Eelmäng 2012 rallile.
#61

järelikult oli see rada mõeldud päevasele läbimisele, sest öisel ajal ei näinud seda kohta kohe ültse ja päevasel ajal pole mul võimalik seda trassi läbida mitte mingi valemiga, kui just keegi mulle päeva palka kinni ei maksa Cool
Vasta
#62

(12-01-2012, 22:14 PM)moskiito Kirjutas:  järeli, kui just keegi mulle päeva palka kinni ei maksa Cool

talveralli jaoks saab ju palgata puhkust võtta, asjadega kursis olevale tööandjale ei peaks see küll üllatusena tulema, töökoht ja eraelu ei tohiks küll rallit kahjustada, kui ta seda teeb, siis on miskit valesti
Vasta
#63

Nonii homme siis lahingniidukiga rada sõitma Big Grin täna sai yv läbitud ja dokid korras nyyd Big Grin
Vasta
#64

tiim 51 käis eile õhtuhämaruses kvalifitseerumas Smile
Super rada Wink

Kes veel minemas on soovitan kõrged kummikud kaasa võtta, soojad ilmad on oma töö teinud.

[Pilt: kvalif.JPG]


Vasta
#65

http://fotoalbum.ee/photos/vilimo/92942498
Eile pääval siis tehtud Big Grin

Rada oli fun fun fun Big Grin
Vasta
#66

(12-01-2012, 23:20 PM)supp Kirjutas:  
(12-01-2012, 22:14 PM)moskiito Kirjutas:  järeli, kui just keegi mulle päeva palka kinni ei maksa Cool

talveralli jaoks saab ju palgata puhkust võtta, asjadega kursis olevale tööandjale ei peaks see küll üllatusena tulema, töökoht ja eraelu ei tohiks küll rallit kahjustada, kui ta seda teeb, siis on miskit valesti

töölt vabaks saaksin alati võtta, see pole probleem. probleeme hakkab valmistama pigem rahalised kohustused järgmine kuu sest hoolimata eesti keskmisest palgast, tulen ots-otsaga kokku. Sõiduajaks saan selle lisa kapitali välja pigistada, kuid jah.......
Vasta
#67

Rada sai igatahes läbitud. Oli kõike - nuputamist, kahtlemist, ümbermõtlemist, suuri hoovõtte kõrgendike vallutamiseks, lund, vihma,kiilasjääd ja nii sügavat vett, kus tuli tunne, et olemasolev rootsi raud tuleb vahetada saksa raua vastu, mis soomustatud ja U-Boot'i nime kannab. Aga meenutagem legendaarset polaaruurijat Robert F.Scott'i, kelle motoks oli: " Võidelda ja otsida, leida ja mitte alla anda." Nii ka meie. Tubli Volvo ei jätnud meid hätta, kogutud fotomaterjal koos mõttetöö viljadega sai ära saadetud ja ekipaaž ise peakohtuniku armu alla heidetud.
Vasta
#68

Tere.

Kvalifikatsioonirada oli meeldivalt kerge: alguspunkt selgelt äratuntav, rada minu pereautoga kergelt läbitav. Kordagi mudas ei maadelnud, kinni ei jäänud, isegi peaülekande korpus ei saanud märjaks.
Eks enne päris rallit võiks autot veidi kohendada.

   

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#69

Kuna tegu on otseselt ettevalmistusega Talveralliks, siis postitan oma jutu siia.

Nimelt otsin oma talverallikale "katust". Sobib tavaline garaazhiboks (otse omanikult, maakleritasu paarikuise üürimise eest ei taha maksta), mõni nurgake mõnest suuremast ruumist või... no mida iganes pakkuda on. Tähtis lihtsalt et katus oleks peal ja autoga oleks võimalik aeg-ajalt käia trenni tegemasToungue
Ühesõnaga vähenõudlik olen, aga igasuguseid "boonuseid" võib ka pakkuda.

Tarvis oleks seda pesa vähemalt Talverallini, võib ka kevadeni või miks mitte ka pikemalt Big Grin

Asukoht Tallinna piires, mida lähemal Mustamäele seda parem.

56455710 või PS
Martti
Vasta
#70

Jõudnud natuke aega tagasi Tartusse eelkvalifikatsioonilt...

Kõige pealt suur tänu audi ja maasturiga Funnivatele, kes andsid peene vihje, et suurde mäkki saab ka ringiga.
Tänud ka valge maasturiga noormeestele, kes tõukasid auto käima ning loomulikult kõige suurem tänu Luaz´ga liikunud 3 mehele kes aitasid veelkord auto käima ja olid julgustuseks selja taga "kergesti" sõiduautoga läbitaval rajal. Lõbus oli kindlasti aga kahjuks auto tervena Tartu tagasitoomine hakkas lõpus suuremat rolli mängima kui leida viimased kontrollpunktid.

Isegi kui rallile siiski ei pääse oli ka tänane seiklus adrenaliinirohke ja päris põnev.

Tervitades,
Kuldse audi 90 tiim
Vasta
#71

Meiegi seiklesime täna lõbu pärast teist korda ja mitte asjata. Lõhkusime esimestena lompidel jääd ning sikutasime ühe uppunud linnamaasturi kuivale.

Aga video meie eelmisenädala sõidust Maanteemuhuga

Ja täna VOL2.
[Pilt: vol2.jpg]
Vasta
#72

videos suht pikalt jookseb algusepoole kellegi ölirada keset teed
Vasta
#73

(16-01-2012, 00:11 AM)enta Kirjutas:  videos suht pikalt jookseb algusepoole kellegi ölirada keset teed
Porivesi, keegi oli mäest alla tulnud läbilompide ja siis võttis raja taha.
Et õnneks keskkonna reostusega ei olnud tegemist.

Vasta
#74

Ka Granadateam läbis trassi peaaegu viperusteta, kui mitte arvestada 1x jagaja kuivatamist ja 2x jääsupis ukerdamist. Tänud kaasvõitlejaile, kes ikka huvi tundsid rannaäärses lombis jäätükkidega võitleva seltskonna vastu ja ka vähe tõukasid, nii, et lõpp hea, kõik hea.
Jama oli põhiliselt selles, et jäätükid kogunesid tagasilla ette ja tõstsid auto üles.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#75

Kuna me tulime praegu saunast peale päris pikka Talveralli raja (ümber)kirjutamist ning sellesinase Sitika välja kaevamist kapotini ulatunud tuisuvaaludest ja ei ole maailma kõige kainemad kirjutajad, siis igasugune vastukaja esmaspäeval "nobedate näppude" voorus. Juba praegu on aru saada, et KP4 Vladi "tuntust" ei mõelnud välja mitte keegi ehk see KP loetakse kõigil õigeks ja et KP7 saime vaid ühe selle vatsuse, mida mina mõtlesin (sest see Ristsõna on Tiina ehk TKO poolt üle "kontrollimata" ja lihtsustamata)... Kogu rada ja Ristsõna tuli mõne tunniga sõitmisest pdf'ini ehk nagu "sülg suhu tõi". Aga eks me punkte ikka jagame, täiesti "tavapärasel" talveralli kombel Wink kus vanaema kass kuulab "hädaldajaid" .

Aga ka selge on see, et kogu see aktsioon täitis eemärgi: just for fun ja ei mingit võidu peale ajamist! Seda haiglast võistlusmomenti on Eesti hobi-autospordis selgelt liiga palju aga oskuseid napib enamusel. Miks mitte asja hoopis "mõnuga võtta", teineteist välja lükata ja lihtsalt ilusat päeva nautida? Alati on keegi kellestki natuke parem aga see ei peaks olema hobis "eesmärk omaette". Kui väidetavalt käisid rada proovimas suhteliselt suvalised tegelased Talveralli mõistes, siis on ju hea. Äkki muutub midagi ka muudel aladel? 100 tugrikut per auto võiks ikka seiklust ka saada...
Vasta
#76

(15-01-2012, 23:33 PM)070anc Kirjutas:  Tänud ka valge maasturiga noormeestele, kes tõukasid auto käima ning loomulikult kõige suurem tänu Luaz´ga liikunud 3 mehele kes aitasid veelkord auto käima ja olid julgustuseks selja taga "kergesti" sõiduautoga läbitaval rajal.

Rajal oli eile õhtul tõepoolest lõbus, autoks oli meil küll Luazi asemel sootuks VW Iltis, a kes see pimedas nendel presendist koletistel vahet teeb Wink
Peab mainima et Audis oli ikka üks krdi kange tüdruk
Vasta
#77

Vabandust automargi sassi ajamiselSad
Aga kange tüdruk ta on tõesti, ehk oleksime muidu siiani kuskil rajalBig Grin
ja muidugi palus tänada komplimendi eest!
Vasta
#78

Teinekord kohtab päris rariteetseid sõidukeid, millega paras rallile müttama tulla. Vähemalt pole veel keegi siiani tankiga talveralli rada läbi sõitnud aga näe - siin ta on - Kuningtiiger oma eheduses (vt. lisatud pilti)!

Ilmselt on tegemist taganevate saksa vägede jäänukiga Tallinnas 44'-ndast aastast. Minu objektiivi ette jäi ta küll alles novembris 2011....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#79

Sada korda teele sattunud,
pole kordagi sealt tulles olnud kurb.
Olen jupi kaupa Paldiskiski käind,
olen Merevaadet kõigi lisadega näind.

Kellad helisevad, viled huilgavad,
täna öösel, kui vaid lubad finiseeruda.
Teie ette oma fotod välja laon,
Teie ristsõnadesse ajataju kaob.

Ref
Lõpmatu mõistatus
siiamaani on minu jaoks see
Legend autos!
Hallo Veski,
Su Rallirada sõidan vallutama.

Oled hullem sa, kui kogu maailma Ralli lord.
Olen saabumas, et kaela saada kuld.
Kiiver kukub käest, kui seisan sinu ees,
võta vastu õlistenäppudega mees.

Ref

Ref 2x

Sõnad Smilers/Muusika Smilers


http://www.youtube.com/watch?v=YOmjWe-3FZM

(16-01-2012, 03:37 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Kui väidetavalt käisid rada proovimas suhteliselt suvalised tegelased Talveralli mõistes, siis on ju hea. Äkki muutub midagi ka muudel aladel? 100 tugrikut per auto võiks ikka seiklust ka saada...

Ja ma olen seda korduvalt rääkinud, et paljud ostaksid UTRL i legendi juba sellepärast, et lihtsalt seigeldaToungue
Vasta
#80

me käisime ka eile oma ford taunusega kvalifikatsiooni proovimas ja esimesel väiksemal teel olime omadega kõhu peal...
saime välja ja edasi aga järgmisele väiksemale teele otsustasime mitte sõita enamWink
kahju et taunus nii kehva läbimisega on aga naine sai vähemalt õhtuse treeningu tehtud (lükkamisega)

Taunus XL 1974
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne