Zil 131 Pikap

siin ka ühel seltsimehel seuke projekt poolikuks jäänd
http://www.auto24.ee/used/1865207



Vasta

Kusjuures naljakas on see, et ei suuda kuidagi kuulutusest välja lugeda, mis see hea mootor on, mille ostuga kaasa saab.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Chevrolet 6,2 L diisel.
Vasta

(10-10-2014, 10:56 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Chevrolet 6,2 L diisel.

Nu seda oskasin ma ise ka lugeda kuulutusest, et see on sevivannil aistevahel a lahtiseks jäi ikkagi see hea mootori küsimus Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(10-10-2014, 12:13 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(10-10-2014, 10:56 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Chevrolet 6,2 L diisel.

Nu seda oskasin ma ise ka lugeda kuulutusest, et see on sevivannil aistevahel a lahtiseks jäi ikkagi see hea mootori küsimus Big Grin

ehk mõeldakse seda, et see on parem kui 5,7D  Toungue
Vasta

(10-10-2014, 13:02 PM)MeelisV Kirjutas:  
(10-10-2014, 12:13 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(10-10-2014, 10:56 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Chevrolet 6,2 L diisel.

Nu seda oskasin ma ise ka lugeda kuulutusest, et see on sevivannil aistevahel a lahtiseks jäi ikkagi see hea mootori küsimus Big Grin

ehk mõeldakse seda, et see on parem kui 5,7D  Toungue
Eks seal peitub umbes selline analoogia, et kas on parem kärvata tiisikusse või hoopistükkis plekilisse soetõppe Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ei ole sellel 6.2liitirsel V8 diislil viga midagi, palju tuhandeid sellega maha tallanud ning on jätnud väga hea mulje, väänet jagub ja hääl on hea. Eks enamus vanarauda meil siis läbisõidupoolest üle miljoni maha tallanud ja seega on kõik võimalik....  Wink


Masin ise aga ... selline omamoodi Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pole veel ühelgi kuuskahel vänt pooldumata jätnud Big Grin Ega siis mootor saa tehases ettenähtud stsenaariumitele vastu astuda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

6.2 on küll normaalne kone.5.7 on tehtud juuu bensuka peale ja selle vändad katkevad küll.Muidugi kõik sõltub KASUTAJAST.
Vasta

Seda ma ei tea kas cadilakile paigaldati ka 6.2D mootorit,aga see on kindel,et see on üks maailma esimesi keula vedusid autosid,et pidi olema  naistel kergem sõita.Nii seda reklaamiti.
Vasta

6.2 D on üks mõttetu malmikängar, pole sel jõudu ja ega lisa ei saa ka parema tahtmise juures + tuntud hädad.
Kui diisel armas on siis parim valik oleks ikkagi cummins 5.9 td aga kui v8 hääl tähtis on siis bensukas teeb paremat häält.
Vasta

Hääküll, loeme sellega "Naised saunas rääkisid" teema lõpetatuks...  
Kes 6.2 liitirsega rohem kui mina maha sõitnud (üle 200 000km) need võivad muidugi kommenteerida niipalju kui heaks arvavad. 
Aga jah, 5.9 TD cummins on tõesti hea, kuid hinnaklass hoopis teine ja meil liigub neid haruharva, mõne Dodge Rammi Wink pealt vb saaks. Soomes-rootsist 6.2seid saab võileivahinnaga kätte kuid 5.9 ja 6.5 on juba vähe kallimad mürakad...
5.9 liitrise ca 120kw pole ka teab mis asi, 90ndate lõpupoole pigistati juba neist 160kw välja ja hiljem isegi 180kw kuid neid ei kannata enam võrrelda...

6.2 liitrise 350Nm mulle aga meeldis, parasjagu et 3000 pöörde pealt võisid koopast valge välja lasta, nõrk koht oli pigem TH700 kast

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelise jutt õige, ei tasu võrelda  erineva aja järgu konesid.
Vasta

(10-10-2014, 23:22 PM)mlsluik Kirjutas:  Hääküll, loeme sellega "Naised saunas rääkisid" teema lõpetatuks...  
Kes 6.2 liitirsega rohem kui mina maha sõitnud (üle 200 000km) need võivad muidugi kommenteerida niipalju kui heaks arvavad. 
Aga jah, 5.9 TD cummins on tõesti hea, kuid hinnaklass hoopis teine ja meil liigub neid haruharva, mõne Dodge Rammi Wink pealt vb saaks. Soomes-rootsist 6.2seid saab võileivahinnaga kätte kuid 5.9 ja 6.5 on juba vähe kallimad mürakad...
5.9 liitrise ca 120kw pole ka teab mis asi, 90ndate lõpupoole pigistati juba neist 160kw välja ja hiljem isegi 180kw kuid neid ei kannata enam võrrelda...

6.2 liitrise 350Nm mulle aga meeldis, parasjagu et 3000 pöörde pealt võisid koopast valge välja lasta, nõrk koht oli pigem TH700 kast

94-98 RAMI aiskade vahel olevast Cumminsist saab krivikeeraja ja 10 võtmega 5 minuti jooksul vähemalt 30 hj jõudu juurde ja küttekulu sellega ei kasva
Vasta

350nm. vs. 550nm. cumminsi kasuks ja mootorid on ikka sama ajastu omad. Ei ole tõesti kuue koma kahesega 200000 km. läbi sõitnud aga hingeeluga olen kursis.  Minu jaoks on see jõuetu rauahunnik ja sellest ei saa ka lihtsate vahenditega mingit jõulisa ka välja pigistada. Diisel mootor ilma turbota kõlbab ainult paadi ankruks!
Vasta

(11-10-2014, 00:12 AM)autojuht Kirjutas:  350nm. vs. 550nm. cumminsi kasuks ja mootorid on ikka sama ajastu omad. Ei ole tõesti kuue koma kahesega 200000 km. läbi sõitnud aga hingeeluga olen kursis.  Minu jaoks on see jõuetu rauahunnik ja sellest ei saa ka lihtsate vahenditega mingit jõulisa ka välja pigistada. Diisel mootor ilma turbota kõlbab ainult paadi ankruks!

Hakkab pihta. 
Kurat kuidas saab nii impotent mõistuse suhtes olla, räägi kuidas need siis sama ajastu mootorid on, 6.2 tuli välja 80ndate alguses ja toodeti neid praktiliselt muutmatul kujul kuni lõpuni välja, (6.2D on seniajani General Motorsis tootmises, paigaldatakse Humvee'dele) 5.9cummins saadi käima 80ndate keskpaigas ning algselt oli tegu paraja käkiga, alles 90ndate alguses hakkas juba looma ning siis saadi ka mootorist kätte pea 550nm....   Noo millest me siin räägime, 10 aastat siia-sinna on minumeelest ikka väga suur vahe. Ei vaidle vastu et Cumminsi Turbodiisel on hea mootor, vastupidi pigem.   Aga nüüd vaataks kahe erineva mootori kättesaadavust ja hinda.... on vahe sees? 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ega see, et fekaal on odav, ei pane ometigi inimest seda prae asemel pidulauale tellima? Sama loogika järgi võiks ju terve populatsioon päris autod ostmata jätta ja näiteks SAABiusku pöörduda vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

mul siin üks kaugem tuttav sõidab eelmisest sajandist saati juba ex military chevy kastikaga, millel täitsa stock 6.2 aiste vahel. kone saab vatti kõvasti ja senimaani ei näita isegi suuremaid väsimise märke. peremees on üliväga rahul. läbisõidetud miilidest ega töötundidest mul täpset aimu pole, aga neid on palju.
6.2 on lihtne ja lollikindel mootor ja tööd jaksab teha küll.

aga teema on ju justkui zil131 pickup-i jaoks ja nüüd järsku asi võssa läinud. apple ja win-i vaidlus jälle käima kistud.
Vasta

Ei saagi nagu aru et milles asi, kellegil nagu suuremaid kokkupuuteid pole kuid kuskil oleks nagu kuuldud miskti ja nii ta läheb...
8.2 liitrise GM V8 175kw kolaka lasin ise kunagi noorena pooleks, ega sellepärast ma seda veel sitaks mootoriks ei pea, lihtsalt eks aeg sai täis ja vähe liialt piitsa antud...  Alles jäi kujuteldav osa mootoriplokist ja kolm tükki väntvõlli... ei saanud isegi garaasi enam korralikku lauda sellest teha, aga sellegipooles mingeid eelarvamusi antud mootori kohta ei ole.

Haters gonna hate ning elu läheb edasi, tehakse maha ühed maailma vastupidavamad mootorid mis on olnud tootmises üle 30ne aasta ning peale foorumi täisräuskamist sõidedakse prantsuse saastaga rõõmsalt edasi...    Toungue
Lähen isegi nüüd rõõmsal sammul jaapani plekikosusse ja tõmban hunniku vene rauda selga ning sõidan nägu naerul tartupoole...   Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Proovime siis asja sedapidi seletada - selleks et teada, et pederastia on rõve, ei pea ilmtingimata veel ise pederastiks hakkama. Näide mootorite maailmast - selleks, et teada, et GM 3.4 on persestsündinud produkt, ei pea seda veel ostma. Piisab, kui kriitiline mass inimloomi on sellist mootorilaadset toodet võtnud osta ja remontida vahetpidamata.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne