15-10-2012, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2012, 11:32 AM ja muutjaks oli Tift.)
Suvi läinud..mis suvi see kah oli ..
Otsisin teema tolmu seest üles, sest pisut on juba , mida kritseldada.
Berta esiots oli lühemaks lõikamata, kuna hüdropump oli paigaldamata. Nüüd on pump paigas,
eile õhtul lõikasin eest raami otsast üleliigse kah maha. Nüüd on see ots tarvis kenaks teha ja siis saab sinna meisterdada raami radiaatori, ventilaatori, ribikatiku ja hüdropaagi tarbeks.
Esisillaga on asi enam-vähem ants, sest roolsilinder sai külge ja paraleelvarda tegin kah "kõveraks", ehk siis looga sisse, muidu oli mootori karterile liiga ligidal:
Vahepeal tüütan lätlasi ja leedukaid, sest neil on olemas Multicar-i esindused, ajan ikka difriluku jälgi, vahest saab nende kaudu lõpuks uued jupid. Veel ei tea, aga võib juhtuda, et on tarvis ka trumlite sisse midagi uuemat muretseda. Seda näeb, siis, kui tagumise otsani jõuan..
Reeverskast sai kah kindlamalt raami külge, tugevduseks tuleb hiljem veel ribisid vms.:
Otsisin teema tolmu seest üles, sest pisut on juba , mida kritseldada.
Berta esiots oli lühemaks lõikamata, kuna hüdropump oli paigaldamata. Nüüd on pump paigas,
eile õhtul lõikasin eest raami otsast üleliigse kah maha. Nüüd on see ots tarvis kenaks teha ja siis saab sinna meisterdada raami radiaatori, ventilaatori, ribikatiku ja hüdropaagi tarbeks.
Esisillaga on asi enam-vähem ants, sest roolsilinder sai külge ja paraleelvarda tegin kah "kõveraks", ehk siis looga sisse, muidu oli mootori karterile liiga ligidal:
Vahepeal tüütan lätlasi ja leedukaid, sest neil on olemas Multicar-i esindused, ajan ikka difriluku jälgi, vahest saab nende kaudu lõpuks uued jupid. Veel ei tea, aga võib juhtuda, et on tarvis ka trumlite sisse midagi uuemat muretseda. Seda näeb, siis, kui tagumise otsani jõuan..
Reeverskast sai kah kindlamalt raami külge, tugevduseks tuleb hiljem veel ribisid vms.: