas?" Muidugi mul ei olnud. õnneks see mure oli lihtsalt lahendatav- läbi otsinud kõik võimalikud riidekapid, sai lõpuks ka sobiv kostüüm leitud.
Varajane äratus, mis mitte kuidagi laupäevaga kokku ei lähe, ei olnudki nii hull. Kiirustamiseks läks aga ikka, nagu tavaliselt.
Kui kõik auto juures kokku saime küsiti mult: "Noh, kuidas auto meeldib?" Ma ei osanud muud teha kui naerda selle peale. Veel rohkem naersin ma siis, kui Järvevana teel tippkiirust proovisime..50 km/h tuli ikka ära. Loomulikult ei saanud me üle ega ümber BENSIINIJAAMAST. Võtame ikka natuke kütet ka..100 liitrit või nii..
Ja oligi start. Muide väga vahva oli vaadata, kuidas kõik võmalikud sõdurid, arstid ja muud sellid autode ümber ringi sahkerdasid..Rõõm oli kohata ka teisi zillimehi.
Esimese AKPni jõudsime kenasti kohale. Kuigi sain teada, mida libedal maanteel ziliga külg ees sõitmine tähendab ja meie vapper kaardilugeja valelt lehekülge vaatas. Edaspidi otsustasin igaksjuhuks ise ka asjal sima peal hoida. Nii see sõit algaski.
Vaatamata sellele, et zil iga 15 km tagant keema läks; jahutusvedelik ja vesi pidevalt otsa said (sain teada ka mida selle puhul teha saab: kui läheduses on kraav, siis sealt saab ilusti vett kätte..halvemal juhul võib ka lumest vett teha..väga lihtne: pane kanister lund täis ja siis kapoti alla sooja);vaatamata sellele, et korra sai vee asemel radiaatorisse paar liitrit bensiini valatud (pimedas ei saanud enam aru millega tegu, järgmiseks oli õlikanister käes, aga õnneks märkasime oma viga); vaatamata sellele, et auto pidurisüsteemist õhk ära kadus ja kompressor enam nii palju õhku ei tootnud ja tagapidurid tuli lahti ühendada ja nendeta hakkama saada, sest kui pidurid peale jäid oli juba üsna raske edasi liikuda; vaatamata sellele, et pärast lõunat GPSi aku tühjaks sai (GPS oli kaasas, sest autol ei töötanud ei spidomeeter ega odomeeter) ja laadimisvõimalust meil endal ei olnud (edasi sõitsime regio kaardi järgi, täiskiirusel)ning samuti ei arvestanud me pimedas sõitmisega, niiet polnud meil ka lampi, et kaarti lugeda. Selleks kasutasime mobiiltelefone, kuid ka nende akud said ridamisi tühjaks; vaatamata sellele, et metsikul kiirusel metsavahe teel sõites kaotasime puuokstesse katuselt vilkuri, tagant kongist tööriistakasti ja ühe küljepeegli; vaatamata sellele, et kojamehed ei töötanud ja me eriti midagi ei näinud ning korra blokeeris meie vaatevälja ka sõidu ajal lahtilennanud kapott, vaatamata kõigele sellele saime ka kaasvõitlejaid abistada: sikutasime katkise bensiinipumbaga Mosse-sõbrad lõunale. Vaatamata metsikule kütusekulule ja veel metsikumale veekulule jõudsime kõigest 2,5 tunnise hilinemisega õnnelikult sihtpunkti. Selleks hetkeks arvasin, et nüüd on küll juba autoga juhtunud kõik, mis võimalik.
AGA EI ees oli veel kodutee. Lisaks sellele, et auto umbes tuhat korda keema läks, lendas summutipütt pauguga puruks, niiet korraks lõi leegi auto alt välja. Mina muidugi ehmusin kangeks. Kutid vaatasid teineteisele otsa.."mis teeme?" "mis siis ikka, sõidame edasi kuni veel saab" "seisma ei jää" "ei milleks". HULLUD. Ristil käisime veel tankimas ning saime ka politseile aru anda, et mis mehed oleme. Nad olid aga sõbralikud ja näitasid valgustki, kui autot remontisime. Tallinna jõudmine tundus mulle küll kahtlane, kuid suureks üllatuseks olimegi lõpuks kohal. Muidugi sai keset vabaduse puiesteed veel bensiin otsa ja poisid said JÄLLE kanistritega autot tankkida. Mulle öeldi et umbes 6 paiku on ralli läbi. Koju jõudsime kell 4 öösel. Tallinna jõudmiseks kulus üle 3,5 tunni. Ega zilimehe naine pole kerge olla ! Aga kõik kokku oli üks vahva seiklus!

Kokku kulus meil 300 liitrit bensiini ja jahutussüsteemist läks läbi vähemalt 500 liitrit vett.

TÄNUD:
Korraldajatele suurepärase ürituse eest ja vahva auhinna eest!
Volga meeskonda ja AKP seltskonda, kelle autodes GPSi laadida saime!
Sõbralikku Mosse tiimi, kes lõunapausi ajal meile kütust tõi!
Kubani meeskonda, kes meie mahapudenenud tööriista kasti teepeal üleskorjas..ainult mõned mutrivõtmed on puudu Big Grin
Kõiki neid, kes nähes teepeal tossavat zilli seisma jäid ja abi pakkusid!
Kõiki, kes kitsastel teedel meie taga uimama pidid, sest mööda ei pääsenud!
Köögitoimkonda, kes maitsvad toiduud valmistas!
Kõiki neid, tänu kellele meie tiim rajale pääses!
Ja üleüldse kõiki võistlejaid!

valik pilte: http://www.album.ee/album/30026112/50098043

Uut võistlust ja bensiini hindade langust ootama jäädes
Kalle, Holger ja Mari

Vasta
#9

Järgides aksel73 eeskuju, teatan, juhul kui kellelgi on ideed ja autod otsa saanud, on samuti on üks hea isend saadaval, mis rallipäevaks võimalik täiesti vajalikku konditsiooni viia. Vähemalt ei tule sellisega keegi teine vastu ei Talverallil, ei Uunikute tähesõidul, ei lihtsalt Eesti teedel või linnatänavatel...Tegelikult on neid ju kaks, ühest võib teha mitte originaaltehnikaga treeningu ja rajude ürituste auto ja teine siis esteetiselt kaunim, kus kriteeriumiks originaalsus jms.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=773715&rhash=309e

Vasta
#10

Nagu igaaasta, ei ole ka seekord keelatud osta läänemaa köige kiireimat 64a rallitaunust-ei minu söit sellepärast ära jääSmile
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=675027&rhash=13af

Vaikselt hakkab müügiteemaks ära muutuma see siin, a mis sest ikka.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#11

No teeme müügiteemast siis ostuteemaBig Grin
Kui kellelgi mõni soodsa hinnaga rallimasin pakkuda on, siis võib mulle sosistada. Võtaks varuautoks või nii, sest buss on ikka omajagu ebakindel veel.
Vasta
#12

Eelmängu alla käib ka müük või päris autoga "mängimine". Lada-meestele mänguasju: tiivalaiendid, pantser, traksid, lisatuled etc. Kui kunagi ammu ehk täpselt 3 aastat tagasi sai poisile "Majanduskriis" kingitud, ei tahtnud keegi selliseid õigeid stiilijuppe müüa...

EDIT.
Ahjah, Zazikule aga ka teistele huvilistele, kes veel otsivad autot a'la kodanik Õiemets MuhuKlubist: 1965 Fiat 1100 Pori lähistel 1600 tugriku eest on sigaodav sõidukorras täisoriginaalis hästi säilunud tagaveolise uunik-auto eest. See on absoluutselt selge, et Eestis ei leia sellist asja mitte kunagi... isegi ligilähedast mitte! Polnud jälle kaua aega Eesti ja Soome kasutatud autode hindasid võrrelnud ja see, mis meil toimub, on ikka nukkerSad Veel nukram on hindade vahe vanatehnikaks klassifitseeruval tehnikal, sest tolle Fiatiga saaks tuima näoga peaaegu otsejoones tollele Soome talverallile minna.

Veel paar näidet autodest Soomes, millega Talverallile tulemiseks peaks piisama stardile eelnevast vabast reedest: Ford Cortina 1200 eur, siis too valge Toyota Corona 750 eur või värskelt värvitud punane samast kohast või üldse kahe sõbraga mõlemad korraga; või miks mitte hoopis selline Lavian Autokori OY poolt ümber ehitatud ja mingid ajad mingi muuseumi laos seisnud päris heas korras originaaltehnikal GAZ 69 1522 eur eest?
Ma ei hakka Eestis hetkel pakutava kräpi ja küsitavate hindadega võrdlema, äkki mõni neist on siinse kasutaja oma ning võtab solvuda...

Ahjah, see on nüüd viimane näide, mis peaks olema see "viimane nael kirstu": M-B W115 230.6 manuaal, kallitel valuvelgedel ja väga edevas korras 1950 eur. Eestis kujutavad selliste omanikud endale kurat-teab-mida ette!
Vasta
#13

Tähelepanuks, magamiskohad hakkavad Roostal otsa saama!
Soovitan kiirustada!

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#14

Selgus, et järele on jäänud vaid puhkemaja , milles magamiskohti 10-le inimesele ja nüüd probleem selles, et minul on vaja vaid 4 magamiskohta, kuid 6 kohta jääb vabaks, ainus lahendus on mõned meeskonnad ühendada ja ära broneerida.
Kes iganes selle maja üürib, paluks minu 4 inimest ka sinna mahutada.

reigop@hot.ee 5510911

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#15

Masinist, äkki bronnid ise ära ja paned 2 kohta seal kohe mulle ka kinniBig Grin
Ehk siis 4 jääks veel soovijatele vabaks.
Vasta
#16

Tundub nii, et need ,kes endale terved majad ära bronnisid ja on seega ka sunnitud nende eest maksma(sest arvestatud on nii, et kõik majade tava-magamiskohad ehk toad ja katusealune on täis!!!), saavad hakata endale meeldivaid kaasüürilisi valima. Seega tekib "Roosta kämpamajade magamiskohtade järelturg" Wink

Seega jätakski ka selle ehk siis "voodikaaslase otsimine Talveralliks" siia eelmängu teemasse. Kõlab kelmikalt....


Aga on ka uudis magamise kohta, mille panen peateemasse.
Vasta
#17

Ülikiire reageerimise tulemusel on ka "minu" majake komplekteeritud ja 5 erinevat meeskonda on sõbralikult paigutatud 1 katuse alla ära.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#18

(04-01-2012, 17:19 PM)masinist Kirjutas:  Ülikiire reageerimise tulemusel on ka "minu" majake komplekteeritud ja 5 erinevat meeskonda on sõbralikult paigutatud 1 katuse alla ära.
Ja nii need uued (vanatehnika)tuttavad tekivadki. Just see ongi olnud Talveralli algusaegadest peale põhimõte.
Vasta
#19

Tere mehed!

Meie naisekipaaziga on nüüd juhtunud selline lugu, et meil ei ole mitte katusealust ega sooja nurka Roostal, kus endale õhtuseks peoks kleite triikida ja päras iluund teha Toungue

Nii, mehed, hakakke pakkumisi tegema! Smile Äkki on olemas sõpru, kes saaks kokku ühte majja kolida ning jääks üks maja vabaks...või on mõnes suuremas majas tuba pakkuda.

Roosta lahke onu pakkus meile muidugi lahkelt ka ööbimist ühises toas a`la 30in koos, aga sellest me esialgu loobusime Toungue

Lahket meelt soovides,

8.01 seisuga on meil ööbimine olemas :-) Tänud,kes meie pärast muret tundsid!

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#20

krt, hiljaks jäime. skiffi küll ei tahaks kaasa vötta...



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne