Ja, das ist shön und nett Trandulet!
Super, ülikõva, nagu eelnevalt juba arvasingi! Minu õnnitlused!
Mis muidu antud masinaga plaanis on? Kas mõlgub meeles restoreerida seibitäpsusega mustanumbri kandjaks? Kaua Sa nende Dnepritega ikka kolistad, oleks aeg juba midagi tõsisemat käsile võtta. Vähemalt saaks sealt Valdo jalgrattale Priori embleemi. Aga võiks jah ka ära taastada, tundub, et mootor tahab veidi kõpitsemist (uued rõngad ehk ja hermetsi pragude vahele (vaata, et roosat paroniiti tihenditeks ei kasuta, siis ei ole orginaal! ), kummidesse 5 atti sisse, bena paaki ja tuld!
Kui ise ei viitsi teha, too minu kätte, näe kui ilusasti ma Su NSU 201Z projekti käima lükkasin, vaata ja imesta (või ainult imesta)! Ja kui tunned, et jõud ja mõistus üle ei käi (tean, et Sul puuduvad Prioridega igasugused kogemused), siis ära hakka punnitama, taasta algatuseks kasvõi mõni buss ära, keerad veel asja p..se.
Aga olgu, hoia seda põrri hellelt, soovin edu ja õliseid näppe! (see selline masinameeste ütlemine, näppe, mitte nina!)
Pildid muidugi lahjad, tsikli kogu elegants ei kajastu neil isegi mitte natukestki, asja peamine ilu on bensiini paak, kõik muu on ainult lisa.
(kiida nüüd minu "projekte" ka, onju?!)