16-04-2012, 17:59 PM
(16-04-2012, 09:12 AM)MeelisV Kirjutas: jah seda väänamist ja hüppamist ja loksumist on omajagu olnudOlin täna vihma käes müüri ladumas, märjad tunked turja rõhumas.. ja mõtlesin, et..näe, läks meelest, et su uus haagis saab ju tunduvalt kergem, vanal vineer ja teistsugune konstruktsioon..
Samas pole ma mingeid kahjusid kannatanud. samas vaatasin hirmuga kui jälle "kolks" taga käis kas kuut ikka sirge on.
eks ta lõi põhja ka seepärast et kuut oli raske selle vedrupinge jaoks kuid normaalse lainetava tee peal oli samas lust vaadata kuidas asi sujuvalt mängis ja õõtsus - ei hüpanud nagu tavaline tühi haagis.Nüüd saab kuut tunduvalt kergem - usun, et selline põhja löömine kaob ära.
Oot, ma tahtsin küsida, et kuidas see porilaua tegemise süsteem käiski - vanale rehvile tegid algselt vormi, kipsist, sinna peale tegid klaasplastist sablooni, mille sisse tegid siis omakorda originaalporilaua?
Mind vaevab lüsimus - kui vorm on olemas, mida sinna vahele pannakse, et toorik vormi sisse kinni ei jääks? Mingi määre? Kile? Või mingi muu vahend?