Tuula T-200
#1

Olen tegelenud juba mõnda aega Tuula taastamisega. Ei kutsu ennast restauraatoriks ega tegelegi viimasega, vaid lihtsalt annan aparaadile tänapäevasemat välimust.

Sai siis ostetud see isen leivategija Mati käest paar aastat tagasi ja nüüd siis viimaste kuude jooksul asi käsile võetud.
Lisaks leidsin veel kodukoha lähedalt ühe t-200 doonori, kust pealt ma mõned tükid maha kruvin, kuid loodetavasti ta ikkagi enam vähem komplektsena säilitan, et ka see hiljem liikuma panna.

Tehtud on siiani enam-vähem kõik keretööd (liivaprits, keevitused, krunt ja värv), vahetanud laagrid ja puksid nii palju kui võimalik ja olen siis seda lego niipalju kokku pannud kui olen jõudnud.

Tööd on veel palju, ootavad tegemist kõik kroomdetailid, osad pisimad pudinad mis ma talle juurde leidnud olen vajavad värvi.
Hetkel tegelen uue elektrijuhtmestiku vedamisega.. aga see kuramuse skeem mis mul ees on on kõik vene keeles, niiet pole see üldse nii lihtne mu jaoks Smile
Lisaks on probleeme amortide leidmisel, tagumised saab veel taastada, aga esimestel amortidel on plastikud puruks ja need tuleb uued leida.
Ja muidugi sadulsepale tuleb palju tööd anda, kuna 3 sadulat sellel liikuril ju kokku.


Ei oska siia pilte lisada, seega annan lihtsalt lingi kust võib tegemisest väikese ülevaate saada: http://fotoalbum.ee/photos/maitpoiss







Unustasin lisada aastaarvu... aga seda ma täpselt ei tea, kuna dokumente mul ei ole. Dokumendid on ARKis arhiivis olemas kuna sellel rippus 1 vana number küljes, aga müügilepingu puudumisel arvatavasti juba surnud oleva inimesega, minule neid andmeid ei öelda.
Spidomeetri peal on mingisugune kirjutis kus on taga number 52. Ei tea kas see võiks aasta olla või mis? http://fotoalbum.ee/photos/maitpoiss/77755699
Vasta
#2

See 52 0n spidom.gosti aasta ühesõnaga spdo vastab 52a määratud gostile. Aga Tuulad on kuskil 62-66 aasta vahel arvan nii.
Vasta
#3

Mul ka mitu Tuulat üks mootori nr000657 kindlasti enne 60aastat jaon väiksed erinevused peale 60a. omaga võrreldes.Näit. metallist esitule reg.nupp samuti leevendi mutter,siis tulede lüliti samuti kroom ja kandiline nagu IZ-350-nel jne. 200M-l on juba testmoodi poritiib,amordid,jalakummid jne. 1970a tuli juba Turist välja ja hiljem Tulitsa.Olen ühe Turisti täits uue poest ostnud ja hulga aastaid sellega sõitnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne