Kollane tsinkimine
#1

Võrus lõpetati kollane tsinkimine,sest keskkonnakaitse olevat selle keelanud.
Kas kusagil Eestimaa pinnal seda tööd veel tehakse?
Vasta
#2

Vasaras tehakse aga ainult väikseid asju trumlis. Oleks endalgi vaja natuke suuremaid asju tsinkida, kui keegi teab, kus saab oleks abiks.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#3

Tallinnas Kalamajas, VOLTA nimeline firma pakub igat sorti tsinkimist, ka kollast.
Vasta
#4

Et kui Voltaga on kogemust, siis kui suured on detaili max mõõtmed? Palju tsinkimine maksab? On seal miskeid eritingimusi või nüansse arvestada?
Vasta
#5

Olen kunagi Voltas käinud aga ei suutnud leida ühtegi eesti keelt kõnelevat inimest ja tulin nukralt tagasi.
Kui keegi on nõus aitama asjade Voltasse viimisel ja ära toomisel võiks mulle kirjutada.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#6

Tegelikult on firma nimi AVEX OÜ ja eesti keelega peaks seal hakkama saama.
Endal oleks tarvis sinist passivatsiooni, aga VG ja AVEX enam ei tee ...
Vasta
#7

Kuulsin äsja,et Tartu vangla töökoda pidi ka tsinkimist tegema.Kas jutt vastab tõele,kas seal teenustööd ka tehakse ja kas ka kollast tsinkimist?
Kas kellelgi on täpsemst infi?
Vasta
#8

(07-02-2012, 13:51 PM)MaxL Kirjutas:  Olen kunagi Voltas käinud aga ei suutnud leida ühtegi eesti keelt kõnelevat inimest ja tulin nukralt tagasi.
Kui keegi on nõus aitama asjade Voltasse viimisel ja ära toomisel võiks mulle kirjutada.

" VOLTAS " on tänapäeval ka vähemalt üks eesti keelt kõnelev naiskodanik,kes on u poole noorem kui need võõrast keelt kõnelevad kodanikudSmile

Siiani kõik asjad seal eesti keeles korda aetud,uks suletakse seal suht varakult,oli vist 14.30 viimane aeg neid külastada.
Vasta
#9

(07-02-2012, 13:30 PM)Envir Kirjutas:  Et kui Voltaga on kogemust, siis kui suured on detaili max mõõtmed? Palju tsinkimine maksab? On seal miskeid eritingimusi või nüansse arvestada?



Kahjuks detailide mõõtmeid ei oska öelda ning hindasid samamoodi, kuna tsingin läbi firma ka vahel oma polte,mutreid. kui sinna kohale minna ja noorem naisterahvas üles leida, saab tõesti väga vabalt eestikeelega hakkama. Kui venekeel suus, siis sealsed töömehed juhatavad teid ka selle naisterahvani- kes on tsinkimise eest vastutav.
Vasta
#10

Solgin natuke teemat (kollase tsingini teemaalgatajat paraku juhatada ei oska), samas ei hakanud uut teemat kah ühe lollipoolse küsimuse tarbeks tekitama, ehk antakse siinne mulle andeks.
Nimelt - kas kõvemat sorti vanakooli auto kerepaneele kah kannataks (kuum-)tsinkida, või keerab pleki pekki? Autoks GAZ 69, plekk sääl muidu üsna paks... (?)

Vasta
#11

No kui haagistetegijatel (käivad ju peale valmimist tsingis)plekiga midagi ei juhtu, kannatab ka gaz 69 plekk selle. iseküsimus vanast värvist hästi puhtakssaamine. Rooste neid ei koti- happevann nagunii enne. Vaata eestkeelse suhtlusega ettevõtet: Galv-Est püüab oma tegevusega tuua Eesti turule teadmist, et teraskonstruktsioonide tõhusaim pinnakaitse - kuumtsinkimine on muutumas tavapäraseks ja lõpptellijal on alati õigus seda nõuda. Meeldivate kohtumisteni! GALV-EST AS | Kuusalu vald, 74604 Kiiu, Harjumaa | +372 60 35 770 . . Umbes 10 krooni asja kilo kohta küsiti poolteist aastat tagasi.
Vasta
#12

Kuumtsinkimises käivad ainult haagiste raamid, küljeplekid on ikka galvaanilise tsingiga.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#13

(08-02-2012, 21:03 PM)MaxL Kirjutas:  Kuumtsinkimises käivad ainult haagiste raamid, küljeplekid on ikka galvaanilise tsingiga.
Mul justkui kuskilt mujalt foorumist oleks kõrva jäänud samuti, et keegi kurtis, et lasi just käru plekid kuumtsinkida ning need olid pärast kõverad... (?)
Vasta
#14

(09-02-2012, 18:29 PM)Tom Kirjutas:  Mul justkui kuskilt mujalt foorumist oleks kõrva jäänud samuti, et keegi kurtis, et lasi just käru plekid kuumtsinkida ning need olid pärast kõverad... (?)
Plekid läksid kõveraks temperatuurist mitte tsingist tingituna :-)
Vasta
#15

(14-02-2012, 18:17 PM)maaks Kirjutas:  
(09-02-2012, 18:29 PM)Tom Kirjutas:  Mul justkui kuskilt mujalt foorumist oleks kõrva jäänud samuti, et keegi kurtis, et lasi just käru plekid kuumtsinkida ning need olid pärast kõverad... (?)
Plekid läksid kõveraks temperatuurist mitte tsingist tingituna :-)
Võib-olla küll, aga kas antud juhul pole üsna ükskõik, millise tsinkimise mitmeastmelise protsessi osa omapära tõttu nad just täpselt kõverdusid - tähtis on ju lõpptulemus (?)
Vasta
#16

Tere,

Tõstaks teemat ja küsiks Voltas tsinkimise kohta. Kas keegi on hiljaaegu seal käinud ja kas nad ikka toimetavad? Oleks tarvis mõned väiksemad pudinad (kõige väiksem 1x2cm ja mõni 10 polt ning mutter) ja üks suurem (u. 20x20x30cm) tükk kollaseks tsinkida. Kui väike see kõige väiksem tükk on, mille nad vastu võtavad ja ära teevad?
Asjad on just liivapritsitud ja oli plaan pulbervärvida, kuid nii väikestele tükkidele jääb pulbervärvi kiht liiga paks ning pärast võib kokku panemisega probleeme tekkida.

Tervitades
Vasta
#17

Toimetavad edukalt ja tsingivad kasv6i kruve.

_______________________
KKK all the way...
Vasta
#18

Selge ja aitäh.
Kusagil foorumeid lapates jäi silma, et tsingitud poltidel-mutritel tuleks pärast keermed üle lõigata, muidu ei lähe kokku. Kas see vastab tõele? Ma ise ei tahaks seda millegi pärast uskuda kuna tsingikiht on imeõhuke võrreldes pulbervärviga ning ei tohiks keermeid mõjutada.
Vasta
#19

Eks sellega ole nii ja naa...alati pole isegi tagumikku vaja pühkida pärast asjalkäimist, vahel tuleb selline asjaliku kontsistentsiga junn potti, mis tagumikku ei määrigi... Rolleyes , kui aga "iste juhtub vormitu" olema, siis läheb pool rulli. Pole midagi kindlat siin ilmas! Sad
Vasta
#20

Voltas minimaalne arve 30.- olgu vöi 1 mutikas. See 30.- vastas vist 10-15kg vöi isegi suuremale kogusele - kui suurem kogus siis läheb kg järgi.
Peale trummeldust lägevad keermed kokku küll, kuid söltub konkreetsest keermest - omal lihtsam enne keermelöikuriga üle käija.
Helista ning uuri välja - vastavad telefonile ka. Ise lasin tsinkida seal paar aastat tagasi.
Ats.

(04-01-2014, 11:44 AM)Mato Kirjutas:  Selge ja aitäh.
Kusagil foorumeid lapates jäi silma, et tsingitud poltidel-mutritel tuleks pärast keermed üle lõigata, muidu ei lähe kokku. Kas see vastab tõele? Ma ise ei tahaks seda millegi pärast uskuda kuna tsingikiht on imeõhuke võrreldes pulbervärviga ning ei tohiks keermeid mõjutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne