1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
normaalne tühikäik ning \"pauer\" kõigil pööretel (üle 4000rpm kasutan haruharva).
Ma ei saa aru, mis kasu on \"normaalsest\" tühikäigust. Kui üle 4000RPM ei kasuta, siis võiks eeldada, et sul on vähemalt 5L V8 aiste-vahel Wink
Vot ei tea, kas tõstsid C20XE peale? Kui nii, siis tegelt 4000RPM juures on juba 80KW (kui gaas on põhjas).
Tsitaat:mis mootor sul \"viisaastakuplaanis\" sisaldub? Kas on üldse mõtet praegusega edasi minna?
Praeguse mõtekuse pärast üldse saigi projekt ette võetud. Just seda ma üles upitama hakkangi, kuna tuleb odavam. Momendil tal juba u. 100KW 165Nm, arvestades seda, et ega mu masinal ei tule palju lahjem tuunigu-aste, siis ei tohiks ka vähem võimu tulla (neil 100+ hj/L). St, peale 316kraadise installi nõuan sellest mootorist 110-125KW@6800-7000RPM 175..185Nm@5600RPM olenevalt kui timmi olen segud/süüted saanud. Arvestades seda, et Ascona ostsin 3K\'ga ja tuuningu peale läheb kokku 4K, siis 7K\'ga nii võimas mootor saada pole just kallis lõbu. XE nukkvõllid üksi maksavad sama palju. Loomulikul on XE\'st võimalik 10% rohkem välja pigistada. Mõtlen pidevalt, et kui 18E kotti jookseb, tuleb 20SE peale minna, sest sinna annab sama nukkvõll panna. Ja 2-sest annab ka ligi 10% rohkem välja pigistada. Kui 1.8\'se puhul näen lage ca. 190hj juures, siis 2.0 tuleks ajada ikka u. 210hj\'ni. Kui 240hj/t jääb väheks , võiks mõelda juba mingi vana 3L\'se (võibolla turbotamise) peale, nende nukkvõllid on kah mingi 4K. XE jätanxin hea meelega vahele, kuna vahe 18E\'ga on nii väike. Selle 1.8E\'ga on isegi üle 110kw\'sed masinad ära joonestatud.
Saan aru, et mu plaanid on optimistlikud, aga ilma nendeta ei võtaks midagi ettegi.
Tsitaat:Ise näiteks praegust motot järele aitama EI hakka...
Mida ei hakka? c20XE\'d ei hakka?
Tsitaat:1.8 moto juurde ju ei sobi vast tekst:
Tsitaat:Korda saada masin, mis liigub alla 5.5sek sajani, ja alla 13.5 sek ET
Selles suhtes ARVAN siiralt, et eksid:
Tean, et kellelegi ei meeldi, kui Opel\'eid Lotustega võrreldakse. Aga Opel Speedster on Lotuse põhi tegevus ja Opel Lotus Omega on üks võimsamaid Lotuseid üldse.
Lotus Elise 111 \'02 vs Opel Kadett 18E \'68
Maht: 1796cc vs 1796cc
CR: 10.6:1 vs 10.5:1(mul 1mm lihvitud seega 9.5:1->10.5:1)
HP: 158@7000 vs 158+@6900
Nm: 175@4650 vs 180@5700
mass: 881kg vs 780kg (täis paagiga)
V-Sild: tagu- vs tagu-
moto: taga vs ees
0-100km/h: 5.3 vs <6s???
(Lotuse andmete õigsuse üle ma ei vastuta)

Ainus tõeline Elise pluss on kaalujaotus (ca. 35% ees) tänu mootori asukohale, mis annab talle (võrreldes esimootoritega) kuni (10%) 0.5sek kiirendust. Kuna tema vedavale sillale toetub 570kg vs 390kg mu masin (u. 51% ees).
Et asi võrreldavam oleks, viskame kadettile 100kg pagassi (taguteljest 50cm taha poole). Kuna teljest taga pool, siis kergitab see auto nina. Sellest 20% ja kg võrra läheb esiosa kergemaks ja 120%kg võrra taguosa raskemaks (teljevahe on 240cm).

570 vs 510 kg tagusillale, kui autode massid on võrdsed. See lisa, et Lotusel on siis 10% rohkem massi taga, ei mõjuta ta tulemust paremaks üle 0.15sekundi võrra. Ja tegelikkuses asfaltil sõites massi lisamine isegi vedavale sillale vähendab kiirendust, nii, et 0.15sek hoopis kadetti kasuks. st, et massi ja kaalujaotuse kohapealt Kadett alla ei jää.

Kui mass, võimus ja kaalujaotus on praktiliselt samad, siis on jäänud vaid suht tühised tegurid ..100kmh sõidu puhul nagu tuuletakistus ja veeretaksitus jms. Enamus neist teguritest on suht võrdsed ja nende erinevuste summa ei mõjuta kiirendust üle ntx 10% ehk 0.5seki.
Kui kevadel \"testima\" hakkan, panen 170/500 Racing tatised rehvid kah alla, nii, et haarde poolest ei tohiks kah alla jääda. Niisiis no andestame Lotustele, Lotuse 5.3sek + 0.5sek MAX (erinevuste tõttu) = 5.8sek @ 158hj/175Nm. Aga kuna võimu on \"aastaplaanis\" Big Grin (yeah right)rakendada 170hj+/185Nm, siis peaks sealt hammustamagi nii palju, et alla 5.5seki venitab sajani. Ehk +12hp/158hp=-7.6%hj, millest enamus (u.5%) reaalselt parandab kiirendust seega 5.8x95% = 5,5sek.
OK, aga unustasime ka selle, et Kadett on tegelikult kergem - u. 760kg, kui 10L bena paagis. Kaaluvahe on 15%, millest peaks piisama, et mõned sajad millisekundid lõigata Wink.
Mainisin 170hj, kuna olemasolevad pihustid üle 170hj välja ei anna kui b-rõhku üle 3.3bar ei keera - peale seda tuleb pihustida vahetada. Pealegi peaks selle võimsuse juures juba uue sisselaske kollektori ehitama. Ja kui ehitama hakata, siis tuleks ka surveaste 12.5:1\'ni tõsta, nukiratas regullitavaks teha, kolvirõngad vahetada, vänt ja hooratas kergemaks teha, ning väljalase avardada. Noh, peaks 190hj\'ni jõudma.

Muide Eestis juba ammu liigub 1 (või mitu) Golf I, millel on suht samad näitajad, mis tulevasel Kadettil, ja need kiirendavad sajani 5.5 midagi.
Tsitaat: aga ok, ei tüüta sind mootori-teemaga siin teemas!
Minu arust siin teemas võib just kõigest rääkida, mis autoga seotud.
Tsitaat: Kui sul sinna juba 1.8pritse installitud, peaksid sinna ka C20XE/LET bolt-on minema.
Ütleme nii, et olen selle sobitamisega nüüd mõned sajad tunnid reaalselt tegelenud - 1 nädal ja 3.0 tuksub aiste-vahel. Kasti võib isegi sama jätta; sidurikojast alates läheks vahetusse; radika lükkan iluvõre taha jne. Kõik on tehtav, kõik võtab aega (rohkem kui arvata Big Grin) - kätte-võtmise asi.
aga see selleks, kuna suvaline 3L pole võimsam ja ta kaalub ka mõttetult palju. 170hj Yamaha mootor oleks paras Wink

Tegelikult tahaks järgmise projekti teha hoopis tagamootoriga, siis olgu kasvõi 8L V8.

Tsitaat: Mis kast kasutusel?
Mul tavaline Rekordi 4-käiguline (3.64, 2.12, 1.33, 1.00). Tagadiffer on 3.9:1.

Tsitaat:ka Postil oli teadupärast alguses probleeme (liitmikuga) poolasside kasutamisel Corsal
Oh kui hea kuulda, et ma ikka Corsat ei valinud Smile

Tsitaat:võiks-peaks kõigi opli-ehitajate kogemused eestikeelsena üles riputama - hakkame juba Soomele järele jõudma...
Võiks,võiks... Aga tegelt võiks kogu saksa autode info kokku panna. Siis bemmimehed kah näevad Wink Big Grin
Tsitaat:muide, kas ehk kunagi mõõtu kah võtame?
Eks paistab. Kui võimalik siis kindlasti.


Tänx, kommenteerimast, EDU läheb tarvis!

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta


Sõnumeid selles teemas
1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 15-12-2003, 13:45 PM
RE: 1968 Kadett 2D Limousine/Sedan. 200+ hp/t - Autor: Astrona - 10-03-2004, 20:29 PM
RE: 1968 Kadett 2D Limousine/Sedan. 200+ hp/t - Autor: Astrona - 29-06-2004, 01:28 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 29-06-2004, 01:32 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: kalevpoeg - 29-06-2004, 06:06 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: wax - 29-06-2004, 12:38 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 02-07-2004, 18:10 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 02-07-2004, 18:11 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Tziklivend - 02-07-2004, 23:09 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 07-07-2004, 22:54 PM
RE: RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: s-teet - 08-07-2004, 10:10 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Aspelund - 08-07-2004, 10:28 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 13-07-2004, 07:35 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: uglyant - 16-07-2004, 00:34 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 19-07-2004, 14:39 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 22-07-2004, 21:52 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 22-07-2004, 21:56 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 22-07-2004, 21:58 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:22 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:23 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:24 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:26 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:27 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:36 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 03-08-2004, 01:49 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Seakoot - 03-08-2004, 10:52 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: pppp - 03-08-2004, 13:35 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: pppp - 03-08-2004, 18:29 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: priitk - 04-08-2004, 15:43 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 04-08-2004, 15:54 PM
RE: RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 23-08-2004, 01:03 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 27-09-2004, 19:59 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Jesper - 28-09-2004, 09:44 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: pppp - 28-09-2004, 12:57 PM
RE: RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 01-10-2004, 00:06 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 01-10-2004, 15:34 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: 13piisab - 04-10-2004, 21:24 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Jesper - 04-10-2004, 23:41 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Jesper - 05-10-2004, 10:07 AM
RE: RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 05-10-2004, 22:24 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Jesper - 06-10-2004, 00:46 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: pühak - 06-10-2004, 09:19 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 19-10-2004, 17:50 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: 13piisab - 19-10-2004, 19:33 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Jesper - 20-10-2004, 12:01 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: wax - 21-10-2004, 20:35 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Lexmees - 08-11-2004, 01:07 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: 13piisab - 08-12-2004, 02:13 AM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: reino11 - 12-03-2006, 18:51 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 17-03-2006, 15:04 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 25-06-2015, 15:24 PM
RE: 1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud - Autor: Astrona - 25-06-2015, 21:55 PM
[Sõnumit pole] - Autor: RZ - 15-12-2003, 17:37 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 15-12-2003, 18:38 PM
[Sõnumit pole] - Autor: RZ - 15-12-2003, 23:54 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 16-12-2003, 03:37 AM
[Sõnumit pole] - Autor: 13piisab - 16-12-2003, 13:38 PM
[Sõnumit pole] - Autor: agaa - 16-12-2003, 18:08 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Alts - 16-12-2003, 18:12 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 16-12-2003, 18:29 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 16-12-2003, 18:30 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 16-12-2003, 18:36 PM
[Sõnumit pole] - Autor: RZ - 16-12-2003, 19:02 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 18-12-2003, 01:03 AM
[Sõnumit pole] - Autor: ints - 29-12-2003, 18:45 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 02-01-2004, 19:09 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 13-01-2004, 16:31 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 13-01-2004, 16:32 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 14-01-2004, 00:44 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Astrona - 20-01-2004, 13:11 PM
[Sõnumit pole] - Autor: pppp - 20-01-2004, 15:27 PM
RE: - Autor: Astrona - 10-03-2004, 20:20 PM
[Sõnumit pole] - Autor: siim777 - 07-02-2004, 17:33 PM
[Sõnumit pole] - Autor: uglyant - 11-02-2004, 17:19 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne