Gaz 67B
#1

Käisin nädalavahetus metsas, tuttava vana gaz 67B kaemas, kuna ta ise asja ette ei võta saan arvatavasti ta ise sealt ära tuua. Iseenesest, oleks mõnus asi, kui ta seal umbes 15 aastat seinud poleks. Plekkidest pole suurt midagi alles, aga raam üllatavalt veel säilunud. Kuna kõigist kohtadest ei näinud pole võimalik päriselt ära arvata, mis seisus asi on, tuleb vist lihtsalt välja tirida, ja eks siis näis. Kuigi selle ära toomisega ongi asi kehv, sest asub teine metsa sees ja vahepeal on küllalt palju puid sinna kasvanud ja maa kah pehmeks läinud. Nii et siis ootan külma, ja siis jõulu ajal paistab kuda asi välja tuleb. Muidugi temast äärmiselt tobe mõte viia asi metsa, sest segas hoovi peal. Aga noh kõik pole meiesugused ja neil pole tehnikast sooja eg´a külma. Eks siis näis kuda asi edeneb.Mõned pildid ka.
http://www.pilt.ee/view/8651/
Vasta
#2

Kui hoole ja armastusega kallale karata,saab asja küllToungue Millepärast ta seisma jäi? Talvel on ta nii maakülge külmund,et ka Belarussil võib väljatõmbamisega raskusi tekkida:smug

Igatahes, jõudu!
Vasta
#3

Omanik sai kuskilt 69-a ja otsustas siis mootori ja kasti tollele peale tõsta ja nii selle masina saatus 17 aastaks otsustatud oligi.
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saekas
Käisin nädalavahetus metsas, tuttava vana gaz 67B kaemas,[...]
Kuigi selle ära toomisega ongi asi kehv, sest asub teine metsa sees ja vahepeal on küllalt palju puid sinna kasvanud ja maa kah pehmeks läinud. Nii et siis ootan külma, ja siis jõulu ajal paistab kuda asi välja tuleb. Eks siis näis kuda asi edeneb.
Maasturite ja vanatehnik huvilisena sulle mõned soovitused:
1)Proovi masin maa seest enne kätte saada, kui maa väga ära külmunud pole. Muidu ei tõmba üksi vägi seda sealt välja.
2)Külmunud maast vana ja roostetanud autot välja sikutades on suur tõenäosus midagi kõveraks või puhta katki tõmmata.
3)Kui endal tehnikat välja tõmbamiseks/ära toomiseks pole, siis küsi abi ja teised tõsite maasturite omanikud (näiteks EMKL\'ist)tulevad appi.
(minuga saab ühendust: landrover@4x4.ee ja 05010599)
Vastutasuks ehk saab omaniku metsas veidi off-roadi ka teha ;-) Cool

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#5

Soovcid originaaliks? Tundub pealesõjaaegne variant (iluvõre ja kapott viitavad sellele).Veljed all valed , armatuurlaud vale. Noh aga julge peale hakkamine on pool võitu.Kui sul probleeme on pöördu mu poole ja saame hakkama.Mul kataloog olemas ja mõned jupid üle.Aga Landy ütles õieti mine tungi asi maaseest välja pane pakud alla ja siis külmaga traktoriga järgi.
jõudu.
Vasta
#6

Ilus komplekt. Kuut peal on aga vale, alumine plekiosa tundub õige olevat. Muide, ka hullematest keredest on autod valmis tehtud.

Toodetud peaks ta olema ajavahemikus 1947-1953. Vähemalt korra on käinud kapitalis, sest pidurid on trosside asemel hüdraulilised.

Mootori koha pealt on küsimärgid, sest õhupuhasti on õige, 67 oma, aga et see mootor läks Gaz-69 peale, siis võis tal juba olla küljes Pobeda mootor.

Kui miskeid küsimusi 67 tehnilise poole kohta, siis anna märku, mul on üht-teist paljundatud.

Asp,
ex-67B
Vasta
#7

Aitäh siis juba tulnud soovituste ja informatsiooni eest. Sellest väljatõmbamisest mõtlesin isegi, et peaks vist ennem minema ja tungiga ta sealt ennem veidi välja tõstma ja siis naabertalust traktor kutsuda ja tollega siis vaikselt proovida mis saab. Ega see maa seal nüüd nii pehme kah ole, et ei saa üldse ligi, lihtsalt omanikul probleem on, et rikun tema mäenõlva ära, võibolla ka õigustatud. Hind on tema eest loomulikult täiesti sümboolne max.500 ja sinna lähevad veel traktor+treiler+kunagi ka paberid, sest dokumendid ta tegi oma 69-le ringi ja sellel neid kahjuks siis polegi, kuigi väike lootus on, et too 69 on omadega kah juba nii läbi et võibolla sureb enne ära, kui mina oma valmis saan. Mootor oli tal jah olnud pobi oma. Pole ise kunagi maasturitega tegelenud, seepärast olen igasugusest infost ja nõuannetest huvitatud, ja kohe kindlasti pöördun teie poole, nii kui asi sealmaal on et ta mul garaazis. Igatahes tänud abi pakkumise eest ja loodan et kõik läheb ilusti, et ta tõmbamise ajal pooleks ei lähe. Siinkohal tekkiski kohe küsimus, et ei tea millest teda seal üldse tõmmata tasuks, kere vaevalt kannatab, sillast kah rikantne???
Vasta
#8

Tõmbamiseks on ees ja taga veokonksud. Neist tirigi. Läbi see raam nüüd vaevalt niipalju on, et pooleks võiks minna.

Asp
Vasta
#9

Noh kui motot vaja siis moto+kkast+vahekast jne +häid nõuandeid.:rull:rull:rull
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saekas
Siinkohal tekkiski kohe küsimus, et ei tea millest teda seal üldse tõmmata tasuks, kere vaevalt kannatab, sillast kah rikantne???
Sellist maase vajunud ja kahtlaselt roostetanud autot soovitan üldse mitte traktoriga tõmmata, vaid proovida tasakesi vintsiga meelitada. Kui masin ilusasti kõval pinnal, siis võib proovida, et ehk käivd rattad ringi ja õnnestub ka terilerile vedada.
Mina tõmbekonksusid ei usaldaks, vaid prooviks mõnest risttalast tõmmta.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#11

Kurb näide sellest, mis võib juhtuda,kui seestpoolt õhukeske roostetanud raami ühet pukseerimispunktist järsult tõmmata.
http://www.landrover.ee/est/galerii/2002...mage85.htm
kuni
http://www.landrover.ee/est/galerii/2002...mage91.htm

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#12

Nojah, eks ta selline nii ja naa asi ole, et kui rattad maast lahti saada, siis vast pole probleemi, aga kui mitte,( sest ega ma enne jõule sinna jõua), siis võib asi kehvem olla. No eks ma püüa ikka seda üritust võimalikult ohutult ja ilma vigastusteta (autole) läbi viia. Olen ise kah autosid teise autoga tõmmanud (ka avariilisi) ja tean kui lihtsalt võib miski paigast minna, eriti sellisel aastaid metsas seisnud masinal. Üriame ikka vaikselt ja rahulikult. Võtan kangi kaasa ja päästan välimised servad lahti ,siis proovib tungiga üles tõsta ja lauajupp alla. Loodan, et nii vast ikka tuleb. Kuigi ka ruumiga on seal kehvasti. (Üüümmberrrringi kuused-kaaaaased) Loomulikult aitäh hoiatamast.
Vasta
#13

[quote]Niimoodi kirjutas: Aspelund
Ilus komplekt. Kuut peal on aga vale, alumine plekiosa tundub õige olevat. Muide, ka hullematest keredest on autod valmis tehtud.

Kuut paistab vale küll olema, aga võibolla et on tegemist ümberehitatud originaalkabiiniga. Kirjanduse andmeil olla tehtud kabiiniga gaz 67 väikeseeriaid.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#14

Nojah, see on selline segane valdkond. Tõepoolest tuli tehasest väike partii masinaid, mis kandsid tähist Gaz 67-420 ja olid kinnise kuudiga, lisaks veel kohalikes autoremonditehastes tehtud ümberehitused.

Aga paha asi on, et neist pole usaldusväärset infot. On vaid üksikud allesjäänud masinad.

Kuid tegelikult pole idee seda autot ka kinnise kuudiga taastada sugugi paha mõte, sest originaalis presendiga isendeid on meil juba küll, äkki võiks siis vahelduseks ka ühe kinnise korda teha? Piltidelt vaadates on see isend tegelikult päris kena kuudiga.

Siin on aga paar pilti kinnistest variantidest: http://avtocollection.narod.ru/gaz67/armada/6.html

Asp

Vasta
#15

No jah, ise täpselt sama meelt, et kui teha siis juba kinnine, kuna meie ilmad on kah sellised nagu nad on. Ja kuju on tõesti normaalne. Tehasevarjandist ta siiski vist aretatud pole, kuna küljeklaasid on ümarama kujuga ja käivad alla kah, samuti ustekuju on erinev. Tehasevarjandi katus on arvatavasti plekist ,see aga vineerist. Nii et pisut ikka erineb.
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saekas
Nojah, eks ta selline nii ja naa asi ole, et kui rattad maast lahti saada, siis vast pole probleemi, aga kui mitte,( sest ega ma enne jõule sinna jõua), siis võib asi kehvem olla. No eks ma püüa ikka seda üritust võimalikult ohutult ja ilma vigastusteta (autole) läbi viia.
Üriame ikka vaikselt ja rahulikult. Võtan kangi kaasa ja päästan välimised servad lahti ,siis proovib tungiga üles tõsta ja lauajupp alla. Loodan, et nii vast ikka tuleb. Kuigi ka ruumiga on seal kehvasti. (Üüümmberrrringi kuused-kaaaaased)
Tungiga võib kahte moodi proovida.
A. Hüdrotungiga sillatalast tõsta
B. Off-roaf Hi-Liftiga raamist upitda

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#17

Silla talast proovin, kuna hüdrotunk on olemas ja usk sellesse ka. Et kui ükshaaval igat ratast töödelda peaks õnnestuma.
. Teiega on väga meeldiv infot vahetada, kuigi siiamaale on see olnud suhteliselt ühepoolne (oma teadmised vanatehnikast pole just kiita).
Igaljuhul tuhat tänu teile mehed !
Vasta
#18

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saekas
Silla talast proovin, kuna hüdrotunk on olemas ja usk sellesse ka. Et kui ükshaaval igat ratast töödelda peaks õnnestuma.
. Teiega on väga meeldiv infot vahetada, kuigi siiamaale on see olnud suhteliselt ühepoolne (oma teadmised vanatehnikast pole just kiita).
Igaljuhul tuhat tänu teile mehed !

Mis mudu su esimene mõte olex??? Kas originaalix või Hot-Rod? Huvitav tiadaBig Grin

Ma mudu soovitax originaalix ,sest kinnist Gaz67-et pole ma veel omasilmaga ühelgi vanaautode kokkutulekul näinud.
Jõudu ja jaksu edasisex.Smile
Vasta
#19

Taastan ikka võimalikult originaalilähedasena, katusega.Põhiosad kindlasti originaalis.Mõningate vahetatavate detailide puhul võib ju mööndusi teha, niikauaks kuni originaaldetail käes. See on küllalt suur ettevõtmine et seal hakata omaloominguga tegelema ja originaalis on ta päris ilus asi.
Vasta
#20

See on ikka jubedas seisundis .
Ma millegi pärast kahtlen, et sellest asja saab Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne