Omanik sai kuskilt 69-a ja otsustas siis mootori ja kasti tollele peale tõsta ja nii selle masina saatus 17 aastaks otsustatud oligi.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Soovcid originaaliks? Tundub pealesõjaaegne variant (iluvõre ja kapott viitavad sellele).Veljed all valed , armatuurlaud vale. Noh aga julge peale hakkamine on pool võitu.Kui sul probleeme on pöördu mu poole ja saame hakkama.Mul kataloog olemas ja mõned jupid üle.Aga Landy ütles õieti mine tungi asi maaseest välja pane pakud alla ja siis külmaga traktoriga järgi.
jõudu.
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Ilus komplekt. Kuut peal on aga vale, alumine plekiosa tundub õige olevat. Muide, ka hullematest keredest on autod valmis tehtud.
Toodetud peaks ta olema ajavahemikus 1947-1953. Vähemalt korra on käinud kapitalis, sest pidurid on trosside asemel hüdraulilised.
Mootori koha pealt on küsimärgid, sest õhupuhasti on õige, 67 oma, aga et see mootor läks Gaz-69 peale, siis võis tal juba olla küljes Pobeda mootor.
Kui miskeid küsimusi 67 tehnilise poole kohta, siis anna märku, mul on üht-teist paljundatud.
Asp,
ex-67B
Aitäh siis juba tulnud soovituste ja informatsiooni eest. Sellest väljatõmbamisest mõtlesin isegi, et peaks vist ennem minema ja tungiga ta sealt ennem veidi välja tõstma ja siis naabertalust traktor kutsuda ja tollega siis vaikselt proovida mis saab. Ega see maa seal nüüd nii pehme kah ole, et ei saa üldse ligi, lihtsalt omanikul probleem on, et rikun tema mäenõlva ära, võibolla ka õigustatud. Hind on tema eest loomulikult täiesti sümboolne max.500 ja sinna lähevad veel traktor+treiler+kunagi ka paberid, sest dokumendid ta tegi oma 69-le ringi ja sellel neid kahjuks siis polegi, kuigi väike lootus on, et too 69 on omadega kah juba nii läbi et võibolla sureb enne ära, kui mina oma valmis saan. Mootor oli tal jah olnud pobi oma. Pole ise kunagi maasturitega tegelenud, seepärast olen igasugusest infost ja nõuannetest huvitatud, ja kohe kindlasti pöördun teie poole, nii kui asi sealmaal on et ta mul garaazis. Igatahes tänud abi pakkumise eest ja loodan et kõik läheb ilusti, et ta tõmbamise ajal pooleks ei lähe. Siinkohal tekkiski kohe küsimus, et ei tea millest teda seal üldse tõmmata tasuks, kere vaevalt kannatab, sillast kah rikantne???
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Tõmbamiseks on ees ja taga veokonksud. Neist tirigi. Läbi see raam nüüd vaevalt niipalju on, et pooleks võiks minna.
Asp
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Noh kui motot vaja siis moto+kkast+vahekast jne +häid nõuandeid.:rull:rull:rull
Nojah, eks ta selline nii ja naa asi ole, et kui rattad maast lahti saada, siis vast pole probleemi, aga kui mitte,( sest ega ma enne jõule sinna jõua), siis võib asi kehvem olla. No eks ma püüa ikka seda üritust võimalikult ohutult ja ilma vigastusteta (autole) läbi viia. Olen ise kah autosid teise autoga tõmmanud (ka avariilisi) ja tean kui lihtsalt võib miski paigast minna, eriti sellisel aastaid metsas seisnud masinal. Üriame ikka vaikselt ja rahulikult. Võtan kangi kaasa ja päästan välimised servad lahti ,siis proovib tungiga üles tõsta ja lauajupp alla. Loodan, et nii vast ikka tuleb. Kuigi ka ruumiga on seal kehvasti. (Üüümmberrrringi kuused-kaaaaased) Loomulikult aitäh hoiatamast.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
[quote]Niimoodi kirjutas: Aspelund
Ilus komplekt. Kuut peal on aga vale, alumine plekiosa tundub õige olevat. Muide, ka hullematest keredest on autod valmis tehtud.
Kuut paistab vale küll olema, aga võibolla et on tegemist ümberehitatud originaalkabiiniga. Kirjanduse andmeil olla tehtud kabiiniga gaz 67 väikeseeriaid.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
No jah, ise täpselt sama meelt, et kui teha siis juba kinnine, kuna meie ilmad on kah sellised nagu nad on. Ja kuju on tõesti normaalne. Tehasevarjandist ta siiski vist aretatud pole, kuna küljeklaasid on ümarama kujuga ja käivad alla kah, samuti ustekuju on erinev. Tehasevarjandi katus on arvatavasti plekist ,see aga vineerist. Nii et pisut ikka erineb.
Silla talast proovin, kuna hüdrotunk on olemas ja usk sellesse ka. Et kui ükshaaval igat ratast töödelda peaks õnnestuma.
. Teiega on väga meeldiv infot vahetada, kuigi siiamaale on see olnud suhteliselt ühepoolne (oma teadmised vanatehnikast pole just kiita).
Igaljuhul tuhat tänu teile mehed !
Taastan ikka võimalikult originaalilähedasena, katusega.Põhiosad kindlasti originaalis.Mõningate vahetatavate detailide puhul võib ju mööndusi teha, niikauaks kuni originaaldetail käes. See on küllalt suur ettevõtmine et seal hakata omaloominguga tegelema ja originaalis on ta päris ilus asi.