Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Tervist!
Küsin vähe nõu.
Nimelt Kus võib olla viga et pidurdades käru plokkis ja auto ei pidurda üldse, samas ka ilma käruta pidurdab auto halvasti, tuleb jõuga suruda.
Teiseks. Paned jahutus vedeliku normini, aga keedab välja selle. Päris tühjaks ei aja, mingi osa jääb sisse. Temperatuur ei tõuse, ehk siis kõik jääb toimima kuid miks ta ikkagi välja ajab, ehk keegi oskab aidata.
Tervitades
Siim
Postitused: 3,512
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Esimene mure tekkis külmade ilmadega? Õhusüsteem ilmselt niiskust täis ja ära külmunud.
Teine viitaks justkui mingile ummistusele.
Mis masinaga tegu muidu?
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Trumlite vahetus aitas päris palju, kui on ikka kontrollmõõdus või veidi väljas, ei ole Scanial pidureid. Narrede käik? Esipidurid lähevad kergemini plokki, kui tagumised, märjal teel näiteks?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Minul oli pidurdusjõu regulaator raami küljest lahti roostetanud Volvol. Mille lihtsalt vahelt minema viskasin.
Lisaks olid piduri silindri kummid katki mis peale töötas ühe ratta neljast silindrist vaid 2 teised olid nii kinni roostetanud et sai kõvasti k---i näha et lahti saaks.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
11-01-2012, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2012, 10:13 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Ksf! topse kirjeldatud autol oli tõenäoliselt õhk-õli tüüpi süsteem. Scanial täisõhk. Pidurisilindreid ei ole ja koormusregulaatorit ei saa välja visata õhkvedrustuse korral.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 101
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
11-01-2012, 21:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2012, 21:05 PM ja muutjaks oli
hyva.)
Jahutusvedelik tuleb sisse suruda radika alt seal spets koht.Muidu jääb õhk termostadi juurde ja ise ta sealt välja ei tule.Kui autol on retarder,siis ka selle radika juures on tosooli lisamiseks spets otsik.Piduritega on juba raskem teema.Samas,kui jahutus ja soojendus töötab siis las jääda nii,kui on.Muidugi on see tähtis,et jahutusvedelikku liiga palju sisse ei pane,peab olema paisumisruum.
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
piduritest:
Esteks oleks tarvis teada, mis sisteemiga auto on. Kas vedrustus õhuga, või vedrudel? mis põlvkond ja mudel?
Õhuga vedrustuse puhul on nivoo ja pidurdusjõuregulaator koos.
Vedrudega sisteemi puhul, on pidurdusjõuregulaator tagasilla kohal.
Aga tõenäoselt tegu siiski kulunud klotside/trumlitega, mittetoimiva pidurihoova regulaatori (automaat, v. manuaal?), kinniroostetanud piduri/klotsi pöörade vms-ga.
Jahutusest:
Pöördu kuskile teenindusse, kus olemas jahutusvedelikus heitgaaside tuvastamise tester. Kui see näitab gaaside jääke jahutuses, siis luhvtita sajalisi ja asu kaanetihendite kallale. 11l mootori puhul, võib asi osutuda keerulisemaks, silindrihülsid kipuvad paigast liikuma ja nende paikaajamine on spetsialisti rida, spets. tööriistadega.
Kui gaasijääke ei leita, siis pikem juurdlus teemadel: termostaat/veepump/ummistunud jahutus.
See, et temp. andur ei näita kõremat temp-i, ei anna põhjust muretuseks. Andur nimelt ei suuda mõõta gaaside/aurude temperatuuri, st blokis võib vesi keeda, kuid kaanes on vaid aurud ja tulemus on fataalne.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Nii Mark on siis Scania R113 380. mootot on 11l.
Piduri mured ei tekkinud külmaga. Loen ja vaatan need vastused läbi ja katsun vaikselt lahti võtta ja uurida. Tänan vastuste eest!
Postitused: 101
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
ka meil olid seda markki scannid ammu ammu.sul siis suht vana auto.