#1

Niisuguse nimega mingi võrr on mul olems aga mis asi seeon ? ei tea tark saksa raamat ütleb et Herculeas Werke valmistas alates 1904- siis on kriips ja kogulugu.Siis kirjas veel mingi Inglise importierte.Ongi kõik.Kui palju kupikuid jne midagi kirjas ei ole.Häkki meie tark pealinnapoiss sm.kiisu oskab rohkem öelda.Kui ei vasta siis ühtki Zündappi meie riigist Türile ei tule....... see ainult nali see ei ole tõsiselt võetav hävartus aga mine tea.
Vasta
#2

Kindlasti on olemas Prior jalgrattas. Kuskilt käis info läbi. Püüan meelde tuletada.
Vasta
#3

Ega suurt ei oska ja tark ei ole. Prior oli ju jah Hercules´e kaubamärk, Valdol on siin foorumis ühe jalgratta teemagi olnud. Kusagil jäi ka selle Sinu Priori kohta mingi viide silma aga ei mäleta täpselt palju seal infot oli ja kas neid ka Herculese nimelisena valmistati. Aga rääkisid ju isegi, et 125 ccm Sachsi mootoriga ja vististi olid ka, vaatan vb huvi pärast veel, kui midagi silma jääb, ... Aga on Teil ju Viljandimaal päriselt tarku ja teadmistega mehi küll...
Aga nagu öeldud, see Sinu Prior on üks väheseid masinaid Sinu tsiklipargist mida kassid ostaksid! Cool
No selle jutu peale peaks mõne Zündapiniru ikka juba näitusele saama küll? Rolleyes
Esimese püüdmise peale midagi ette ei jäänud aga Priori kaubamärki kasutati väidetavalt jah Inglise Herculese firma pärast importtoodangu jaoks. Kiidetakse saksa Herculese häid ja tihedaid sidemeid Sachsi firmaga, ju tal ikka sachsi mootor oli. Kahjuks kasutasid nad ka peale sõda seda Priori mudelinimetusena ja see teeb otsimise jamaks. Kas sellel Sinu Prioril mingit mudelinime ei olnud peale kirjutatud, stiilis Superior või Extra Kõwa, vist mitte?
Vasta
#4

Ega me nii kitsid ka pole aga me ei olegi mulgid sest president pani mulgimaa märgid ülesse ja tuleb välja et vanasti ütlesime et abja kant on uba-mulgid tuleb väja et ma polegi mulk ja kui ma mulk ei ole siis nii kanga ei ole ja toome ikka neid Zündappe teile ,ainult rahu nagu ütles Karson katuselt.Türimeeste näitused on väga asjalikud ja häösti tehtud neid ignoreerida minu südametunnistus ka ei luba.
Vasta
#5

Priorist niipalju et taaskord kaasvõitleja Tsiklitallist omab 98 ccm Sachsi mootori ja väntadega kergmootorratast mis arvatavasti on Hercules Liliput. "Arvatavasti" seepärast et inglismannidele müüdi peaaegu identset tranduletti Priori nime all. Klubis seisval isendil on paak värvitud ja ilujoontega, samas on lahtikooruva värvi all üsna selgelt paista kroomi (Priorite paagid olid kroomitud). Priorite raamide numeroloogiat ei tunne. Seega on võimalused "fifty-sixty" (nagu ütles soome mägikotkas). 1940a. mootorrataste statistikas esinesid nii Hercules kui ka Prior. Äkki tellis sama maaletooja Priorit lihtsalt tavalise Hercules Liliputi "luksversioonina" ?
Vabandused võõra teema risustamise pärast.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#6

Jah, 1940 aasta statistika järgi oli EW - s 11 "suurt" Priori ja 4 100 ccm .
Aga tehti seda teema mudelit ka Herculese nime all, teadsin, et olen näinud ja oligi kõige lihtsama kohapeal
http://www.oldsachsmotor.de/farchiv/hercules125.jpg
Sealt võib siis ehk mingeid andmeid välja noppida.
Vasta
#7

Siin siis uurimisaluse fotod:
[Pilt: prior1.th.jpg]

[Pilt: prior2.th.jpg]

[Pilt: prior3.th.jpg]

[Pilt: prior4.th.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Ja, das ist shön und nett Trandulet!
Super, ülikõva, nagu eelnevalt juba arvasingi! Minu õnnitlused!
Mis muidu antud masinaga plaanis on? Kas mõlgub meeles restoreerida seibitäpsusega mustanumbri kandjaks? Kaua Sa nende Dnepritega ikka kolistad, oleks aeg juba midagi tõsisemat käsile võtta. Vähemalt saaks sealt Valdo jalgrattale Priori embleemi. Aga võiks jah ka ära taastada, tundub, et mootor tahab veidi kõpitsemist (uued rõngad ehk ja hermetsi pragude vahele (vaata, et roosat paroniiti tihenditeks ei kasuta, siis ei ole orginaal! ), kummidesse 5 atti sisse, bena paaki ja tuld! Cool
Kui ise ei viitsi teha, too minu kätte, näe kui ilusasti ma Su NSU 201Z projekti käima lükkasin, vaata ja imesta (või ainult imesta)! Ja kui tunned, et jõud ja mõistus üle ei käi (tean, et Sul puuduvad Prioridega igasugused kogemused), siis ära hakka punnitama, taasta algatuseks kasvõi mõni buss ära, keerad veel asja p..se.
Aga olgu, hoia seda põrri hellelt, soovin edu ja õliseid näppe! (see selline masinameeste ütlemine, näppe, mitte nina!)
Pildid muidugi lahjad, tsikli kogu elegants ei kajastu neil isegi mitte natukestki, asja peamine ilu on bensiini paak, kõik muu on ainult lisa.
(kiida nüüd minu "projekte" ka, onju?!) Wink
Vasta
#9

Pole küll tõsine taastamise teema, aga vene foorumi mehed arvasid nii :
Поздравляю, Armex! Офигительный аппарат!.....
Обалденный аппарат,да еще и на ходу???!!!...... ja veel samas vaimus edasi! Cool
Nendes idamaa foorumites on enamus juttu selline sõbralik vaimustus ja heakskiit, kui keegi midagi soetab või ära taastab, siis kõik ohhetavad ja ahhetavad, tehke järgi! Smile
Vasta
#10

Eks siis proovime :

Vo dajošš !
Molodets !
Otlitšno !
Bizdato !
Kruto !
Slov netu !
jne....

Äkki keegi jätkab. Võime ka vahetustega teha ?Smile

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#11

(28-01-2012, 17:15 PM)kass Kirjutas:  Jah, 1940 aasta statistika järgi oli EW - s 11 "suurt" Priori ja 4 100 ccm .
Aga tehti seda teema mudelit ka Herculese nime all, teadsin, et olen näinud ja oligi kõige lihtsama kohapeal
http://www.oldsachsmotor.de/farchiv/hercules125.jpg
Sealt võib siis ehk mingeid andmeid välja noppida.

1939a. Hercules Päevalehes.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#12

Kui meil jutt juba Herculeste peale läks, siis jällegi tooks siia välja, et 01.01.1940 seisuga oli Eesti registris 120 Herculest, kõik "väikemootorrattad", st pidid justkui olema siis 98 ccm mootoriga. (ülimasslevinud, nagu klassikud armastasid siin varemalt kirjutada). Priore aganagu kirjutasin, 11 "päristsiklit" (kas 125 ccm või ka midagi enamat?) ja 4 väikest.
Vasta
#13

<script src='http://img100.imageshack.us/shareable/?i=imgmotor1prior.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[Pilt: imgmotor1prior.jpg]</noscript>
<script src='http://img703.imageshack.us/shareable/?i=motor2prior.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[Pilt: motor2prior.jpg]</noscript>
Tsikli reklaamid leidsin, aga jalgrattastest peaks ka midagi olema. Otsin veel.
Vasta
#14

Uudisleht 09.04.1936
http://dea.nlib.ee

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne